ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

10 απλές super ιδέες για δημιουργία συστάσεων & πηγές νέων πελατολογίων  

Συμβουλές από τα μέλη του MDRT

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
03/06/2020 - Updated on 05/08/2020
in Marketing & Sales
A A
10 απλές super ιδέες για δημιουργία συστάσεων & πηγές νέων πελατολογίων  
Share on Facebook

Όλοι γνωρίζουμε ότι το MDRT ήταν και παραμένει ένα «σχολείο» για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται επαγγελματικές εμπειρίες, να συμμετέχουν σε διαδραστικά workshops/seminars και να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους στο επάγγελμα μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό που τους παρέχει ο Οργανισμός. Μια κοινότητα ασφαλιστών που έχοντας σαν στόχο την επαγγελματική αριστεία, συνεργάζονται ανταλλάσσοντας γνώσεις, πρακτικές και τα «μυστικά» της δουλειάς.

Μετάφραση Βίκυ Γερασίμου, Γράφει ο Νίκος Μωράκης

Διαβάστε Επίσης

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

MDRT Hellas: Workshop για τη μετάβαση στο μέλλον

Dec 18, 2024
Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Ποια είναι τα μέλη της νέας  Επιτροπής Επικοινωνίας του MDRT 

Oct 14, 2024

Έτσι, δεν μου φάνηκε παράξενο όταν την περασμένη βδομάδα «σκρολάροντας» στο facebook έπεσα πάνω σε ένα άρθρο του MDRT με τίτλο «Απλές ιδέες για συστάσεις, αναζήτηση πελατολογίων & εξυπηρέτηση πελατών». Χωρίς εισαγωγές το κείμενο έδινε 10 συμβουλές από 9 μέλη του MDRT και έναν International speaker για το πώς μπορούν να βελτιώσουν βασικές ανάγκες και υποχρεώσεις της δουλειάς τους. Ακολουθούν τα 10 tips, όπως τα μεταφράσαμε από το κείμενο του MDRT.

«Πετάμενα» λεφτά 

Πρέπει να έχουμε την «ωριμότητα» να κρίνουμε από μόνοι μας ποιες από τις επενδύσεις που κάναμε σε εξοπλισμό, εφαρμογές και εργαλεία δούλεψαν και ποιες όχι. Αν δεν μας έχουν βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας πρέπει να παραδεχτούμε το λάθος μας, να σταματήσουμε να τα χρησιμοποιούμε και να αναζητήσουμε αυτά που θα ταιριάξουν στις πραγματικές μας ανάγκες. Ας μην «τσιγκουνευόμαστε» να επενδύσουμε ξανά μόνο και μόνο γιατί το κάναμε στο παρελθόν και δεν μας βγήκε.

Adrian George, CFP, TEP, Calgary, Alberta, Canada, 10-year member

Το σωστό το μονοπάτι 

Η Ασφάλιση – κυρίως της υγείας και της ζωής – είναι ένα κοινό ταξίδι με τους πελάτες μας. Συμπορευόμαστε μαζί τους, οπότε και η συμπεριφορά μας απέναντί τους πρέπει να είναι ανάλογη. Μια ηθική αντιμετώπιση πέρα από επαγγελματική η οποία θα διατηρηθεί στο πέρασμα του χρόνου και θα αντέξει κάθε αναποδιά ή πρόκληση.

Bryon A. Holz, CLU, ChFC, Brandon, Florida, 24-year member

Ανταγωνιστικές Συστάσεις  

Αν ένας δικός μας πελάτης, μας συστήσει σε φίλο ή γνωστό του εμείς πρέπει να τον επιβραβεύσουμε για την πρόθεσή του να μας βοηθήσει. Στην ουσία, ηθελημένα ή μη, τους προστατεύουν όταν μας προτείνουν να κάνουμε ραντεβού μαζί τους ή να τους ασφαλίσουμε. Γιατί όχι λοιπόν κάθε χρόνο να καλούμε αυτούς τους ανθρώπους σε ένα δείπνο ή κάλεσμα προκειμένου να τους ευχαριστήσουμε.

Timothy Daniel Clairmont, CFP, MSFS, Lake Oswego, Όρεγκον, 10year member

Συλλογή πληροφοριών   

Για να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε υψηλά επίπεδα εξατομικευμένης υπηρεσίας, μπορούμε κάθε φορά που γνωρίζουμε ένα νέο εν δυνάμει πελάτη να του ζητάμε να μας ενημερώσει με τις ακόλουθες πληροφορίες:

1) Οικογένεια: Πώς γνώρισαν τον/την σύζυγό τους; Ποιες είναι οι ημερομηνίες ορόσημο στη σχέση τους. Τα ενδιαφέροντα και τα επιτεύγματα των παιδιών τους & αν έχουν κατοικίδια.

2) Επάγγελμα: Πού εργάζονται; Πόσο καιρό δουλεύουν σε αυτήν τη θέση; Ποιες είναι οι επαγγελματικές τους επιτυχίες; Ποιες οι μακροπρόθεσμες προθέσεις της επιχείρησής τους και οι επαγγελματικές ή εκπαιδευτικές πιστοποιήσεις τους;

3) Ψυχαγωγία: Τι αθλήματα παίζουν και παρακολουθούν; Ποια μουσική ακούνε; Οι αγαπημένοι τους συγγραφείς; Τους αρέσουν τα ταξίδια; Υποστηρίζουν φιλανθρωπικά ιδρύματα; Έχουν χόμπι;,

4) Χρήματα: Οι οικονομικοί στόχοι τους και ο σχεδιασμός για τη συνταξιοδότησή τους.

Mark Neufeld, CFP, CIM, Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία, Καναδάς, 11-year member

Ο καλός ο πωλητής   

Η δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι συμβουλευτική και πωλησιακή. Γιατί λοιπόν να μην ξεκινάμε τα ραντεβού μας με μια αφοπλιστική ειλικρίνεια; Ότι γνωρίζουμε την επιφυλακτικότητα που έχουν απέναντι σε έναν «πωλητή» και μάλιστα πολύ καλό στη δουλειά του αλλά αυτό είναι παράλληλα καλό. Γιατί; Γιατί με τα επιχειρήματά μας και την εμπειρία μας μπορούμε να τους «εκπαιδεύσουμε» να κατανοήσουν τις πραγματικές τους ανάγκες έτσι ώστε να λάβουν ορθότερη απόφαση για τους ίδιους και την οικογένειά τους.

Daniel C. Capurso, CLTC, Melville, Νέα Υόρκη, 7-year member

Επικοινωνιακά «κόλπα» 

Οι παραδοσιακές μέθοδοι επικοινωνίας με τους πελάτες μας αποτελούν βασικό εμπόδιο στη σχέση μας μαζί τους. Αν λοιπόν επικοινωνείτε ακόμα μαζί τους μέσω e-mail ή διά του παραδοσιακού τηλεφώνου μην απορείτε γιατί δεν σας απαντάνε. Στο δε e-mail κάθε μέρα βομβαρδίζονται από μηνύματα και το τηλέφωνο “its too personal” για να μας το σηκώσουν εκείνη τη στιγμή. Αν το σηκώσουν είτε θα βιάζονται είτε δεν θα είναι κατάλληλη η στιγμή. Αν μάλιστα δεν μας έχουν αποθηκευμένους στις επαφές, πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι μόνο το 5% των ατόμων θα απαντήσουν στο τηλέφωνό τους σε έναν αριθμό που δεν αναγνωρίζουν. Τι μπορούμε να κάνουμε; Στέλνουμε μήνυμα. Είτε αυτό είναι viber, messenger ή whatsapp και στέλνουμε γραπτό, ηχογραφημένο ή βιντεοσκοπημένο μήνυμα για να ενημερώσουμε τον πελάτη. Ένα επικοινωνιακό «κόλπο» καθώς και κάνουμε τη δουλειά μας και οι πελάτες μπορούν να μας απαντήσουν σε δικό τους χρόνο.

Steven Genoff, CFP, Adelaide, Νότια Αυστραλία, Αυστραλία, -5year member

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο  

Έχουμε όλοι ακούσει την έκφραση: “Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”. Στην πραγματικότητα όμως με κάποιους πελάτες ταιριάζουμε ενώ με κάποιους άλλους όχι. Στη δουλειά του Διαμεσολαβητή μετράει τόσο η ποσότητα όσο και η ποιότητα. Αν λοιπόν κρίνουμε ότι με κάποιον εν δυνάμει ασφαλισμένο δεν ταιριάζουμε, δεν τα βρίσκουμε, καλύτερα να πάρουμε την απόφαση να μη συνεργαστούμε μαζί του. Μπορούμε ακόμα και να τον παραπέμψουμε σε συνάδελφο.

Dennis Moseley-Williams, ομιλητής 2019 MDRT EDGE

Από Εργολάβος… Νοικάρης 

Ένα συνταξιοδοτικό πλάνο, ένα χαρτοφυλάκιο επενδύσεων είναι σαν να σου ανήκει μια πολυκατοικία. Ξεκινάς, παράλληλα με την επαγγελματική σου σταδιοδρομία, τα χρήματα που κερδίζεις να τα επενδύεις κάθε χρόνο στην κατασκευή της πολυκατοικίας. Κάθε χρόνο από λίγο. Όταν αποφασίζεις να συνταξιοδοτηθείς έχεις αποκτήσει μια αξιόλογη επένδυση. Έχεις χτίσει μια μεγάλη πολυκατοικία με πολλά διαμερίσματα που πλέον ήρθε η ώρα να τα νοικιάσεις. Να αυξήσεις το εισόδημά σου τώρα που έχεις συνταξιοδοτηθεί. Από εργολάβος…. Νοικάρης. Το ενδιαφέρον σου μετακαλείται από την ανάπτυξή της, στην εκμετάλλευσή της με σκοπό περισσότερα έσοδα. Ένα καλό παράδειγμα για να πούμε στους πελάτες μας όταν θέλουμε να τους προσεγγίσουμε με σκοπό ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα. Αυτό που πρέπει να προσέξουν είναι ποιον θα επιλέξουν για να «χτίσουν» παρέα την πολυκατοικία δηλαδή το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο.

Bryson Milley, CFP, CIM, Βανκούβερ, Βρετανική Κολομβία, Καναδάς, 19-year member

Time management is GOLD   

O προγραμματισμός των ραντεβού χρησιμοποιώντας online εργαλεία όπως το google calendar είναι ένας έξυπνος παραγωγικός τρόπος να οργανώσουμε τη μέρα μας. Αυτά τα εργαλεία ενημερώνουν τον πελάτη για την ώρα και το μέρος του ραντεβού όπως επίσης και εμάς σε εύλογο χρονικό διάστημα για να μην «ξεχαστούμε».

Michelle L. Bender, CFP, Germantown, Maryland, 9-year member

Σανίδα Σωτηρίας 

Κάθε φορά που οι πελάτες μας, μας λένε ότι θα ήθελαν να σταματήσουν να πληρώνουν την ασφάλισή τους μπορούμε να τους θέσουμε την παρακάτω ερώτηση και να τους παρουσιάσουμε το εξής δίλημμα ζητώντας τους πρώτα να καταγράψουν όλα τα ετήσια έξοδά τους. «Εάν έρθει η στιγμή που θα χάσετε την ικανότητά σας να κερδίζετε χρήματα λόγω ασθένειας ή αναπηρίας, ποια από αυτά τα έξοδα μπορείτε να μετατρέψετε σε πηγή εισοδήματος;» Κάνοντας μια μεγάλη παύση μπορούμε να συνεχίσουμε λέγοντας «Επειδή τα έξοδά μας θα συνεχιστούν σίγουρα όταν έρθει αυτή η ώρα, είναι καλό να έχουμε φροντίσει για ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο θα αποτελέσει τη μόνη σανίδα σωτηρίας σας».

Ysabel Victoria Obediencia Benitez, Makati, Philippines, 6-year member

Tags: bestof2020MDRT
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ