ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home insurance tips

Πως ένας διαμεσολαβητής έκλεισε 3.000 συμβόλαια αξιοποιώντας την AI

H εμπειρία της Xu που είναι μέλος του MDRT και ζει στον Καναδά

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
06/03/2023
in insurance tips
A A
Πως ένας διαμεσολαβητής έκλεισε 3.000 συμβόλαια αξιοποιώντας την AI

freepik

Share on Facebook

Η τεχνολογία τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται ραγδαία και αλλάζει πολυεπίπεδα τη ζωή μας. Μπορεί όμως σήμερα να αποτελέσει εργαλείο που θα διευκολύνει διαδικασίες και θα αναπτύξει πωλήσεις για τους διαμεσολαβητές;

Σύμφωνα με Renyu Xu, που πριν από 19 χρόνια έφυγε από την Κίνα και ζει μόνιμα στον Καναδά μπορεί να βελτιστοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις διαδικασίες τόσο για τον ασφαλιστή όσο και για τον πελάτη. Η Xu, που είναι τα τελευταία 9 χρόνια μέλος του MDRT, αναφέρει σε άρθρο που δημοσιεύεται στον ιστότοπο του Million Dollar Round Table ότι όταν αποφάσισε να πάει στον Καναδά χρειάστηκε τρεις ώρες στο τηλέφωνο, φυσική παρουσία και δύο ημέρες για να δημιουργήσει ταξιδιωτική ασφάλιση για τον εαυτό της καθώς περίμενε την κάρτα ιατρικής ασφάλισης μόνιμης κατοικίας.

Εκείνη σήμερα για να βοηθήσει τους πελάτες της χρησιμοποιεί σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που κάνει την ίδια διασικασία σε… 20 λεπτά. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχει βοηθήσει 3.000 άτομα να εξασφαλίσουν ταξιδιωτική ασφάλιση και το 20% έγιναν πελάτες της και σε άλλα προϊόντα.

«Αν εκπαιδεύσουμε τον πελάτη αυτοπροσώπως, απαιτείται πολύς χρόνος για τις διαδικασίες», είπε η Xu. «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για την παροχή πραγματικών ιστοριών που επιτρέπουν στους ανθρώπους να κατανοήσουν την όλη διαδικασία και τον κίνδυνο στον κλάδο ζωής».

Διαβάστε Επίσης

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

Dec 18, 2024
Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Oct 14, 2024

Το 2018, η Xu – η οποία εργάζεται κυρίως με ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και επαγγελματίες σε ασφάλειες ζωής, ασφάλειες υγείας, ομαδικές ασφάλειες, συνταξιοδοτικά προϊόντα και επενδύσεις – θέλησε να επεκτείνει την πρακτική της με τρόπο που να προσελκύσει νεότερους πελάτες, ενώ παράλληλα να δαπανήσει ελάχιστους πόρους. Συνδέθηκε με το τμήμα τεχνητής νοημοσύνης στο Πανεπιστήμιο του Μόντρεαλ και απασχόλησε έναν φοιτητή για να τη βοηθήσει να δημιουργήσει μια αυτοματοποιημένη βάση δεδομένων για προσφορές ταξιδιωτικής ασφάλισης. (Πιο πολύπλοκα προϊόντα όπως η ασφάλιση ζωής που απαιτούν περισσότερες ιδιωτικές πληροφορίες για να πληρούν τις προϋποθέσεις είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν με τον ίδιο τρόπο.)

Χρησιμοποιώντας το υπάρχον πελατολόγιο της η Xu τροφοδότησε με δεδομένα το σύστημα, που λειτουργεί μέσω του WeChat και χρειάστηκε έξι μήνες από την έναρξη του μέχρι την κυκλοφορία του για να λειτουργήσει πλήρως. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ένας χρήστης όταν έχει πρόσβαση στο πρόγραμμα μέσω του τηλεφώνου του είναι να παρέχει κάποιες βασικές πληροφορίες (ηλικία, φύλο) και το σύστημα παρέχει προσφορές από πολλές εταιρείες. Οι χρήστες λαμβάνουν έναν κωδικό που τους επιτρέπει να αγοράσουν την ασφάλεια μέσω του ιστότοπου της Xu.

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Renyu Xu βοήθησε 3.000 άτομα να εξασφαλίσουν ταξιδιωτική ασφάλιση.

Τα οφέλη

Οι νεότεροι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο τεχνολογικά γνώστες από τους ηλικιωμένους, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η υπηρεσία βοηθά τη Xu να διευρύνει τον τύπο των πελατών που επιθυμεί. Απαιτείται επίσης μόνο ένα μέλος του προσωπικού υποστήριξης για τη συντήρηση, και πάλι, έχει οδηγήσει σε 600 νέους πελάτες μέσα σε λίγα μόλις χρόνια. (Πρόκειται συνήθως για άτομα που αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλιση για τρεις μήνες και μετά γίνονται κάτοικοι.) Σε μια περίοδο όπου οι άνθρωποι είναι λιγότερο ικανοί να συνδεθούν προσωπικά, λέει η Xu, η τεχνητή νοημοσύνη παρέχει μια άλλη επιλογή (όπως το Zoom, αλλά πιο γρήγορα από τον προγραμματισμό και την εξήγηση των πραγμάτων μια συνάντηση) για να λαμβάνουν οι πελάτες πληροφορίες χρησιμοποιώντας μόνο τις συσκευές τους.

Επειδή οι υποψήφιοι πελάτες εισάγουν τη διεύθυνση email τους όταν ζητούν μια προσφορά, η Xu και η ομάδα υποστήριξής της μπορούν να επικοινωνήσουν με όσους δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους μέσω του ιστότοπου, ο οποίος αντιστοιχεί περίπου στο 60% όσων λαμβάνουν προσφορά.

Η Xu ελπίζει να επεκτείνει τις προσπάθειές της στο μάρκετινγκ, ώστε οι υπάρχουσες πρωτοβουλίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να μην αναμειγνύονται στο παρασκήνιο. Ελπίζει επίσης να μπορέσει να ενσωματώσει μεγαλύτερα προϊόντα στην υπηρεσία AI της, καθώς το κόστος μειώνεται και οι τεχνικές δυνατότητες αυξάνονται για τις μικρές και μεσαίες εταιρείες.

«Με ενδιαφέρουν πολύ τα νέα πράγματα και να βρω έναν διαφορετικό τρόπο να ενσωματώσω το Διαδίκτυο στον οικονομικό τομέα», είπε. «Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε έναν διαφορετικό τρόπο για να αντιμετωπίσουμε μια διαφορετική γενιά».

Πηγή: MDRT

Tags: MDRT
new-cover-insurancegif

Related Posts

Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Πώς θα κάνετε την αναζήτηση
insurance tips

Μητρώο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Πώς θα κάνετε την αναζήτηση

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2024
Tι να ελέγχεις στο αυτοκίνητό σου πριν από ένα road trip
insurance tips

Tι να ελέγχεις στο αυτοκίνητό σου πριν από ένα road trip

by Insurancedaily.gr contributor
Dec 18, 2023
Ασφάλιση κατοικίας & μείωση στον ΕΝΦΙΑ: Όσα πρέπει να ξέρουμε
insurance tips

Ασφάλιση κατοικίας & μείωση στον ΕΝΦΙΑ: Όσα πρέπει να ξέρουμε

by Insurancedaily.gr contributor
Nov 28, 2023
Ασφαλές σπίτι για ασφαλείς διακοπές
insurance tips

Ασφαλές σπίτι για ασφαλείς διακοπές

by Insurancedaily.gr contributor
Aug 8, 2023
Ταξιδιωτική ασφάλιση: Τι καλύπτει για τις φωτιές στην Ελλάδα
insurance tips

Ταξιδιωτική ασφάλιση: Τι καλύπτει για τις φωτιές στην Ελλάδα

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 25, 2023
Ασφαλίζονται οι προϋπάρχουσες ασθένειες; Τι πρέπει να ξέρετε
insurance tips

Ασφαλίζονται οι προϋπάρχουσες ασθένειες; Τι πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 22, 2023 - Updated on Jul 24, 2023
Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών. Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;
insurance tips

Επίδομα Σοβαρών Ασθενειών. Τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε;

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 17, 2023
eshop development by snapium
insurance tips

Δημιουργία Eshop σε προνομιακές τιμές από τη Snapium Product Photography

by Insurancedaily.gr contributor
Jul 12, 2023 - Updated on Aug 30, 2023
Ασφάλιση κλοπής μηχανής: Ποιες εταιρείες την καλύπτουν;
insurance tips

Ασφάλιση κλοπής μηχανής: Ποιες εταιρείες την καλύπτουν;

by Insurancedaily.gr contributor
Jun 22, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ