ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

1 στους 3 υπεύθυνους πληροφορικής έχασε deadline και εκδηλώσεις από data breaches

Έρευνα της kaspersky

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/06/2020
in Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα
A A
1 στους 3 υπεύθυνους πληροφορικής έχασε deadline και εκδηλώσεις από data breaches
Share on Facebook

Το ένα τρίτο των εργαζομένων μεγάλων επιχειρήσεων (30%) που εμπλέκονται στα επακόλουθα ενός περιστατικού παραβίασης έχασαν σημαντικές προσωπικές εκδηλώσεις στην περίοδο της πανδημίας.

Αυτά προκύπτουν από την έκθεση της Kaspersky, «Φροντίζοντας την εταιρική ασφάλεια και το απόρρητο των εργαζομένων: γιατί η προστασία στον κυβερνοχώρο είναι ζωτικής σημασίας τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το προσωπικό τους», επισημαίνει την «ανθρώπινη πλευρά» των περιστατικών ψηφιακής ασφάλειας – εξετάζοντας την ταλαιπωρία και τις απώλειες που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι λόγω των παραβιάσεων.

To 32% έπρεπε να εργαστούν όλη τη νύχτα και το 33% υπέστησαν επιπλέον άγχος. Ένας στους τέσσερις έπρεπε ακόμη να ακυρώσει τις διακοπές του (27%).

Διαβάστε Επίσης

Απροετοίμαστες για κυβερνοεπιθέσεις οι εταιρείες σε ΗΠΑ και Βρετανία

Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands

May 13, 2025
Πώς βλέπουν οι ασφαλιστικές τι κάνετε όταν οδηγείτε; Μπορούν να δώσουν δεδομένα στην αστυνομία;

Οι επιθέσεις κλοπής τραπεζικών δεδομένων σε smartphones τριπλασιάστηκαν το 2024

Mar 6, 2025

Παρόλο που υπάρχει πάντα ο κίνδυνος παραβίασης δεδομένων, οι οργανισμοί πρέπει να διατηρούν τον έλεγχο της ασφάλειας των δεδομένων, έτσι ώστε τα περιστατικά να μην επηρεάζουν αρνητικά τη στάση των εργαζομένων και τη φήμη μιας επιχείρησης – ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Το εργασιακό άγχος επηρεάζει την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, την αποτελεσματικότητα και τα κίνητρα του προσωπικού, με το 76% των υπαλλήλων να πιστεύει ότι επηρεάζει τις προσωπικές σχέσεις και το 16% να οδηγήθηκε σε παραίτηση λόγω αυτού. Αυτό το άγχος πρέπει να ληφθεί υπόψη, ειδικά στην παρούσα συγκυρία όπου πολλοί άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι και αγωνίζονται να διατηρήσουν την παραγωγικότητά τους. Για τις επιχειρήσεις, αυτό το άγχος μπορεί να δημιουργήσει μια συνολική μείωση της αποδοτικότητας των εργαζομένων, επηρεάζοντας την επιχειρηματική απόδοση, οδηγώντας εν συνεχεία σε άμεσες οικονομικές απώλειες. Για παράδειγμα, ένας αυξανόμενος αριθμός ημερών απουσίας εργαζομένων που προκαλούνται από άγχος μπορεί να κοστίσει σε μια μεγάλη επιχείρηση έως 3,5 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Σε τελική ανάλυση, μπορεί επίσης να βλάψει και τη φήμη της εκάστοτε εταιρείας ως εργοδότη.

Όπως αποκάλυψε η έκθεση της Kaspersky, τα περιστατικά ψηφιακής ασφάλειας μπορεί να συμβάλουν και σε μια αρνητική εργασιακή εμπειρία – στην πραγματικότητα, έχει ήδη συμβεί σε περίπου τις μισές μικρομεσαίες επιχειρήσεις (48%) και μεγάλες επιχειρήσεις (53%) που παρουσίασαν τουλάχιστον μία παραβίαση δεδομένων πέρυσι.

Το παρακάτω διάγραμμα αποκαλύπτει τις προσωπικές συνέπειες που αντιμετωπίζουν οι διαχειριστές ασφάλειας IT όταν πρέπει να αναλάβουν δράση μετά από παραβίαση δεδομένων. Το άγχος είναι και πάλι η πιο πιθανή επίπτωση: το ένα τρίτο (33%) των διαχειριστών βίωσε πολύ περισσότερο άγχος από ό, τι συνήθως – ανεξάρτητα αν εργάζονταν σε μια μεγάλη επιχείρηση με προηγμένες πρακτικές αντιμετώπισης περιστατικών ή σε μια μεσαίου μεγέθους επιχείρηση χωρίς αποκλειστικό τμήμα ασφάλειας πληροφορικής.


Εάν προκύψει παραβίαση δεδομένων, οι ομάδες ασφάλειας IT πρέπει να διερευνήσουν το περιστατικό, να καθαρίσουν και να διορθώσουν το σύστημα και να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν την επανάληψη αυτής της επίθεσης. Ως αποτέλεσμα, το ένα τρίτο των διευθυντών εργάστηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας ή έπρεπε να εργαστεί υπερωρίες (33% για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και 32% για τις μεγάλες). Και σε αυτά δεν περιλαμβάνεται η απουσία από προσωπικές εκδηλώσεις, την οποία αντιμετώπισε το 20% των επαγγελματιών πληροφορικής σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και το 30% σε μεγάλες.

«Όταν μιλάμε για περιστατικά στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας, συχνά επικεντρωνόμαστε στο κόστος για τις εταιρείες – όπως χρήματα, εμπιστοσύνη των πελατών και άλλες εταιρικές συνέπειες. Υπάρχει όμως μια άλλη πτυχή που πρέπει να λάβουμε υπόψη, πως ζουν οι εργαζόμενοι σε τέτοιες περιπτώσεις. Είναι περιττό να πούμε ότι το επιπλέον άγχος στην εργασία ή μια διαταραγμένη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής επηρεάζει την παραγωγικότητα των εργαζομένων και, ακόμη πιο κρίσιμo, την ψυχική και σωματική τους υγεία. Αυτό δεν πρέπει να υποτιμάται, διότι μπορεί να επηρεάσει και τις επιχειρήσεις, εάν τα μέλη του προσωπικού μοιράζονται τα αρνητικά τους συναισθήματα εκτός του οργανισμού – υποβαθμίζοντας τη φήμη και το εμπορικό σήμα του ως εργοδότη. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για μια επιχείρηση που διατρέχει μια παραβίαση δεδομένων όταν η ευρύτερη φήμη της δέχεται ήδη επίθεση», σχολιάζει η Alena Reva, Αντιπρόεδρος, Human Resources Americas, Kaspersky.

Τα ακόλουθα βήματα μπορούν να βοηθήσουν τους οργανισμούς να περιορίσουν τον αντίκτυπο μιας παραβίασης στο προσωπικό στο ελάχιστο:

Στην εποχή της κρίσης, να είστε διαφανείς με τους ανθρώπους σας. Διατηρήστε τους υπαλλήλους ενήμερους για το τι συμβαίνει, τι σημαίνει για την επιχείρηση και για αυτούς και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν με ποιον να επικοινωνήσουν για τυχόν ζητήματα. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ειδικά όταν οι εργαζόμενοι εργάζονται εξ αποστάσεως για μια παρατεταμένη περίοδο. Εάν μια παραβίαση δεδομένων επηρεάζει τα προσωπικά δεδομένα των υπαλλήλων, βεβαιωθείτε ότι θα ενημερωθούν από εσάς και όχι από τα μέσα ενημέρωσης ή τις εφημερίδες.

Σε «περιόδους ειρήνης», είναι καλύτερο να προετοιμάσετε μια λίστα βημάτων για το τμήμα πληροφορικής σε περίπτωση περιστατικού: ποιος πρέπει να ενημερωθεί πρώτα, ποιος είναι υπεύθυνος για τι και ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν. Αυτό βοηθά τους εργαζόμενους να αισθάνονται προετοιμασμένοι και ανακουφίζει τον πιθανό πανικό και το άγχος.
Εάν προκύψει παραβίαση, εστιάστε στη σωστή διερεύνηση των αιτίων και των συνεπειών αντί να αναζητήσετε τον ένοχο στο προσωπικό.

Κάθε κρίση μπορεί να θεωρηθεί ως ευκαιρία. Εξηγήστε στους υπαλλήλους ότι η βοήθειά τους σε αυτήν την κατάσταση είναι κρίσιμη και ότι μπορούν να συμβάλλουν ενεργά.

Δημιουργήστε μια εταιρική κουλτούρα όπου όλοι οι εργαζόμενοι κατανοούν τη σημασία της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Διδάξτε τους πώς μπορούν να συμβούν περιστατικά ψηφιακής ασφάλειας και ποιες είναι οι συνέπειές τους. Εξηγήστε στους υπαλλήλους πώς απλοί κανόνες μπορούν να βοηθήσουν μια εταιρεία να αποφύγει περιστατικά ασφάλειας στον κυβερνοχώρο μέσω εκπαιδευτικών μαθημάτων, όπως αυτά που παρέχονται στην πλατφόρμα Kaspersky Automated Security Awareness.

Οι παραβιάσεις μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης, γεγονός που οδηγεί σε ανεπιθύμητη δημόσια έκθεση. Η εκπαίδευση Kaspersky Incident Communications συμβάλλει στην αναβάθμιση των εταιρικών ομάδων επικοινωνίας ώστε να λειτουργούν βέλτιστα κατά τη διάρκεια μιας ψηφιακής επίθεσης.

Tags: Kaspersky
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Απροετοίμαστες για κυβερνοεπιθέσεις οι εταιρείες σε ΗΠΑ και Βρετανία
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Αύξηση 38% στις κυβερνοεπιθέσεις με δόλωμα γνωστά οικογενειακά brands

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

by Insurancedaily editorial team
May 9, 2025
Το μυρμήγκι και η ακρίδα! Μια παραβολή για τους Κινδύνους του Κυβερνοχώρου και την σημασία της πρόληψης
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Το μυρμήγκι και η ακρίδα! Μια παραβολή για τους Κινδύνους του Κυβερνοχώρου και την σημασία της πρόληψης

by Insurancedaily editorial team
Apr 2, 2025
Ο λύκος με το ένδυμα του προβάτου: Μια παραβολή στον κυβερνοχώρο
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Ο λύκος με το ένδυμα του προβάτου: Μια παραβολή στον κυβερνοχώρο

by Insurancedaily editorial team
Mar 26, 2025
Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

by Insurancedaily editorial team
Feb 19, 2025
36% αύξηση συμβολαίων κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

36% αύξηση συμβολαίων κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Feb 5, 2025
Εξεύρεση νέων πελατών: Τηλέφωνο & door to door ή messenger & content online;
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Το κρυφό κόστος των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

by Insurancedaily editorial team
Jan 28, 2025
Allianz: Νο 1 απειλή για τις επιχειρήσεις το 2025 οι hackers
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Allianz: Νο 1 απειλή για τις επιχειρήσεις το 2025 οι hackers

by Insurancedaily editorial team
Jan 23, 2025
cyber_insurancedaily
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

by Insurancedaily editorial team
Jan 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ