ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Θα Ανταποκριθεί η Αγορά στην Ανάγκη του Έλληνα Καταναλωτή για Ασφαλίσεις Υγείας;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
26/09/2014 - Updated on 07/04/2017
in Αριστείδης Παπανικόλας, Υγεία
A A
Θα Ανταποκριθεί η Αγορά στην Ανάγκη του Έλληνα Καταναλωτή για Ασφαλίσεις Υγείας;
Share on Facebook

ιδιωτική ασφάλισηΣύμφωνα με την πρόσφατα δημοσιευθείσα πανελλαδική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την «Κάπα Research» σε δείγμα 1.258 ανθρώπων και επεξεργάστηκε επιστημονικά ομάδα ερευνητών υπό τον καθηγητή Οικονομικών της Υγείας Γιάννη Κυριόπουλο, τα ευρήματά της οποίας παρουσίασε ο κ. Κυριόπουλος στο ετήσιο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου «Health World», καταγράφεται μεγάλη αύξηση, άνω του 50% στους έλληνες που αναζητούν την υγειονομική τους κάλυψη μέσω ιδιωτικής ασφάλισης.

Συγκεκριμένα, το συνολικό ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα οι οποίοι δήλωσαν ότι καλύπτονται από ασφαλιστική εταιρεία ως προς τη νοσοκομειακή και φαρμακευτική περίθαλψη ανέρχεται στο 38,7%. Από αυτούς, το 21,8% έχουν μερική κάλυψη με κάποιες παροχές και το 16,9% έχει πλήρη κάλυψη. Τα ποσοστά αυτά είναι σημαντικά αυξημένα έναντι του 2012, όταν το συνολικό ποσοστό όσων είχαν ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα Υγείας ήταν 23,8% (συνεπώς μεταβολή μεταξύ 2014 και 2012 +62,61%), με το 8,9% (μεταβολή +144,94%) να δηλώνουν τότε ότι είχαν ορισμένες παροχές και «τσεκ απ» και το 14,9% (μεταβολή + 13,42%) το πλήρες πακέτο.

Διαβάστε Επίσης

Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ – ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας

Η Νέα Εποχή του ΥΓΕΙΑ – ΜΗΤΕΡΑ: Η μετεξέλιξη του μεγαλύτερου νοσηλευτικού συγκροτήματος της χώρας

Jul 9, 2025
Βία αντί για έρωτα βιώνει 1 στα 4  κορίτσια στις εφηβικές  τους σχέσεις, διεθνώς

Βία αντί για έρωτα βιώνει 1 στα 4  κορίτσια στις εφηβικές  τους σχέσεις, διεθνώς

Jul 29, 2024

Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνονται από την συνεχή αυξητική τάση των ασφαλίσεων Υγείας που καταγράφονται τα δύο τελευταία χρόνια στην ασφαλιστική αγορά. Ενδεικτικά, το 2013 καταγράφηκε αύξηση στον κλάδο “Ασθένειες” +12,3% και στον κλάδο “Υγείας” +22,3%, ενώ το α’ εξάμηνο του 2014 οι αντίστοιχες αυξήσεις ήταν στον κλάδο “Ασθένειες” +41,7% και στον κλάδο “Υγείας” +27,0%. Βέβαια, το ποσοστό συμμετοχής των κλάδων αυτών στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων εξακολουθεί να παραμένει πολύ χαμηλό (1,3% του κλάδου “Ασθένειες” στη συνολική παραγωγή κατά ζημιών και 5,4% του κλάδου “Υγείας” στη συνολική παραγωγή ζωής), αλλά όλα τα στοιχεία συνηγορούν στην συνεχή αναβάθμισή του. Θα παρατηρούσαμε επίσης ότι η μεγάλη αύξηση αφορά σε επιμέρους καλύψεις και όχι σε πλήρη κάλυψη, αλλά και πάλι είναι σημαντικά τα ποσοστά.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι η ασφαλιστική αγορά δεν κέρδισε τους καταναλωτές, οι καταναλωτές στράφηκαν στην ιδωτική ασφάλιση λόγω της κατάρρευσης της δημόσιας υγείας και γενικότερα του κοινωνικού κράτους. Και τα νέα μοντέλα δημόσια υγείας δείχνουν επίσης (ευτυχώς; δυστυχώς;) να μην είναι βιώσιμα, η δυσαρέσκεια (έως αγανάκτηση) του κόσμου μεγαλώνει και οι ανείσπρακτες ασφαλιστικές εισφορές βουλιάζουν τα Ταμεία. Εγγύηση ΜΗΔΕΝ.

Τα συνεχώς αυξανόμενα (ως μέγεθος ή ως ποσοστό) ποσά που καλούνται να καταβάλουν οι ασφαλισμένοι ξεπερνούν πλέον τα ετήσια ασφάλιστρα ενός Ιδιωτικού Προγράμματος Υγείας και η ψυχολογία γέρνει υπέρ της ιδιωτικής ασφάλισης: “Τόσα πληρώνω, ξέρω τι καλύψεις έχω, δεν περιμένω, προστατεύω την υγεία μου και την αξιοπρέπειά μου. Με την δημόσια υγεία δεν είναι τίποτα σίγουρο. Τα αλλάζουν όποτε και όπως θέλουν. Με κοροϊδεύουν”.

Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, τόσο “οριζόντια”, αφού στην ιδιωτική ασφάλιση υπάρχει το underwriting, η ασφαλισιμότητα, η ηλικία κ.λπ., αλλά η ψυχολογία δημιουργεί τάση. Δύο αγκάθια όμως παραμένουν: η περιρρέουσα ακόμα “κακή φήμη” της ασφαλιστικής αγοράς (ανακλήσεις αδειών κ.λπ.) και η έλλειψη ρευστότητας των καταναλωτών. Για το δεύτερο, είναι θέμα πειθούς και ορθολογικής προσέγγισης διαχείρισης μιας υπαρκτής ανάγκης. Για το πρώτο όμως, μόνη αρμόδια είναι η ίδια η ασφαλιστική αγορά. Αναδεικνύεται η τεράστια ευκαιρία και ταυτόχρονα η τεράστια ευθύνη, που καλείται να επωμισθεί. Και όταν λέμε ασφαλιστική αγορά, εννοούμε το σύνολό της, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, διαμεσολάβηση, εποπτική αρχή. Δυστυχώς (λόγω κρίσης και συγκυριών;) ως προς τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις έχει δοθεί περισσότερο βάρος στα απαραίτητα βέβαια ποσοτικά χαρακτηριστικά (ύψος κεφαλαίων και αποθεμάτων, stress test, δείκτες) και πολύ λιγότερο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά ασφαλιστικών προγραμμάτων, εξυπηρέτησης κ.λπ.

Ως προς τη διαμεσολάβηση δε, έχει δοθεί περισσότερο βάρος στη τήρηση τυπικών διαδικασιών (που εμμέσως μπορεί να εξασφαλίζουν μακροχρόνια και ποιότητα) και πολύ λιγότερο στη γνώση των ασφαλιστικών προγραμμάτων και την εξυπηρέτηση του Πελάτη. Για παράδειγμα, ποιός θα διαφωνούσε αν όλοι οι διαμεσολαβητές ήταν υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν δωρεάν σεμινάρια «ασφαλίσεων υγείας» εντός του 2015, αφού η έκρηξη της παραγωγής έρχεται; Ή θα αφήσουμε να προωθούνται τυποποιημένα πακέτα τα οποία δεν γνωρίζουν σε βάθος (καλύψεις, εξαιρέσεις, αναμονές, προϋποθέσεις, απαλλαγές, συνδυαστικές καλύψεις, τρόπος αποζημίωσης, διαδικλασίες κ.λπ.) ούτε οι ίδιοι οι διαμεσολαβητές;

Συνήθως υπάρχει ο αντίλογος της εξειδίκευσης. Το agency εξειδικεύεται στα προγράμματα ζωής και υγείας, οι Πράκτορες στους γενικούς κλάδους, άρα υπάρχει η ανάλογη γνώση, η εκπαίδευση κ.λπ. Σήμερα, όλα αυτά δεν ισχύουν. Σήμερα, έχουν αναδιανεμηθεί οι ρόλοι και έχουν καταργηθεί οι κόκκινες γραμμές. Σήμερα, αναπτύσσονται νέα κανάλια πρόσκτησης εργασιών, direct πωλήσεις, τραπεζικά δίκτυα, προγράμματα απευθείας από το εξωτερικό. Σήμερα, διαφημίζονται και προβάλλονται οι κάρτες υγείας που ουδεμία σχέση έχουν με ασφαλιστκά προϊόντα, αλλά δίνουν(;) διέξοδο στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας περίθαλψης.

Σήμερα, χτίζεται μια καινούργια ασφαλιστική αγορά. Σε έναν τομέα που πραγματικά αναδιαμορφώνεται, στην Υγεία. Θα χτιστεί σωστά σε όφελος όλων των εμπλεκομένων πλευρών και του ασφαλισμένου πελάτη ή ο καθένας θα προσπαθήσει να χτίσει το δικό του κάστρο; Κι αν κάποιο από τα κάστρα δεν χτιστεί σωστά και πέσει, πόσα χρόνια θα γυρίσουμε πίσω; Γι’ αυτόν τον κίνδυνο, ασφάλιση δεν υπάρχει!

Tags: Αριστείδης ΠαπανικόλαςΕλληνοαμερικάνικο επιμελητήριοΥγεία
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας
Υγεία

ΣτΚ: Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Καμπανάκι για υπερβολικές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Υγεία

Καμπανάκι για υπερβολικές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 18, 2025
ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Κάνε την πρόληψη συνήθεια
Υγεία

ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Κάνε την πρόληψη συνήθεια

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Blue light Vs red light και πώς επηρεάζουν τη μακροζωία
Υγεία

Blue light Vs red light και πώς επηρεάζουν τη μακροζωία

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025
Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία
Υγεία

Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Cyber Knife: Βάζει στο στόχαστρο όγκους και τους ακτινοβολεί με ακρίβεια κάτω του χιλιοστού
Υγεία

Cyber Knife: Βάζει στο στόχαστρο όγκους και τους ακτινοβολεί με ακρίβεια κάτω του χιλιοστού

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Η επόμενη μέρα στον χώρο της ιδιωτικής Υγείας
Υγεία

Τι λέει έκθεση για την πρόληψη του καρκίνου

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
ΙΑΣΩ
Υγεία

ΙΑΣΩ: Neonatal BabyGen – Nεογνικός γονιδιωματικός έλεγχος

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο
Υγεία

20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025

Comments 1

  1. ΕλευθερΕλευθεριου Αντωμηςα Καλλιμάνη says:
    11 years ago

    Οι αναγκες των Ελληνων για ιδιωτικη ασφαλιση μεγαλωνουν αλλα οι υποψηφιοι πελατες δεν δεχονται να μας ακουσουν οσο δεν παιρνουν τα χρηματα τους πισω οι εκατονταδες χιλιαδες εξαπατημενοι ασφαλισμενοι της ΑΣΠΙΣ και C.V.
    Η καλυτερη αλλα και η χειροτερη διαφημιση ειναι αυτη “στομα με στομα” απο ευχαριστημενους ή δυσαρεστημενους πελατες αντισοιχα.
    Ολοι γνωριζουμε οτι στο απωτερο παρελθον η πελατεια μας αυξανοταν λογω της προσεγγισης υποψηφιων πελατων μεσω εκεινων που ηταν ηδη πελατες μας. Τωρα;.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θαυμαστή συμπεριληπτικότητα της Τέχνης και ο διαφορετικός Νικηφόρος 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ