ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Απογείωσε… τις πωλήσεις σου

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/08/2015 - Updated on 27/08/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Απογείωσε… τις πωλήσεις σου
Share on Facebook

silhouette of a businessman with a laptop in hand is on top of a mountain in the sky with clouds.

Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να πουλήσετε ένα ασφαλιστικό προϊόν και καθένας από αυτούς μπορεί να αποδειχθεί αποτελεσματικός. Αυτό εξαρτάται πάντα από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες, όπως την αγορά που στοχεύετε, την γκάμα των προϊόντων που έχετε διαθέσιμα και τις δικές σας μοναδικές ικανότητες. Στην πραγματικότητα, όλοι οι ασφαλιστές έχουν μία ιστορία πώλησης να πουν και μία συμβουλή να δώσουν για το πως ξεκινά, εξελίσσεται και ολοκληρώνεται μία επιτυχημένη πώληση. Λίγοι είναι, όμως, οι τρόποι που έχουν αποδεδειγμένα φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα στο πέρασμα του χρόνου και συνεχίζουν να δίνουν εγγυημένες λύσεις. Τα… μυστικά αυτά δύσκολα αμφισβητούνται. Ίσως απλά «μεταλλάσσονται» και αυτά, επηρεασμένα από τις ανάγκες κάθε εποχής και σίγουρα στον 21ο αιώνα από την τεχνολογική εξέλιξη…

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Αλάνθαστοι… κανόνες

Να αγαπάτε τη δουλειά σας

Όσο και να εξελίσσεται η τεχνολογία, όσες συμβουλές και αν σας δώσουν οι «γκουρού» των πωλήσεων, πρέπει να αγαπάτε αυτό που κάνετε για να φτάσετε στην κορυφή. Πρέπει, επίσης, να πιστεύετε το προϊόν που πουλάτε. Όλες οι έρευνες δείχνουν πως αυτοί που απολαμβάνουν τη δουλειά τους έχουν λιγότερο άγχος και μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας.

Να ακούτε περισσότερο και να μιλάτε λιγότερο

Τις περισσότερες φορές, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τον πελάτη να κατευθύνει τη συζήτηση. Αντί να εκθειάζετε ένα προϊόν, ρωτήστε τον για τη ζωή του, την οικογένειά του και τις ανησυχίες του για το μέλλον. Παρακολουθήστε με… ευλάβεια τις απαντήσεις. Ο Θεός είχε το λόγο του που μας έδωσε δύο αυτιά. Οι ασφαλιστές πρέπει να ακούν πολύ περισσότερο απ’ ό,τι μιλούν. Αυτοί οι διάλογοι θα σας δώσουν ευκαιρίες να προσφέρετε λύσεις στον πελάτη.

Μην πουλάτε προϊόντα, δώστε λύσεις

Αντί να αναλώνεστε στις καλύτερες τιμές ή αποδόσεις που προσφέρει το γραφείο σας, εξηγήστε στον πελάτη πως κάποιο από τα προϊόντα σας θα τον βοηθήσει να λύσει ένα πρόβλημα που είτε έχει είτε αναμένεται να αντιμετωπίσει. Οι άνθρωποι αγοράζουν πιο εύκολα προϊόντα που τους λύνουν προβλήματα. Αυτό βέβαια θα το πετύχετε πιο εύκολα αν ακολουθήσετε τον κανόνα Νο2: Ακούτε περισσότερο, μιλάτε λιγότερο.

Δημιουργήστε θετική πρώτη εντύπωση

Οι έρευνες δείχνουν ότι το 96% όλων των υποψήφιων πελατών προσέχει την εμφάνιση του επαγγελματία. Περισσότεροι δε από τους μισούς κρίνουν την αξιοπιστία του επαγγελματία από την εμφάνισή του.

Πουλήστε ξανά σε υπάρχοντες πελάτες

Η καλύτερη πηγή υποψήφιων πελατών είναι το υπάρχον πελατολόγιό σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι 7 στους 10 αγοραστές θα αγοράσουν ξανά από τον ίδιο επαγγελματία αν μείνουν ικανοποιημένοι από το προϊόν του.

Να σκέφτεστε τους πελάτες σας

Μην ξεχνάτε να τηλεφωνείτε στους πελάτες σας στα γενέθλιά τους ή την ονομαστική τους εορτή για τις απαραίτητες ευχές. Αν το κάνετε αυτό κάθε χρόνο με συνέπεια στο τέλος θα γίνει συνήθεια και γι’ αυτούς και θα περιμένουν το τηλεφώνημά σας. Το να κάνεις τους άλλους να νιώθουν ξεχωριστοί είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Ανακαλύψτε την ιδέα που καλύπτει τις ανάγκες κάθε πελάτη

Οι επαγγελματίες δεν πωλούν μόνο προϊόντα: πωλούν ιδέες. Διαφορετικοί πελάτες αγοράζουν και διαφορετικές ιδέες – φροντίστε λοιπόν να γνωρίζετε την αγορά σας. Παρουσιάστε, επίσης, περισσότερες από μία λύσεις για να ικανοποιήσετε μία σημαντική εσωτερική ανάγκη του πελάτη: ότι έχει τον έλεγχο.

Αποφύγετε την επαγγελματική φρασεολογία

Η χρήση επαγγελματικής φρασεολογίας και σύνθετων ασφαλιστικών όρων δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει κανέναν. Το μόνο που θα κατορθώσετε είναι να προκαλέσετε σύγχυση στον υποψήφιο πελάτη.

Μη φοβάστε τον ανταγωνισμό

Στην εποχή του διαδικτύου και της οικονομικής κρίσης, οι καταναλωτές συγκρίνουν περισσότερο από ποτέ προϊόντα και υπηρεσίες, πριν προβούν σε μία αγορά. Μη διστάζετε όμως. Να έχετε κατά νου ότι οι καταναλωτές που κάνουν συγκρίσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν.

Βρείτε έναν «σοφό» σύμβουλο

Άσχετα με το πόσα χρόνια είστε στον κλάδο, να έχετε πάντα έναν μέντορα που θα σας συμβουλεύει και – έως έναν βαθμό θα τον ακούτε – είτε πρόκειται για θέματα πωλήσεων, μάρκετινγκ ή γενικότερης κατεύθυνσης. Το να δίνετε σε κάποιον… λόγο κάθε εβδομάδα θα κάνει τη διαφορά.

Λειτουργήστε αντικειμενικά

Μη θυσιάζετε ποτέ την αντικειμενικότητα προς ίδιον όφελος. Ο πελάτης που θα νιώσει ότι βάζετε πρώτο το δικό σας συμφέρον δεν πρόκειται να αγοράσει από εσάς. Για τον πελάτη η ποιότητα του επαγγελματία έχει περισσότερη σημασία από την ποιότητα της εταιρείας που εκπροσωπεί, την ποιότητα του προϊόντος ή την τιμή του προϊόντος.

Προσφέρετε ποιοτική εξυπηρέτηση μετά την πώληση

Οι πελάτες που μένουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση μετά την πώληση παρουσιάζουν αυξημένες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσάς, σε αντίθεση με τους πελάτες που δε θα ικανοποιηθούν. Ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα των ερευνών είναι πως όταν ο πελάτης σας αντιμετωπίζει ως τον προσωπικό του σύμβουλο, οι πιθανότητες επαναλαμβανόμενων πωλήσεων αυξάνονται κατακόρυφα.

Διαβάστε περισσότερα στο asfalistikomarketing.gr.

Tags: επιμόρφωση
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025
Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΤτΕ: Ο καθορισμός των τιμών από τα νοσηλευτικά ιδρύματα κομβικός για ένα υγιές σύστημα αποζημίωσης

by Insurancedaily editorial team
May 19, 2025
Φιλικός Διακανονισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απόφαση υπέρ ασφαλιστικής σε αποζημίωση 190.000 ευρώ σε οδηγό χωρίς δίπλωμα

by Insurancedaily Editorial Team
May 19, 2025 - Updated on May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ