ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

5 τρόποι για να χάσεις έναν πελάτη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
05/02/2014 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
τρόποι για να χάσεις τον πελάτη
Share on Facebook

τρόποι για να χάσεις τον πελάτηΘέλετε να χάσετε έναν πελάτη; Εύκολο! Δώστε του μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε και πάρα πολύ. Το σίγουρο είναι ότι εάν προσπαθήσετε κιόλας θα τον χάσετε στα σίγουρα. Συνήθως ο λόγος που χάνουμε έναν πελάτη είναι κάτι λιγότερο από προφανής, όπως μια στάση αδιαφορίας. Ας γίνουμε λοιπόν συγκεκριμένοι. Σας παρουσιάζω πέντε αλάνθαστους τρόπους για να κάνετε τους πελάτες σας να αμφισβητήσουν τη συνεργασία μαζί σας:

1. Μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία στον πελάτη σας.

Διαβάστε Επίσης

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024
11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

11/9: Η μέρα που άλλαξε την παγκόσμια Ασφαλιστική Αγορά

Sep 11, 2019

Σας έχει τύχει ποτέ να μπαίνετε σε ένα μαγαζί και να παρατηρείτε ότι οι εργαζόμενοι εξυπηρετούν όλους τους άλλους εκτός από εσάς, τον πελάτη; Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Πριν από ένα χρόνο έκλεισα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο. Πέρασα την κεντρική είσοδο με τη βαριά μου βαλίτσα ανά χείρας και κατευθύνθηκα προς την υποδοχή. Ο υπάλληλος ήταν κλασικά απορροφημένος στον υπολογιστή του. Μετά από 30 περίπου δευτερόλεπτα (που εμένα μου φάνηκαν αιώνας) ο υπάλληλος με κοίταξε και είπε, «έρχομαι αμέσως» συμπληρώνοντας την αδιαφορία του ένα λεπτό αργότερα όταν με ξανακοίταξε και με ρώτησε, «Έχετε κάνει κράτηση;» Ήμουν ευγενικός μαζί του, αλλά ήθελα να την πω την κακία μου.

2. Μη νοιάζεστε για τον πελάτη.

Ο John C. Maxwell είχε πει κάποτε μια σοφή κουβέντα: «Των ανθρώπων δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, έως ότου μάθουν πόσο νοιάζεσαι για αυτούς». Αν υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, αυτή είναι η φροντίδα και ο πελάτης μπορεί να καταλάβει πότε ενδιαφέρεστε. Η απάθεια σκοτώνει τις σχέσεις, ενώ η αληθινή φροντίδα και το ενδιαφέρον τις εκτοξεύουν.

3. Μην ακούτε τον πελάτη.

Οι πελάτες θέλουν να ακουστούν και, εξίσου σημαντικό, να γίνουν κατανοητά τα αιτήματά τους. Είναι μεγάλο το λάθος να μη μείνουν ικανοποιημένοι με το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιό τους. Το παραμικρό λάθος μπορεί να τους απογοητεύσει. Μπορεί να κλονιστεί η εμπιστοσύνη τους εάν θα πρέπει να σας καλέσουν και να αφιερώσουν το χρόνο τους για να γίνει κατανοητό το πρόβλημά τους και να επιλυθεί. Το χειρότερο σενάριο είναι εάν έχετε ένα πρόβλημα που οφείλεται σε κακή επικοινωνία, αυτή είναι η χειρότερη των περιπτώσεων που μπορείτε να έχετε με τους πελάτες σας. Θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και θα σκεφτούν: «Δεν μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους. Δεν ακούν ή δεν κατανοούν τα θέλω μου».

4. Μην απαντάτε στον πελάτη.

Είναι πολύ απογοητευτικό να αφήνεις ένα τηλεφωνικό μήνυμα, να στέλνεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα σχόλιο στο twitter και να μην παίρνεις καμία απάντηση. Μια κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να γίνει ακόμα χειρότερη όταν δεν ανταποκρίνεστε σε καταγγελίες ή προβλήματα των πελατών σας

5. Μην εκτιμάτε τον πελάτη.

Μια βασική ανάγκη των περισσοτέρων ανθρώπων είναι να αισθάνονται ότι τους εκτιμάμε. Οι πελάτες θέλουν τα χρήματά τους, που με την αξία τους κέρδισαν, να πιάνουν τόπο στην επιχείρησής σας. Γι’ αυτό πείτε τους ευχαριστώ! Στείλτε τους ένα μήνυμα ή ένα e-mail για να μάθουν πόσο πολύ τους εκτιμάτε.

Tags: Νίκος Μωράκης
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ