ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Αποτυγχάνουν οι ασφαλιστικές στην επικοινωνία με e-mail και social media

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
26/10/2016 - Updated on 17/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Έρευνα: Αποτυγχάνουν οι ασφαλιστικές στην επικοινωνία με e-mail και social media
Share on Facebook

Παρά την ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό στον αναλογικό κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Eptica οι εταιρείες αδυνατούν να απαντήσουν με ακρίβεια, συνέπεια και άμεσα στα ερωτήματα που θέτουν οι πελάτες τους μέσω web, e-mail, Twitter, Facebook και chat.

Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι οι εταιρείες μπορούν να απαντήσουν μόνο το 28% των ερωτημάτων που τίθενται σε ψηφιακά κανάλια. Επίσης το 14% των επιχειρήσεων δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί επιτυχώς σε επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μέσω e-mail, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή chat.

Διαβάστε Επίσης

1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25

1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25

Dec 19, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

Dec 19, 2025

Αν και το email φαίνεται πως ήταν το ισχυρότερο κανάλι για απαντήσεις, με ποσοστό επιτυχίας 37%, ο μέσος χρόνος για να λάβουν μια απάντηση οι καταναλωτές έφθανε σχεδόν δύο ημέρες (1 ημέρα 23 ώρες 38 λεπτά).

Στην έρευνα της η Eptica αξιολόγησε 100 κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες των ΗΠΑ σε 10 ασφαλίσεις για την ικανότητά τους να παρέχουν απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Επιπλέον, 1.000 καταναλωτές ρωτήθηκαν σχετικά με το πόσο καιρό θα ήταν πρόθυμοι να περιμένουν για τις απαντήσεις σε αυτά τα κανάλια.

Η μελέτη μέτρησε την ικανότητα των ασφαλιστών να δώσουν απαντήσεις σε 10 ερωτήσεις ρουτίνας μέσω του διαδικτύου, καθώς και την ταχύτητά τους και την ακρίβεια που ανταποκρίνονται σε email, Twitter, Facebook και chat.

Οι ερωτήσεις ήταν σκόπιμα παρόμοιες με εκείνες που οι καταναλωτές κάνουν για να αγοράσουν ένα συμβόλαιο. Οι ασφαλιστές παρείχαν απαντήσεις στο 30% των ερωτήσεων που τέθηκαν στις ιστοσελίδες τους, το 23% ως απάντηση σε μηνύματα στο Facebook και το 12% στο twitter. Με μεγάλες διαφοροποιήσεις παρέχονται οι πληροφορίες σε διαφορετικές ασφαλίσεις και σε διαφορετικές ιστοσελίδες.

Λόγου χάρη στην ασφάλιση κατοικιδίων το 57% των ερωτήσεων απαντήθηκαν διαδικτυακά, σε αντιδιαστολή με το 16% που απαντήθηκε Online για υπηρεσίες μακροχρόνιας φροντίδας. Μια οδοντιατρική ασφαλιστική εταιρεία απάντησε σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 13 λεπτά, ενώ μία άλλη χρειάστηκε έξι ημέρες.

Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι, με την άνοδο των ψηφιακών τεχνολογιών και την αλλαγή των παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας με τον πελάτη. Για να πετύχουν σε αυτόν τον νέο κόσμο, οι ασφαλιστές θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, που δεν ωφελεί μόνο τους καταναλωτέςαλλά και τις επιχειρήσεις οδηγώντας της σε βελτιωμένες υπηρεσίες.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Morax Media & Tsomokos συνδιοργανώνουν το 1ο  Insurance Forum «Athens Edition»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Morax Media & Tsomokos συνδιοργανώνουν το 1ο Insurance Forum «Athens Edition»

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης
Insurance Awards ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ

SOFOS Ins. Agency: Τα Insurance Awards αποτελούν πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 18, 2025
Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα
Υγεία

Χρόνια φλεγμονή: Πώς στρες, διατροφή & περιβάλλον μας επηρεάζουν αθόρυβα

by Insurancedaily editorial team
Dec 18, 2025
Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πως διασφαλίζεται μέσα από τα εργαλεία εποπτείας της ΤτΕ η προστασία των ασφαλισμένων

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Υγεία, προς όφελος των πολιτών
Υγεία

Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Υγεία, προς όφελος των πολιτών

by Insurancedaily Editorial Team
Dec 17, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025

Comments 1

  1. Εργενιαδης Α. says:
    9 years ago

    Αφού μας κλείνουν το τηλέφωνο και μας αγριοκοιτάζουν όταν συναντάμε παλιούς πελάτες μας από την ΑΣΠΙΣ και την Commercial Value τι να κάνουμε;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • 1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25

    1o Βραβείο στην κατηγορία «Individual Agents of the Year» για τη We Insurance στα  FMIA25

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η NBG Μεσίτες Ασφαλίσεων διακρίνεται στα Insurance Awards Filippos Morakis

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ