ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση 2014

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 03/03/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
capgemini_logo
Share on Facebook

capgemini_logoΤα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια οι Ασφαλιστικές Εταιρείες να διατηρήσουν τους πελάτες τους, έχουν ρίξει το ενδιαφέρον τους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Ωστόσο, παρά την τάση αυτή, η Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση (WIR) της *Capgemini και της *Efma για το 2014 αποκαλύπτει ότι μόνο το 32% των πελατών που ερωτήθηκαν έχουν θετικές εμπειρίες από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες τους, αφήνοντας περισσότερο από τα δύο τρίτα της παγκόσμιας Ασφαλιστικής Αγοράς εκτεθειμένα.

Η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στα Ασφαλιστικά προϊόντα είναι υψίστης προτεραιότητας, υπογραμμίζει η Έκθεση (WIR). Η συνέπεια και η υψηλή ποιότητα στις παροχές είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργηθούν πιστοί πελάτες. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες που το πετυχαίνουν αυτό, μπορούν να μετατρέψουν τους απλούς πελάτες, σε υποστηριχτές τους οι οποίοι αισθάνονται σεβασμό, εκτίμηση και πίστη προς την Εταιρεία, δημιουργώντας έτσι, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είναι δύσκολο να ανατραπεί. Ένα κερδοφόρο πελατολόγιο πιστό στις υπηρεσίες της Εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα πρέπει να παρέχουν μοναδικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια της διαμεσολάβησης με ιδιαίτερη προσοχή στις, μέσω Ασφαλιστικού Συμβούλου, πωλήσεις και στις απευθείας πωλήσεις.

stats_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πως οι θετικές εμπειρίες (με μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων υπηρεσιών από μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (με κίτρινο χρώμα).

Οι Θετικές Εμπειρίες δημιουργούν ευκαιρίες για να ενισχυθεί η κερδοφορία

Η Έκθεση αποκαλύπτει μια σαφή σχέση μεταξύ των θετικών εμπειριών και συμπεριφορών του πελάτη που οδηγούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία. Οι πελάτες με θετικές εμπειρίες έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να παραπέμψουν τους φίλους τους στην ίδια Ασφαλιστική Εταιρεία. Αυτές οι κινήσεις παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Οι πελάτες που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από μια επιχείρηση σε τρίτους είναι συνήθως η κύρια πηγή των νέων επιχειρήσεων. Οι εμπειρίες τους έχουν ιδιαίτερη σημασία στους πιθανούς νέους πελάτες, επειδή προσφέρουν ένα επίπεδο γνησιότητας που δεν μπορεί να συγκριθεί με τις τεχνικές πωλήσεων από την ίδια την επιχείρηση.

 

Εκτός από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (word of mouth), οι πελάτες με θετικές εντυπώσεις είναι επίσης πολύ πιθανό να αγοράσουν πρόσθετες καλύψεις από τον ασφαλιστή τους. Ο συνδυασμός πολλών και διαφορετικών εισροών στην επιχείρηση μέσα από την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί σε μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με την απλή αύξηση των εσόδων από καινούργιους πελάτες. Η παροχή περισσοτέρων καλύψεων στους υπάρχοντες πελάτες είναι πιο αποδοτική και απαιτεί λιγότερο κόστος από ό,τι στην απόκτηση νέων πελατών. Επίσης, δεσμεύοντας τους με περισσότερες υπηρεσίες μειώνετε και τον κίνδυνο να τους χάσετε από πελάτες. Αυξάνοντας τα ποσοστά θετικών εντυπώσεων στους πελάτες, βελτιώνεται η δυνατότητα μιας εταιρείας να υπερέχει κατά μήκος όλων των δραστηριοτήτων της.

non_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πώς οι θετικές εμπειρίες & εντυπώσεις (σε μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων προϊόντων από μια Ασφαλιστική Εταιρία Ζημιών, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (σε κίτρινο χρώμα)

Αντιθέτως, οι αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες των πελατών – μπορεί να αποφευχθούν ζημιογόνες. Σύμφωνα με την έκθεση διαπιστώθηκε ότι στις περισσότερες περιοχές, το ποσοστό των πελατών που είχαν εκφράσει την πρόθεση να αλλάξουν Ασφαλιστική Εταιρία, ήταν διπλό για όσους είχαν αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες σε σύγκριση με εκείνους με θετικές εμπειρίες και εντυπώσεις.

 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την Έκθεση πατήστε εδώ

*Η Cap Gemini S.A. είναι μια Γαλλική πολυεθνική εταιρία με έδρα το Παρίσι. Είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στη τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών (IT) και στην παροχή συμβουλευτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών στις εταιρείες  με περισσότερους από 130.000 υπαλλήλους σε πάνω από 40 χώρες. 

*Για πάνω από 40 χρόνια η Efma προάγει την καινοτομία στον τομέα των λιανικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με την προώθηση της συζήτησης , υποστηριζόμενη από ένα ισχυρό φάσμα υπηρεσιών, πληροφοριών και ευκαιριών δικτύωσης.

 

 

Tags: Μελέτες
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ