ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση 2014

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 03/03/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
capgemini_logo
Share on Facebook

capgemini_logoΤα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια οι Ασφαλιστικές Εταιρείες να διατηρήσουν τους πελάτες τους, έχουν ρίξει το ενδιαφέρον τους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Ωστόσο, παρά την τάση αυτή, η Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση (WIR) της *Capgemini και της *Efma για το 2014 αποκαλύπτει ότι μόνο το 32% των πελατών που ερωτήθηκαν έχουν θετικές εμπειρίες από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες τους, αφήνοντας περισσότερο από τα δύο τρίτα της παγκόσμιας Ασφαλιστικής Αγοράς εκτεθειμένα.

Η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στα Ασφαλιστικά προϊόντα είναι υψίστης προτεραιότητας, υπογραμμίζει η Έκθεση (WIR). Η συνέπεια και η υψηλή ποιότητα στις παροχές είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργηθούν πιστοί πελάτες. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες που το πετυχαίνουν αυτό, μπορούν να μετατρέψουν τους απλούς πελάτες, σε υποστηριχτές τους οι οποίοι αισθάνονται σεβασμό, εκτίμηση και πίστη προς την Εταιρεία, δημιουργώντας έτσι, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είναι δύσκολο να ανατραπεί. Ένα κερδοφόρο πελατολόγιο πιστό στις υπηρεσίες της Εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα πρέπει να παρέχουν μοναδικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια της διαμεσολάβησης με ιδιαίτερη προσοχή στις, μέσω Ασφαλιστικού Συμβούλου, πωλήσεις και στις απευθείας πωλήσεις.

stats_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πως οι θετικές εμπειρίες (με μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων υπηρεσιών από μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (με κίτρινο χρώμα).

Οι Θετικές Εμπειρίες δημιουργούν ευκαιρίες για να ενισχυθεί η κερδοφορία

Η Έκθεση αποκαλύπτει μια σαφή σχέση μεταξύ των θετικών εμπειριών και συμπεριφορών του πελάτη που οδηγούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία. Οι πελάτες με θετικές εμπειρίες έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να παραπέμψουν τους φίλους τους στην ίδια Ασφαλιστική Εταιρεία. Αυτές οι κινήσεις παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Οι πελάτες που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από μια επιχείρηση σε τρίτους είναι συνήθως η κύρια πηγή των νέων επιχειρήσεων. Οι εμπειρίες τους έχουν ιδιαίτερη σημασία στους πιθανούς νέους πελάτες, επειδή προσφέρουν ένα επίπεδο γνησιότητας που δεν μπορεί να συγκριθεί με τις τεχνικές πωλήσεων από την ίδια την επιχείρηση.

 

Εκτός από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (word of mouth), οι πελάτες με θετικές εντυπώσεις είναι επίσης πολύ πιθανό να αγοράσουν πρόσθετες καλύψεις από τον ασφαλιστή τους. Ο συνδυασμός πολλών και διαφορετικών εισροών στην επιχείρηση μέσα από την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί σε μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με την απλή αύξηση των εσόδων από καινούργιους πελάτες. Η παροχή περισσοτέρων καλύψεων στους υπάρχοντες πελάτες είναι πιο αποδοτική και απαιτεί λιγότερο κόστος από ό,τι στην απόκτηση νέων πελατών. Επίσης, δεσμεύοντας τους με περισσότερες υπηρεσίες μειώνετε και τον κίνδυνο να τους χάσετε από πελάτες. Αυξάνοντας τα ποσοστά θετικών εντυπώσεων στους πελάτες, βελτιώνεται η δυνατότητα μιας εταιρείας να υπερέχει κατά μήκος όλων των δραστηριοτήτων της.

non_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πώς οι θετικές εμπειρίες & εντυπώσεις (σε μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων προϊόντων από μια Ασφαλιστική Εταιρία Ζημιών, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (σε κίτρινο χρώμα)

Αντιθέτως, οι αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες των πελατών – μπορεί να αποφευχθούν ζημιογόνες. Σύμφωνα με την έκθεση διαπιστώθηκε ότι στις περισσότερες περιοχές, το ποσοστό των πελατών που είχαν εκφράσει την πρόθεση να αλλάξουν Ασφαλιστική Εταιρία, ήταν διπλό για όσους είχαν αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες σε σύγκριση με εκείνους με θετικές εμπειρίες και εντυπώσεις.

 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την Έκθεση πατήστε εδώ

*Η Cap Gemini S.A. είναι μια Γαλλική πολυεθνική εταιρία με έδρα το Παρίσι. Είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στη τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών (IT) και στην παροχή συμβουλευτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών στις εταιρείες  με περισσότερους από 130.000 υπαλλήλους σε πάνω από 40 χώρες. 

*Για πάνω από 40 χρόνια η Efma προάγει την καινοτομία στον τομέα των λιανικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με την προώθηση της συζήτησης , υποστηριζόμενη από ένα ισχυρό φάσμα υπηρεσιών, πληροφοριών και ευκαιριών δικτύωσης.

 

 

Tags: Μελέτες
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 30, 2025
“Άνοιγμα” του ΕΣΥ στην Ιδιωτική Ασφάλιση: Το Υπουργείο Υγείας δηλώνει έτοιμο για συμβάσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Άνοιγμα” του ΕΣΥ στην Ιδιωτική Ασφάλιση: Το Υπουργείο Υγείας δηλώνει έτοιμο για συμβάσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
LIFE PROFILE: Η περιβαλλοντική ευθύνη σε πρώτο πλάνο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

LIFE PROFILE: Η περιβαλλοντική ευθύνη σε πρώτο πλάνο

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 30, 2025
Yπεραποδίδουν τα ΑΚ των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Yπεραποδίδουν τα ΑΚ των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Oct 29, 2025
Συμμετοχή της Fairfax στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή της Fairfax στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 29, 2025
Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη

by Insurancedaily editorial team
Oct 27, 2025 - Updated on Oct 29, 2025
Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά

    Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • “Άνοιγμα” του ΕΣΥ στην Ιδιωτική Ασφάλιση: Το Υπουργείο Υγείας δηλώνει έτοιμο για συμβάσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι νέοι μηνύουν το συνταξιοδοτικό ταμείο του Καναδά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τυφώνας Melissa: Μόνο το 5% των σπιτιών ασφαλισμένο στην Τζαμάικα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ