ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4 πυλώνες της Ανώτερης Εξυπηρέτησης Πελατών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/10/2013 - Updated on 06/01/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο μόνος αλάνθαστος τρόπος για να κρατήσεις έναν πελάτη ικανοποιημένο είναι να του δώσεις το κάτι παραπάνω και να υπερβείς τις προσδοκίες του. Σε μια πρόσφατη έρευνα που διάβασα, ζητήθηκε από ανθρώπους να καταγράψουν σε μια λίστα τα κορυφαία γνωρίσματα του χαρακτήρα, που απαιτούν να διαθέτει ένας σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών. Με βάση τις απαντήσεις, τέσσερα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κυριάρχησαν στη λίστα. Τα παραθέτουμε, με σκοπό να σας βάλουν σε σκέψεις σχετικά με το πώς πράγματι σας αξιολογούν οι πελάτες σας.

Διαβάστε Επίσης

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Jul 2, 2025
Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024

1. Καλή ψυχολογία. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές, δεν υπάρχει απολύτως κανένα υποκατάστατο για μία χαρούμενη διάθεση και μια θετική νοητική στάση. Οι πελάτες δεν θέλουν να συνεργαστούν με γκρινιάρηδες συμβούλους, με αρνητική διάθεση, που προβάλλουν μια συμπεριφορά κατώτερη από επαγγελματική.

2. Σεβασμός. Όλοι οι πελάτες αξίζουν να αντιμετωπίζονται με σεβασμό, ακόμη και αν είναι δύσκολη η συνεργασία μαζί τους ή είναι αναστατωμένοι. Το να είσαι αγενής ή να έχεις αντιεπαγγελματική συμπεριφορά είναι αποδεδειγμένα ο πιο γρήγορος τρόπος για να χάσεις έναν πελάτη για πάντα. Όταν δείχνεις σεβασμό προς τον πελάτη, αργά ή γρήγορα θα κερδίσεις ως αντάλλαγμα και τον δικό του σεβασμό.

3. Να είσαι Προνοητικός. Η προνοητική υποστήριξη έχει να κάνει με τον εντοπισμό και την επίλυση των προβλημάτων του πελάτη, προτού συμβούν. Μπορείτε να λύσετε προβλήματα, ακόμη και πριν συνειδητοποιήσουν οι ίδιοι ότι υπάρχουν. Οι πελάτες περιμένουν από τον σύμβουλο να τοποθετείτε επί του προβλήματος. Οι καλύτεροι σύμβουλοι είναι εφευρετικοί και παίρνουν πρωτοβουλίες για να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών τους.

4. Αξιοπιστία. Όταν δεσμεύεσαι σε έναν πελάτη, να θυμάσαι πάντα να υπόσχεσαι λιγότερα και να προσφέρεις περισσότερα. Ο λόγος σου είναι ο δεσμός σας, οι πελάτες σου περιμένουν να τηρήσεις τις υποσχέσεις σου. Ένας αξιόπιστος σύμβουλος κρατά τον πελάτη του ενημερωμένο συνεχώς και του επιστρέφει τα e-mails και τις τηλεφωνικές κλήσεις γρήγορα.

Πηγή: www.lifehealthpro.com

Μετάφραση: Νίκος Μωράκης

Tags: ΑΤΕ ΑσφαλιστικήΝίκος Μωράκης
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025

Comments 2

  1. Ασφαλιστικός Κύκλος says:
    12 years ago

    Αγαπητέ Κύριε Μωράκη,
    θα μου επιτρέψετε μια επισήμανση σχετικά με την μετάφραση του ανωτέρω άρθρου. Στα ελληνικά δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί η έκφραση “επιστρέφει τα e-mails και τις τηλεφωνικές κλήσεις”, αλλά “απαντάει στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις τηλεφωνικές κλήσεις”. Καλό θα είναι να εκφέρουμε την γλώσσα μας όπως είναι, και όχι ως κακέκτυπη μετάφραση της οποιασδήποτε ξένης.
    Σας ευχαριστώ.

    Reply
  2. Παρεπιδημών says:
    12 years ago

     
    “να απαντάει….τις τηλεφωνικές κλήσεις” δύναται ευλόγως καί βασίµως νά εκληφθεί ώς εάν καί “να σηκώνει το τηλέφωνο” (οποίος βαρβαρισμός!!! -to pick up the phone, άπαγε τής βλασφημίας! )

    “να ανταποδίδει…” όπερ κατά τό μάλλον ή ήττον δοκιμώτερον, αναποφεύκτως κατόπιν προτέρας εμβριθούς αναλύσεως τού έν λόγω (καταπτύστου ομολογουμένως) αποσπάσματος, ώς οίκοθεν νοείται τή, συνδρομή, Ακαδημαϊκών τε και Πεφωτισμένων τε Διδασκάλων καί μή Τούτων μόνον….

    Ευσεβάστως και μετά Πάσης προσηκούσης Τιμής

    Ταπεινός διάκονος, πιστός τηρητής τής Τάξεως, τών παραδόσεων καί τών Γραμμάτων

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ