ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση 2014

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 03/03/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
capgemini_logo
Share on Facebook

capgemini_logoΤα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια οι Ασφαλιστικές Εταιρείες να διατηρήσουν τους πελάτες τους, έχουν ρίξει το ενδιαφέρον τους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Ωστόσο, παρά την τάση αυτή, η Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση (WIR) της *Capgemini και της *Efma για το 2014 αποκαλύπτει ότι μόνο το 32% των πελατών που ερωτήθηκαν έχουν θετικές εμπειρίες από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες τους, αφήνοντας περισσότερο από τα δύο τρίτα της παγκόσμιας Ασφαλιστικής Αγοράς εκτεθειμένα.

Η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στα Ασφαλιστικά προϊόντα είναι υψίστης προτεραιότητας, υπογραμμίζει η Έκθεση (WIR). Η συνέπεια και η υψηλή ποιότητα στις παροχές είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργηθούν πιστοί πελάτες. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες που το πετυχαίνουν αυτό, μπορούν να μετατρέψουν τους απλούς πελάτες, σε υποστηριχτές τους οι οποίοι αισθάνονται σεβασμό, εκτίμηση και πίστη προς την Εταιρεία, δημιουργώντας έτσι, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είναι δύσκολο να ανατραπεί. Ένα κερδοφόρο πελατολόγιο πιστό στις υπηρεσίες της Εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα πρέπει να παρέχουν μοναδικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια της διαμεσολάβησης με ιδιαίτερη προσοχή στις, μέσω Ασφαλιστικού Συμβούλου, πωλήσεις και στις απευθείας πωλήσεις.

stats_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πως οι θετικές εμπειρίες (με μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων υπηρεσιών από μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (με κίτρινο χρώμα).

Οι Θετικές Εμπειρίες δημιουργούν ευκαιρίες για να ενισχυθεί η κερδοφορία

Η Έκθεση αποκαλύπτει μια σαφή σχέση μεταξύ των θετικών εμπειριών και συμπεριφορών του πελάτη που οδηγούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία. Οι πελάτες με θετικές εμπειρίες έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να παραπέμψουν τους φίλους τους στην ίδια Ασφαλιστική Εταιρεία. Αυτές οι κινήσεις παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Οι πελάτες που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από μια επιχείρηση σε τρίτους είναι συνήθως η κύρια πηγή των νέων επιχειρήσεων. Οι εμπειρίες τους έχουν ιδιαίτερη σημασία στους πιθανούς νέους πελάτες, επειδή προσφέρουν ένα επίπεδο γνησιότητας που δεν μπορεί να συγκριθεί με τις τεχνικές πωλήσεων από την ίδια την επιχείρηση.

 

Εκτός από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (word of mouth), οι πελάτες με θετικές εντυπώσεις είναι επίσης πολύ πιθανό να αγοράσουν πρόσθετες καλύψεις από τον ασφαλιστή τους. Ο συνδυασμός πολλών και διαφορετικών εισροών στην επιχείρηση μέσα από την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί σε μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με την απλή αύξηση των εσόδων από καινούργιους πελάτες. Η παροχή περισσοτέρων καλύψεων στους υπάρχοντες πελάτες είναι πιο αποδοτική και απαιτεί λιγότερο κόστος από ό,τι στην απόκτηση νέων πελατών. Επίσης, δεσμεύοντας τους με περισσότερες υπηρεσίες μειώνετε και τον κίνδυνο να τους χάσετε από πελάτες. Αυξάνοντας τα ποσοστά θετικών εντυπώσεων στους πελάτες, βελτιώνεται η δυνατότητα μιας εταιρείας να υπερέχει κατά μήκος όλων των δραστηριοτήτων της.

non_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πώς οι θετικές εμπειρίες & εντυπώσεις (σε μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων προϊόντων από μια Ασφαλιστική Εταιρία Ζημιών, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (σε κίτρινο χρώμα)

Αντιθέτως, οι αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες των πελατών – μπορεί να αποφευχθούν ζημιογόνες. Σύμφωνα με την έκθεση διαπιστώθηκε ότι στις περισσότερες περιοχές, το ποσοστό των πελατών που είχαν εκφράσει την πρόθεση να αλλάξουν Ασφαλιστική Εταιρία, ήταν διπλό για όσους είχαν αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες σε σύγκριση με εκείνους με θετικές εμπειρίες και εντυπώσεις.

 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την Έκθεση πατήστε εδώ

*Η Cap Gemini S.A. είναι μια Γαλλική πολυεθνική εταιρία με έδρα το Παρίσι. Είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στη τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών (IT) και στην παροχή συμβουλευτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών στις εταιρείες  με περισσότερους από 130.000 υπαλλήλους σε πάνω από 40 χώρες. 

*Για πάνω από 40 χρόνια η Efma προάγει την καινοτομία στον τομέα των λιανικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με την προώθηση της συζήτησης , υποστηριζόμενη από ένα ισχυρό φάσμα υπηρεσιών, πληροφοριών και ευκαιριών δικτύωσης.

 

 

Tags: Μελέτες
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Πήραν φωτιά τα ασφάλιστρα οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αλλάζει με το νέο ΚΟΚ

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ