ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Βελιώτης: Το 23% ΦΠΑ πρέπει να απορροφηθεί και από τα Νοσοκομεία

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/01/2016 - Updated on 20/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Συνεντεύξεις, Υγεία
A A
Βελιώτης
Share on Facebook

Γ. ΒελιώτηςΤο περιοδικό «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING» στο τεύχος Νοεμβρίου 2015 άνοιξε έναν διάλογο ζητώντας από τους πλέον αρμόδιους στον κλάδο υγείας να απαντήσουν σε τρεις ερωτήσεις και να τοποθετηθούν πάνω στο θέμα προτείνοντας παράλληλα τις βέλτιστες λύσεις. Συνεχίζουμε το διάλογο για το «Ποιος θα βρει… το φάρμακο για την υγεία;» με τον Γιώργο Βελιώτη, Γενικό Διευθυντή κλάδων Ζωής και Υγείας Interamerican.

  1. Ποιος θα επιβαρυνθεί από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από 13% σε 23% στα τιμολόγια των Νοσοκομείων;

Κατ’ αρχάς πρέπει να πούμε ότι 23% ΦΠΑ, είναι ένα βαρύ φορτίο για οποιοδήποτε από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (νοσοκομεία – ασφαλιστικές – ασφαλισμένους), πολύ περισσότερο υπό τις σημερινές συνθήκες, καθώς όλοι αντιμετωπίζουν ασφυκτικές οικονομικές πιέσεις. Η μόνη λύση είναι όλα τα μέρη να αναλάβουν μέρος αυτού του κόστους, έτσι ώστε να μπορούν να το διαχειριστούν. Είναι ανάγκη, λοιπόν, οι ασφαλιστικές εταιρείες και τα νοσοκομεία να κάνουν έναν ειλικρινή διάλογο για να εξετάσουν τους τρόπους που είναι δυνατόν να απορροφηθεί το κόστος, έτσι ώστε η κατάσταση να είναι βιώσιμη. Αν δεν βρεθεί μία βιώσιμη λύση, τότε μεσοπρόθεσμα μπορεί να συμβούν δύο πράγματα:

Διαβάστε Επίσης

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025
Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα

Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα

Jun 20, 2025
  • είτε θα αυξηθεί το κόστος ασφάλισης
  • είτε οι ασφαλιστικές εταιρείες θα αναγκαστούν να σχεδιάσουν νέα προγράμματα με λιγότερες καλύψεις.

Οτιδήποτε από τα δύο αν συμβεί, θα «ζημιωθούν» και τα τρία μέρη, επομένως είναι προς το κοινό συμφέρον όλων να βρεθεί μία βιώσιμη λύση.

  1. Είναι έτοιμοι οι κλάδοι Ιδιωτικής Περίθαλψης και Ιδιωτικής Ασφάλισης να καλύψουν τα κενά και να ανταποκριθούν στις ελλείψεις της δημόσιας Υγείας;

Ο ιδιωτικός τομέας, μέχρι στιγμής, έχει δείξει μεγάλη ευελιξία για να καλύψει τις ανάγκες του κοινού οι οποίες πρέπει να σημειωθεί ότι είναι σημαντικές. Το πρόβλημα είναι κάποιοι περιορισμοί που θέτει το θεσμικό πλαίσιο, οι οποίοι έχουν ως αποτέλεσμα:

  • κατακερματισμένες υπηρεσίες
  • σημαντικές στρεβλώσεις
  • επικαλύψεις αντί για αλληλοσυμπλήρωση του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα
  • περιορισμένη αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων

Έτσι, όσον αφορά στην παροχή υπηρεσιών υγείας, ο ιδιωτικός τομέας έχει σημαντικά υψηλότερο κόστος από αυτό που θα έπρεπε. Από την άλλη πλευρά, οι περιορισμοί του θεσμικού πλαισίου αναγκάζουν όσους επιθυμούν να ασφαλισθούν, να πληρώνουν δύο φορές για την ίδια υπηρεσία. Γι’ αυτούς τους λόγους, παρ’ ότι η ζήτηση για ασφάλιση υγείας είναι μεγάλη, τελικά ένα πολύ μικρότερο ποσοστό Ελλήνων ασφαλίζεται.

Η μοναδική διέξοδος που διαφαίνεται, είναι να γίνει ανασχεδιασμός πάνω σε κατάλληλες βάσεις, με στόχο την καλύτερη κάλυψη των ασφαλισμένων, την αξιοποίηση των πόρων και τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με γνώμονα τη συμπληρωματικότητά τους.

Αν συμβεί αυτό, είναι βέβαιο ότι θα οδηγηθούμε σε μία δομημένη και σταθερή ανάπτυξη και του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα.

  1. Το τρίτο μνημόνιο φέρνει μόνο προβλήματα ή και ευκαιρίες για τον κλάδο;

Κάθε τέτοια αλλαγή είναι μία ευκαιρία για ένα νέο ξεκίνημα. Επιπλέον, κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Αν λοιπόν, ως κοινωνία συνειδητοποιήσουμε τα λάθη που κάναμε, αν ξεκινήσουμε ένα ανοικτό διάλογο πάνω σε σωστές βάσεις και πάρουμε τις κατάλληλες αποφάσεις, έχουμε μία σημαντική ευκαιρία να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα σε πολλά σημεία.

Οι αλλαγές θέτουν προκλήσεις και καθένας πρέπει να επιλέξει αν θα αναλωθεί για να αντισταθεί στην αλλαγή ή αν θα αξιοποιήσει την ευκαιρία για να βελτιωθεί. Εμείς, δεχτήκαμε την πρόκληση, αξιοποιήσαμε την τεχνογνωσία της μητρικής μας εταιρείας Achmea, που είναι η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία υγείας στην Ολλανδία και έτσι:

  • δημιουργήσαμε μοναδική υποδομή παροχής υπηρεσιών με την Άμεση Ιατρική Βοήθεια, με το MEDISYSTEM, ένα πρότυπο ιδιωτικό σύστημα υγείας, με την ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC και το MEDIFIRST, δύο υπερσύγχρονες μονάδες υγείας όπου εφαρμόζονται οι πιο εξελιγμένες μέθοδοι για τη διαχείριση της υγείας,
  • αποκτήσαμε ικανότητα να παρέχουμε υπηρεσίες υγείας πολύ υψηλής ποιότητας, στον κατάλληλο χρόνο και στο υψηλότερο επίπεδο,
  • έχουμε αρκετά ισχυρή παρουσία στο χώρο, που επιτρέπει την καλύτερη αξιοποίηση των χρημάτων των ασφαλισμένων μας.

Συνεχίζουμε το αφιέρωμα την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016 με την Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής της Generali, Ελένη Μάνου.

Tags: AchmeaInteramerican
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο
Υγεία

Το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Παντού» του Ομίλου HHG ταξίδεψε στη Μήλο

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση
Υγεία

Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ