ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4 πυλώνες της Ανώτερης Εξυπηρέτησης Πελατών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/10/2013 - Updated on 06/01/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο μόνος αλάνθαστος τρόπος για να κρατήσεις έναν πελάτη ικανοποιημένο είναι να του δώσεις το κάτι παραπάνω και να υπερβείς τις προσδοκίες του. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διάβασα, ζητήθηκε από ανθρώπους να καταγράψουν σε μια λίστα τα κορυφαία γνωρίσματα του χαρακτήρα, που απαιτούν να διαθέτει ένας σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών. Με βάση τις απαντήσεις, τέσσερα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κυριάρχησαν στη λίστα. Τα παραθέτουμε, με σκοπό να σας βάλουν σε σκέψεις σχετικά με το πώς πράγματι σας αξιολογούν οι πελάτες σας.

Διαβάστε Επίσης

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Jul 2, 2025
Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024

1. Καλή ψυχολογία. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές, δεν υπάρχει απολύτως κανένα υποκατάστατο για μία χαρούμενη διάθεση και μια θετική νοητική στάση. Οι πελάτες δεν θέλουν να συνεργαστούν με γκρινιάρηδες συμβούλους, με αρνητική διάθεση, που προβάλλουν μια συμπεριφορά κατώτερη από επαγγελματική.

2. Σεβασμός. Όλοι οι πελάτες αξίζουν να αντιμετωπίζονται με σεβασμό, ακόμη και αν είναι δύσκολη η συνεργασία μαζί τους ή είναι αναστατωμένοι. Το να είσαι αγενής ή να έχεις αντιεπαγγελματική συμπεριφορά είναι αποδεδειγμένα ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσεις έναν πελάτη για πάντα. Όταν δείχνεις σεβασμό προς τον πελάτη, αργά ή γρήγορα θα κερδίσεις ως αντάλλαγμα και τον δικό του σεβασμό.

3. Να είσαι Προνοητικός. Η προνοητική υποστήριξη έχει να κάνει με τον εντοπισμό και την επίλυση των προβλημάτων του πελάτη, προτού συμβούν. Μπορείτε να λύσετε προβλήματα, ακόμη και πριν συνειδητοποιήσουν οι ίδιοι ότι υπάρχουν. Οι πελάτες περιμένουν από τον σύμβουλο να τοποθετείτε επί του προβλήματος. Οι καλύτεροι σύμβουλοι είναι εφευρετικοί και παίρνουν πρωτοβουλίες για να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών τους.

4. Αξιοπιστία. Όταν δεσμεύεσαι σε έναν πελάτη, να θυμάσαι πάντα να υπόσχεσαι λιγότερα και να προσφέρεις περισσότερα. Ο λόγος σου είναι ο δεσμός σας, οι πελάτες σου περιμένουν να τηρήσεις τις υποσχέσεις σου. Ένας αξιόπιστος σύμβουλος κρατά τον πελάτη του ενημερωμένο συνεχώς και του επιστρέφει τα e-mails και τις τηλεφωνικές κλήσεις γρήγορα.

Πηγή: www.lifehealthpro.com

Μετάφραση: Νίκος Μωράκης

Tags: ΑΤΕ ΑσφαλιστικήΝίκος Μωράκης
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 25, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποιες ασφαλιστικές θα σηκώσουν το βάρος για τις φονικές πλημμύρες στη Γερμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μετά από τους καύσωνες αντιμέτωπη με πλημμύρες η Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025

Comments 2

  1. Ασφαλιστικός Κύκλος says:
    12 years ago

    Αγαπητέ Κύριε Μωράκη,
    θα μου επιτρέψετε μια επισήμανση σχετικά με την μετάφραση του ανωτέρω άρθρου. Στα ελληνικά δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί η έκφραση “επιστρέφει τα e-mails και τις τηλεφωνικές κλήσεις”, αλλά “απαντάει στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις τηλεφωνικές κλήσεις”. Καλό θα είναι να εκφέρουμε την γλώσσα μας όπως είναι, και όχι ως κακέκτυπη μετάφραση της οποιασδήποτε ξένης.
    Σας ευχαριστώ.

    Reply
  2. Παρεπιδημών says:
    12 years ago

     
    “να απαντάει….τις τηλεφωνικές κλήσεις” δύναται ευλόγως καί βασίµως νά εκληφθεί ώς εάν καί “να σηκώνει το τηλέφωνο” (οποίος βαρβαρισμός!!! -to pick up the phone, άπαγε τής βλασφημίας! )

    “να ανταποδίδει…” όπερ κατά τό μάλλον ή ήττον δοκιμώτερον, αναποφεύκτως κατόπιν προτέρας εμβριθούς αναλύσεως τού έν λόγω (καταπτύστου ομολογουμένως) αποσπάσματος, ώς οίκοθεν νοείται τή, συνδρομή, Ακαδημαϊκών τε και Πεφωτισμένων τε Διδασκάλων καί μή Τούτων μόνον….

    Ευσεβάστως και μετά Πάσης προσηκούσης Τιμής

    Ταπεινός διάκονος, πιστός τηρητής τής Τάξεως, τών παραδόσεων καί τών Γραμμάτων

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
cnp-banner-300x250-final-1gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ