ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

9 φράσεις που δεν πρέπει να λέτε ποτέ στους πελάτες σας

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
10/11/2015 - Updated on 16/11/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
9 φράσεις που δεν πρέπει να λέτε ποτέ στους πελάτες σας
Share on Facebook

businessΜακάρι να υπήρχε μία μηχανή του χρόνου που θα μας επέτρεπε να τον γυρίσουμε πίσω, ακριβώς πριν τη στιγμή που είπαμε κάτι το οποίο κατέστρεψε τη σχέση μας με έναν πελάτη. Όμως δεν υπάρχει.

Μέχρι να ανακαλυφθεί, η εταιρεία marketing SlickText, παραθέτει εννέα φράσεις που… κάνουν κακό και καλό θα ήταν να μην τις χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες των πωλήσεων. Οι φράσεις αυτές αφορούσαν αρχικά τους εκπροσώπους στα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, ωστόσο ισχύουν για όλο το φάσμα των πωλήσεων.

Διαβάστε Επίσης

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Μέχρι σήμερα η έκπτωση 10% για το MDRT Day 2025

Aug 22, 2025
απινιδψτές

Νομοθετική ρύθμιση για τους απινιδωτές ζητά ο ΙΣΑ

Aug 22, 2025

1. Μην πείτε: «Αφήστε με να το κοιτάξω»

Είναι πολύ αόριστο και μπερδεύει τον πελάτη. Αντιθέτως, παρουσιάστε ένα σαφές σχέδιο δράσης και πότε ο πελάτης μπορεί να περιμένει μία λύση.

Τι να πείτε: «Θα το ερευνήσω λίγο παραπάνω. Θα σας πάρω αύριο έως αύριο τις 3μ.μ. να σας δώσω λύση».

2. Μην πείτε: «Δυστυχώς, όχι…»

Πάντα υπάρχει καλύτερος τρόπος να πείτε όχι, από το να πείτε ένα απλό όχι. Όταν οι άνθρωποι ακούν το «όχι», αμέσως σας αγνοούν.

Τι να πείτε: «Αν και δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, ορίστε μία καλύτερη/παρόμοια επιλογή».

3. Ποτέ μην πείτε: «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό»

Πάντα υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε, ακόμη και αν αυτό είναι να ακούσετε και να καταλάβετε τον άλλο.

Τι να πείτε: «Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας. Πως μπορώ να βοηθήσω;»

4. Μην πείτε: «Να σας διορθώσω σε αυτό…»

Αυτή η φράση σας κάνει να ακούγεστε σαν να βρίσκεστε σε αμυντική στάση, κάτι που αυτόματα σας κάνει να είστε ο κακός της υπόθεσης.

Τι να πείτε: «Μάλλον δεν το έχω εξηγήσει σωστά, είναι δικό μου το λάθος!»

5. Μην πείτε: «Μάλλον υπήρξε κακή συνεννόηση»

Αυτός είναι ένας παθητικός επιθετικός τρόπος για να ρίξετε το φταίξιμο στον πελάτη. Θα κλιμακώσει την κατάσταση και δεν προσφέρει τίποτα για να λυθεί το πρόβλημα.

Τι να πείτε: «Παρεξήγησα εντελώς αυτό που μου ζητήσατε. Αφήστε με να το διορθώσω».

6. Μην πείτε: «Συγγνώμη, συγγνώμη, συγγνώμη»

Αν κάνετε ένα ειλικρινές λάθος μπορείτε να απολογηθείτε. Όμως μην το χρησιμοποιείτε συμπληρωματικά αποτελεσματική επικοινωνία. Αντίθετα, προσπαθήστε να βρείτε λύση.

Τι να πείτε: «Ζητώ συγγνώμη που έγινε αυτό, αλλά μην ανησυχείτε, θα το διορθώσουμε αμέσως».

7. Μην πείτε: «Έχω δεύτερη γραμμή, μπορείτε να περιμένετε;»

Να το αποφεύγετε αυτό όποτε μπορείτε, καθώς κάνει τον πελάτη να νιώθει ότι ο ίδιος ή το πρόβλημά του δεν έχουν σημασία για εσάς.

Τι να πείτε: «Αν δεν σας πειράζει, θα σας βάλω σε αναμονή μέχρι να βρω μία λύση».

8. Μην πείτε: «Δεν έχω ιστορικό του λογαριασμού σας»

Αυτή η δήλωση μπορεί πολύ εύκολα να κάνει την κατάσταση δέκα φορές χειρότερη.

Τι να πείτε: «Μήπως δώσατε εντολή με διαφορετικό όνομα/διεύθυνση/τηλέφωνο; Όσο ψάχνω τον λογαριασμό σας, πείτε μου πως μπορώ να σας βοηθήσω».

9. Μην πείτε: «Αυτό δεν μπορώ να το κάνω»

Αν η λύση βρίσκετε έξω από το φάσμα των αρμοδιοτήτων σας, μεταφέρετε αμέσως το τηλεφώνημα σε κάποιον ανώτερο.

Τι να πείτε: «Δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ για αυτό, αλλά ξέρω ότι ο προϊστάμενός μου ευχαρίστως θα βοηθήσει. Σας μεταφέρω αμέσως».

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300250png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ