ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

5 τρόποι για να χάσεις έναν πελάτη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
05/02/2014 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
τρόποι για να χάσεις τον πελάτη
Share on Facebook

τρόποι για να χάσεις τον πελάτηΘέλετε να χάσετε έναν πελάτη; Εύκολο! Δώστε του μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης. Δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε και πάρα πολύ. Το σίγουρο είναι ότι εάν προσπαθήσετε κιόλας θα τον χάσετε στα σίγουρα. Συνήθως ο λόγος που χάνουμε έναν πελάτη είναι κάτι λιγότερο από προφανής, όπως μια στάση αδιαφορίας. Ας γίνουμε λοιπόν συγκεκριμένοι. Σας παρουσιάζω πέντε αλάνθαστους τρόπους για να κάνετε τους πελάτες σας να αμφισβητήσουν τη συνεργασία μαζί σας:

1. Μη δίνετε ιδιαίτερη σημασία στον πελάτη σας.

Διαβάστε Επίσης

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Ασφάλιση επιχειρήσεων: Η στρατηγική ασπίδα στην εποχή των φυσικών καταστροφών (video)

Jul 2, 2025
Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Review – Ναυτεμπορική: Τι αλλάζει στις ασφαλίσεις (video)

Dec 5, 2024 - Updated on Dec 6, 2024

Σας έχει τύχει ποτέ να μπαίνετε σε ένα μαγαζί και να παρατηρείτε ότι οι εργαζόμενοι εξυπηρετούν όλους τους άλλους εκτός από εσάς, τον πελάτη; Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Πριν από ένα χρόνο έκλεισα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο. Πέρασα την κεντρική είσοδο με τη βαριά μου βαλίτσα ανά χείρας και κατευθύνθηκα προς την υποδοχή. Ο υπάλληλος ήταν κλασικά απορροφημένος στον υπολογιστή του. Μετά από 30 περίπου δευτερόλεπτα (που εμένα μου φάνηκαν αιώνας) ο υπάλληλος με κοίταξε και είπε, «έρχομαι αμέσως» συμπληρώνοντας την αδιαφορία του ένα λεπτό αργότερα όταν με ξανακοίταξε και με ρώτησε, «Έχετε κάνει κράτηση;» Ήμουν ευγενικός μαζί του, αλλά ήθελα να την πω την κακία μου.

2. Μη νοιάζεστε για τον πελάτη.

Ο John C. Maxwell είχε πει κάποτε μια σοφή κουβέντα: «Των ανθρώπων δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις, έως ότου μάθουν πόσο νοιάζεσαι για αυτούς». Αν υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, αυτή είναι η φροντίδα και ο πελάτης μπορεί να καταλάβει πότε ενδιαφέρεστε. Η απάθεια σκοτώνει τις σχέσεις, ενώ η αληθινή φροντίδα και το ενδιαφέρον τις εκτοξεύουν.

3. Μην ακούτε τον πελάτη.

Οι πελάτες θέλουν να ακουστούν και, εξίσου σημαντικό, να γίνουν κατανοητά τα αιτήματά τους. Είναι μεγάλο το λάθος να μη μείνουν ικανοποιημένοι με το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιό τους. Το παραμικρό λάθος μπορεί να τους απογοητεύσει. Μπορεί να κλονιστεί η εμπιστοσύνη τους εάν θα πρέπει να σας καλέσουν και να αφιερώσουν το χρόνο τους για να γίνει κατανοητό το πρόβλημά τους και να επιλυθεί. Το χειρότερο σενάριο είναι εάν έχετε ένα πρόβλημα που οφείλεται σε κακή επικοινωνία, αυτή είναι η χειρότερη των περιπτώσεων που μπορείτε να έχετε με τους πελάτες σας. Θα χάσουν το ενδιαφέρον τους και θα σκεφτούν: «Δεν μου αρέσει να δουλεύω μαζί τους. Δεν ακούν ή δεν κατανοούν τα θέλω μου».

4. Μην απαντάτε στον πελάτη.

Είναι πολύ απογοητευτικό να αφήνεις ένα τηλεφωνικό μήνυμα, να στέλνεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ένα σχόλιο στο twitter και να μην παίρνεις καμία απάντηση. Μια κακή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να γίνει ακόμα χειρότερη όταν δεν ανταποκρίνεστε σε καταγγελίες ή προβλήματα των πελατών σας

5. Μην εκτιμάτε τον πελάτη.

Μια βασική ανάγκη των περισσοτέρων ανθρώπων είναι να αισθάνονται ότι τους εκτιμάμε. Οι πελάτες θέλουν τα χρήματά τους, που με την αξία τους κέρδισαν, να πιάνουν τόπο στην επιχείρησής σας. Γι’ αυτό πείτε τους ευχαριστώ! Στείλτε τους ένα μήνυμα ή ένα e-mail για να μάθουν πόσο πολύ τους εκτιμάτε.

Tags: Νίκος Μωράκης
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

by Insurance Daily Author
Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό

by Νίκος Μωράκης
Jul 22, 2025
«Αστική Θερμονησίδα» – τι είναι και πως αντιμετωπίζεται
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για τον καύσωνα στον ιδιωτικό τομέα σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ