ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3η θέση στα Βραβεία Famous Brands για την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/10/2011 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

H ΑΧΑ Ασφαλιστική κατέκτησε την 3η θέση στα βραβεία Famous Brands, οι μάρκες με τη Χρυσή Φήμη, στην κατηγορία «Ασφαλιστικές Εταιρίες», που διεξήγαγε για 6η συνεχή χρονιά το Reputation Management Institute – RMI Athens σε συνεργασία με το αντίστοιχο διεθνές Ινστιτούτο (Reputation Institute Worldwide). Πρόκειται για ένα μοναδικό θεσμό στο πλαίσιο του οποίου οι ίδιοι οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα – δεν υπάρχει η βοήθεια λίστας – τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε κάθε μία από τις 33 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που εξετάζονται. Στη φωτογραφία από αριστερά ο Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΧΑ Ασφαλιστική και ο Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής, RMI Athens.

Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά την περίοδο 14 Φεβρουαρίου – 11 Μαρτίου 2011 μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων, σε δείγμα 1.022 ατόμων αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού τυχαία επιλεγμένων, ανδρών και γυναικών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ηλικίας 18 – 64 ετών. Επίσης, αξιολογήθηκε η Φήμη των Κλάδων στην Ελληνική Οικονομία και τέθηκαν ερωτήσεις για θέματα που αφορούν τη στάση του κόσμου απέναντι στις επιχειρήσεις και την κοινωνική υπευθυνότητα.

Διαβάστε Επίσης

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024
Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022

Η ΑΧΑ με μόλις 4 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά αναδεικνύεται στα πρώτα ονόματα αναγνωρισιμότητας, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανώτερη ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της, αλλά και την προσήλωσή της στις αξίες της: την καινοτομία, την ακεραιότητα, τον πραγματισμό, τον επαγγελματισμό και την ομαδικότητα. Παράλληλα, αποδεικνύεται η δέσμευση της Εταιρίας να μην δίνει απλά υποσχέσεις, αλλά με τις πράξεις της να μπορεί να τις υλοποιεί.

Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της Εταιρίας ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, κύριος Eric Kleijnen, καλωσόρισε το προσωπικό και ευχαρίστησε τον καθένα ξεχωριστά, επισημαίνοντας ότι η διάκριση της Εταιρίας στην 3η θέση των Famous Brands είναι επίτευγμα όλων, είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικής δουλειάς. To κλειδί της επιτυχίας για μια ασφαλιστική εταιρία, όπως επισήμανε, είναι η καινοτομία και η ανάπτυξη των προϊόντων, αλλά εκείνο που τη ξεχωρίζει και τη διακρίνει από τις υπόλοιπες, είναι η εξυπηρέτηση και η παροχή σωστών και αξιόπιστων υπηρεσιών.

Επιπλέον, ανέφερε ότι σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε, για μια σωστή ασφαλιστική εταιρία δημιουργούνται νέες ευκαιρίες. «Σε ένα δυσμενές περιβάλλον, το έργο μας είναι η προστασία του πελάτη και η αποζημίωσή του είτε αυτή αφορά σε ασφάλιση ζωής είτε σε περιουσίας. Επομένως, προτεραιότητα της ΑΧΑ είναι η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια, αρετές που αναπτύσσονται μόνο μέσα από ειλικρινή, άμεσο και αυθεντικό τρόπο διαχείρισης και επικοινωνίας με τους πελάτες μας».

Στη συνέχεια ο Γενικός Διευθυντής του RMI Athens, κ. Μάκης Οβαδίας παρουσίασε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας και παρέδωσε το βραβείο στον κύριο Eric Kleijnen. Ο κ. Οβαδίας τόνισε ότι η φήμη είναι το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας εταιρίας και η βράβευση αυτή αποκτά ιδιαίτερη αξία σε περιόδους κρίσης, όπου δημιουργείται επιφυλακτικότητα απέναντι στις εταιρίες. Η διάκριση αυτή βασίζεται στην αναγνωσιμότητα, στη διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, στην υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και στη δημιουργία θετικής δημοσιότητας και εμπειρίας.

Tags: Axa Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έμπειρο Στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων ζητά η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025
Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025 - Updated on Jul 8, 2025
The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 7, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025

Comments 1

  1. Arvi says:
    14 years ago

    Αφού αποφασίσατε να δημοσιεύσετετο μακροσκελές Δελτίο Τύπου της τρίτης ΑΧΑ, θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον να σημειώσετε ποιές ήταν οι 2 πρώτες εταιρείες. Να ψάχνει επικοινωνιακό όφελος ο πρώτος το καταλαβαίνουμε, αλλά και ο τρίτος;όλοι ξέρουμε ότι τον τίτλο δεν μπορούν να διεκδικούν περισσότερες από 4-5 εταιρείες… που ευτυχώς περιορίζουν κάπως την συνολικά κακή εικόνα του κλάδου…

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ