ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

4 μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών για τους ασφαλιστές από το Netflix

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
27/06/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
4 μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών για τους ασφαλιστές από το Netflix
Share on Facebook

Η ανάπτυξη και η κερδοφορία στην ασφαλιστική αγορά θα προέλθει μέσα από λύσεις για τις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών που αφορούν: απλούστερες διαδικασίες, 24ωρη πρόσβαση σε υπηρεσίες, γρήγορη εξυπηρέτηση, σαφείς πληροφορίες και κυρίως value for money.

Οι εταιρείες που θα δρέψουν καρπούς στην ψηφιακή εποχή είναι αυτές που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτές τις ανάγκες.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Δείτε λόγου χάρη το Netflix: Είναι μία υπηρεσία video streaming που έχει αυξήσει τις τιμές της δύο φορές τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά κατάφερε να φτάσει στα 125 εκατομμύρια συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Το Netflix είχε επίσης αξιόλογους ανταγωνιστές όπως το HBO και την Amazon. Το κλειδί για την επιτυχία του καναλιού είναι απλό: οι πελάτες του είναι ικανοποιημένοι. Σύμφωνα με μια αμερικανική Έκθεση Ικανοποίησης Πελατών που ανέλυσε την ικανοποίηση του πελάτη για προϊόντα και υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, το Netflix έχει δείκτη ACSI 78. Βλέποντας από τη μία λοιπόν το Netflix και από την άλλη την ασφαλιστική αγορά, παρατηρούμε κάποιες δραματικές διαφορές:

1.Ο καταναλωτής θέλει μεγαλύτερη διαφάνεια

Το Netflix προτείνει ταινίες στους πελάτες του με διαφανή και λογικό τρόπο. Ένας νέος συνδρομητής Netflix συμπληρώνει ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τις προσωπικές του προτιμήσεις για σειρές, ντοκιμαντέρ και ταινίες. Από εκεί γίνονται οι αρχικές συστάσεις οι οποίες εξειδικεύονται περαιτέρω με βάση το ιστορικό προβολής.

Ομοίως, η παρουσίαση του ασφαλιστικού προϊόντος πρέπει να αντανακλά τις ανάγκες ή τις προτιμήσεις του πελάτη και όχι τον μεσίτη. Και αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Για παράδειγμα, πρέπει να είναι σαφές και προφανές ότι ένα συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν συνιστάται επειδή ο πελάτης μόλις αγόρασε ένα αυτοκίνητο ή ζει σε μια ζώνη υψηλού κινδύνου πλημμύρας.

2. Βοηθήστε τους πελάτες να αγοράσουν

Ένας άλλος αξιοσημείωτος παράγοντας διαφοροποίησης είναι η προσπάθεια που καταβάλλει το Netflix για να καταστήσει εύκολη τη διαδικασία επιλογής μιας ταινίας. Υπάρχουν εκατομμύρια ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών για να διαλέξετε, και μπορεί κανείς εύκολα να μπερδευτεί. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα το Netflix παρουσίασε την εξής προσέγγιση: αντί να ταξινομεί ταινίες σε μεγάλες κατηγορίες όπως δράση, δράμα ή ντοκιμαντέρ, χρησιμοποιεί εξειδικευμένες κατηγορίες όπως “Ταινίες του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου”, “Quirky Romance” ή “Oscar Winner.”

Το Netflix βοηθά τον θεατή να επιλέξει προτείνοντας του πιο διαχειρίσιμες κατηγορίες. Κατά εναν παρόμοιο τρόπο με το Netflix, οι ασφαλιστές πρέπει να επενδύσουν χρόνο και πόρους για να βρουν σημεία που δημιουργούν δυσκολίες στην ασφαλιστική πώληση. Τα καλά νέα για τους ασφαλιστές είναι ότι δεν χρειάζεται να επενδύσουν εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη περίπλοκων αλγορίθμων όπως έκανε το Netflix. Οι ασφαλιστές έχουν περίπου 10 προϊόντα στα ράφια τους ανά πάσα στιγμή.

Η δουλειά έγκειται στην εύρεση του σωστού προϊόντος που ταιριάζει στις μοναδικές περιστάσεις του κάθε ατόμου. Χρησιμοποιώντας ένα καλά σχεδιασμένο interface μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία της αναζήτησης ενός ασφαλιστικού προιόντος ευχάριστη. Έτσι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν τις δικές τους αποφάσεις και θα εισαγάγουν περισσότερη ευκολία και ταχύτητα στη διαδικασία αγοράς. Οι καταναλωτές προτιμούν την απλότητα από υπερβολικές και περιττές αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

3. Επωφεληθείτε από τη δύναμη των οπτικοακουστικών μέσων

Η έξυπνη χρήση των γραφικών, των βίντεο και του έξυπνου σχεδιασμού του Netflix για την αποτελεσματική παρουσίαση των διαθέσιμων στοιχείων καθιστά εύκολη την πλοήγηση στον ιστότοπό του. Αυτό είναι στρατηγικά σημαντικό, καθώς γνωρίζει ότι έχει πολύ λίγο χρόνο για να προσελκύσει την προσοχή των πελατών. Σύμφωνα με το Netflix, οι συνδρομητές ξοδεύουν μόνο 1,8 δευτερόλεπτα για κάθε τίτλο ταινίας πριν φτάσουν σε μια απόφαση.

Στα ελεγχόμενα πειράματα που διεξήγαγε η ομάδα η προσθήκη γραφικών και videο στην ασφαλιστική διαδικασία on line πώλησης είχε ως αποτέλεσμα διψήφια αύξηση στα ποσοστά πιστότητας, επισκεψιμότητας και σταυροειδών πωλήσεων.

4. Κοιτάξτε έξω, όχι μέσα

Το Netflix επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες του ανταποκρίνονται στα προϊόντα και τις καινοτομίες του. Για παράδειγμα διεξάγει ελέγχους για να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανταποκρίνονται στις αλλαγές προϊόντων και τις εξατομικευμένες αρχικές σελίδες. Αυτή είναι μια προσέγγιση που οι ασφαλιστές πρέπει να εξετάσουν.

Οι ασφαλιστές καθοδηγούνται εσωτερικά. Τα προϊόντα δημιουργούνται σύμφωνα με τις απαιτήσεις της συμμόρφωσης ή των αναλογιστικών απαιτήσεων και σπάνια οδηγούνται από έρευνες και απόψεις σχετικά με τις προτιμήσεις των πελατών.

Οι ασφαλιστές ωστόσο μπορούν να μάθουν πολλά από το Netflix εάν οδηγούν τους πελάτες σε μια διαδικασία πωλήσεων που είναι πιο ελκυστική οπτικά.

Πηγή: Digital Insurance

Tags: Featured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfaleia-promo-01-kathimerini-1jpg
sofosbannergif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ