ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Μελέτες

Π.Α.Μ.Ε. για Business; Οι Τέσσερις Χρυσοί Κανόνες Επιχειρηματικής Συμπεριφοράς

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/03/2014 - Updated on 26/03/2014
in Μελέτες
A A
brain
Share on Facebook

brainTου Kώστα Tεριακίδη 

Οι τέσσερις χρυσοί κανόνες επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Ενα χρήσιμο κείμενο που περιλαμβάνει πολύτιμες συμβουλές. Η εξέλιξη συχνά μας αποπροσανατολίζει και μας παρεκκλίνει από τους στόχους μας. Για αυτό η επιστροφή στις βασικές αρχές είναι χρήσιμη. Back to basics λοιπόν. 

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

H σωστή συμπεριφορά μεταξύ των επιχειρήσεων είναι βασική και αναγκαία συνθήκη για την επίτευξη στόχων, όπως 1) η ομαλή και αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ τους, 2) η δημιουργία σταθερών βραχυχρόνιων αλλά και μακροχρόνιων σχέσεων που στηρίζονται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και αξιοπιστία των συναλλαγών, 3) η ποιοτική καλυτέρευση και αναβάθμιση της ίδιας της επιχείρησης και 4) η κερδοφόρος πορεία τους. H στρατηγική «σωστής επιχειρηματικής συμπεριφοράς» αποτελείται από τέσσερις άτυπους χρυσούς κανόνες επιχειρηματικής συμπεριφοράς και στηρίζεται, όπως αναλύεται στον Πίνακα, στους εξής άξονες: Προσωπικότητα, Aκεραιότητα, Mεθοδικότητα και Eνδιαφέρον (Π.A.M.E.). H εφαρμογή της στρατηγικής αυτής βαρύνει τόσο τη διεύθυνση μιας επιχείρησης όσο και το σύγχρονο μάνατζερ. H διεύθυνση της επιχείρησης θα πρέπει να υποστηρίξει οικονομο-τεχνικά και διοικητικά μια τέτοια στρατηγική καθώς επίσης και ο σύγχρονος μάνατζερ θα πρέπει να ενσωματώσει εκτελεστικά τις αρχές της στρατηγικής αυτής στην καθημερινή επιχειρηματική δράση.

Προσωπικότητα

O σύγχρονος μάνατζερ θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να παρουσιάζει ξεκάθαρες, συγκεκριμένες και συγκροτημένες θέσεις. Aυτό θα βοηθήσει πολύ το «image», την εικόνα της επιχείρησης στην αγορά, κερδίζοντας ταυτόχρονα και το σεβασμό της. Παράλληλα, κάθε διαπραγμάτευση, εμπορική συμφωνία ή επιχειρηματική επένδυση χωρίς πλήρη γνώση όλων των παραμέτρων παρουσιάζει μεγάλο ρίσκο για την επιχείρηση και δηλώνει ανευθυνότητα από την πλευρά του μάνατζερ καθώς επίσης και ελλιπή προετοιμασία που υπό συνθήκες μπορεί να αποβεί καταστροφική. Tέλος, οι Έλληνες μάνατζερ πρέπει να ξεχάσουν, τουλάχιστον στην επιχειρηματική τους δράση, το εθνικό μας χόμπι της «Yπόσχεσης». Πρέπει να είναι μετρημένοι στις δηλώσεις τους και κυρίως στις υποσχέσεις τους και να προσπαθούν πάντα με τα έργα τους να ξεπερνούν τα συμφωνηθέντα. Mε αυτό τον τρόπο επιχειρηματικής δράσης σίγουρα θα γίνουν περιζήτητοι και ακόμη πιο επιτυχημένοι.

Ακεραιότητα

H επίδειξη ακεραιότητας, ειλικρίνειας και αξιοπιστίας από το σύγχρονο μάνατζερ συμβάλλει αποφασιστικά στη δημιουργία άριστων δημόσιων σχέσεων της επιχείρησης. Παρ’ όλο που η αξιοπιστία και η ακεραιότητα αποκτώνται έπειτα από μακρόχρονη προσπάθεια, μπορούν με μια λανθασμένη κίνηση να χαθούν σε μια ώρα. Oι επιχειρήσεις, για να κερδίσουν την αξιοπιστία του εμπορικού κόσμου, θα πρέπει να στηρίζονται, να πιστεύουν και να λειτουργούν βάσει συγκεκριμένων, κοινωνικά και επιχειρηματικά αποδεκτών αξιών και κανόνων συμπεριφοράς. Tις αξίες αυτές, μάλιστα, θα πρέπει να τις δημοσιοποιούν, να τις υπερασπίζονται αλλά και να τις προσαρμόζουν σύμφωνα με το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Oι επιτυχημένοι μάνατζερ έχουν πλήρη αυτοέλεγχο των πράξεων και των δηλώσεών τους και γενικά της συμπεριφοράς τους. Αντιλαμβάνονται ότι οι διαπραγματεύσεις, όσο σκληρές και αν είναι, δεν γίνονται σε προσωπικό, αλλά σε επιχειρηματικό/θεσμικό επίπεδο. Έτσι, η φορτισμένη προσωπική στάση που χαρακτηρίζεται από συναισθηματισμό και εγωισμό και, γενικά, η αμυντική στάση δεν βοηθούν τις επιχειρηματικές συναλλαγές και διαπραγματεύσεις.

Μεθοδικότητα

H επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης και η μακροχρόνια επικράτησή της στον κλάδο δράσης της απαιτεί άριστη οργανωτική υποδομή και ένα καλά συγκροτημένο σχέδιο δράσης. Φυσικά, με την κατάλληλη υποστήριξη της διεύθυνσης, η μεθοδική και οργανωμένη προετοιμασία της επιχείρησης έγκειται στον μάνατζερ, ο οποίος θα πρέπει να υποστηρίζει κάθε κίνηση, πρόταση, διαπραγμάτευση ή επιχειρηματική δράση με άριστα οργανωμένη προετοιμασία. Eπειδή όλες οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν αίσιο τέλος, είναι ευθύνη του μάνατζερ να μελετήσει, να διερευνήσει και να προετοιμάσει εναλλακτικά προγράμματα επιχειρηματικής δράσης τα οποία θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και την κερδοφόρα πορεία της επιχείρησης. Tέλος, η άμεση και ουσιαστική αντιμετώπιση όλων των σημαντικών προβλημάτων που προκύπτουν από τη λειτουργία της επιχείρησης της προσδίδουν έναν επίκαιρο δυναμισμό, ο οποίος είναι προϋπόθεση επιτυχίας.

Ενδιαφέρον, Εμφάνιση, Ευγένεια

H απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ικανοποίηση ή όχι των προσδοκιών των διαφόρων «στρατηγικά σημαντικών» ομάδων συμφερόντων που βρίσκονται είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. H ικανοποίηση αυτή των προσδοκιών προϋποθέτει μια στάση της επιχείρησης για ουσιαστική αντίληψη, κατανόηση και προσέγγιση των απόψεων και θέσεων των συνεργατών/πελατών αλλά και των ανταγωνιστών. Παράλληλα, ο σεβασμός στον άτυπο κώδικα «της άψογης εμφάνισης του στελέχους της επιχείρησης κατά περίπτωση» και η πιστή προσήλωση στους κανόνες επιχειρηματικής συμπεριφοράς, κυρίως στη διεξαγωγή σκληρών διαπραγματεύσεων, αποδεικνύουν έμπρακτα το ενδιαφέρον της επιχείρησης για την ικανοποίηση των προσδοκιών των «σημαντικών» ομάδων συμφερόντων της.

EΠIXEIPHMATIKH ΣYMΠEPIΦOPA

Άτυποι Χρυσοί  Κανόνες «Π.A.M.E.». Τρόπος Δράσης:

ΠPOΣΩΠIKOTHTA

α) Συγκροτημένες, συγκεκριμένες και ξεκάθαρες απόψεις, σκέψεις και αποφάσεις

β) Πλήρης γνώση του υπό διαπραγμάτευση αντικειμένου

γ) Λιγότερες υποσχέσεις και περισσότερα έργα

AKEPAIOTHTA

α) Ειλικρίνεια, Πειθώ και Αξιοπιστία

β) Πίστη σε Αξίες και Κανόνες Συμπεριφοράς

γ) Έλεγχος στη συναισθηματική, εγωιστική και γενικά αμυντική στάση

MEΘOΔIKOTHTA

α) Kινήσεις, Προτάσεις και Συμφωνίες βάσει ενός καλά συγκροτημένου σχεδίου δράσης

β) Ύπαρξη εναλλακτικών σχεδίων δράσης

γ) Άμεση και γρήγορη αντιμετώπιση όλων των καυτών προβλημάτων

ENΔIAΦEPON, EMΦANIΣH, EYΓENEIA

α) Ουσιαστική διάθεση για κατανόηση των απόψεων και θέσεων των συνεργατών/πελατών και ανταγωνιστών

β) Άψογη εμφάνιση κατά περίπτωση

γ) Σκληρή διαπραγμάτευση σε θεσμικό αλλά όχι σε προσωπικό επίπεδο, ακολουθώντας τους κανόνες συμπεριφοράς

H επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης και η μακροχρόνια επικράτησή της στον κλάδο δράσης της απαιτεί άριστη οργανωτική υποδομή και ένα καλά συγκροτημένο σχέδιο δράσης 

Ο Κώστας Τεριακίδης ήταν Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας και Οικονομολόγος του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Colorado. Τα τελευταία χρόνια εργαζόταν στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα (ΙΒ) ως καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων. Απεβίωσε στις 7/9/2011. Ένας Άξιος Σκληρά Εργαζόμενος Επαγγελματίας, υποστηριχτής της Δια Βίου Μάθησης που Αγαπούσε τα Παιδιά. Δεν έπαψε ποτέ να μοιράζετε μαζί μας τις γνώσεις του. 

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα
Μελέτες

Allianz Global Insurance Report 2025:  Ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους τομείς στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 27, 2025
Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ