ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Αποτυγχάνουν οι ασφαλιστικές στην επικοινωνία με e-mail και social media

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
26/10/2016 - Updated on 17/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Έρευνα: Αποτυγχάνουν οι ασφαλιστικές στην επικοινωνία με e-mail και social media
Share on Facebook

Παρά την ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών, οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό στον αναλογικό κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Eptica οι εταιρείες αδυνατούν να απαντήσουν με ακρίβεια, συνέπεια και άμεσα στα ερωτήματα που θέτουν οι πελάτες τους μέσω web, e-mail, Twitter, Facebook και chat.

Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι οι εταιρείες μπορούν να απαντήσουν μόνο το 28% των ερωτημάτων που τίθενται σε ψηφιακά κανάλια. Επίσης το 14% των επιχειρήσεων δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί επιτυχώς σε επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μέσω e-mail, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή chat.

Διαβάστε Επίσης

The New Good Life

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Jul 4, 2025

Αν και το email φαίνεται πως ήταν το ισχυρότερο κανάλι για απαντήσεις, με ποσοστό επιτυχίας 37%, ο μέσος χρόνος για να λάβουν μια απάντηση οι καταναλωτές έφθανε σχεδόν δύο ημέρες (1 ημέρα 23 ώρες 38 λεπτά).

Στην έρευνα της η Eptica αξιολόγησε 100 κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες των ΗΠΑ σε 10 ασφαλίσεις για την ικανότητά τους να παρέχουν απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις. Επιπλέον, 1.000 καταναλωτές ρωτήθηκαν σχετικά με το πόσο καιρό θα ήταν πρόθυμοι να περιμένουν για τις απαντήσεις σε αυτά τα κανάλια.

Η μελέτη μέτρησε την ικανότητα των ασφαλιστών να δώσουν απαντήσεις σε 10 ερωτήσεις ρουτίνας μέσω του διαδικτύου, καθώς και την ταχύτητά τους και την ακρίβεια που ανταποκρίνονται σε email, Twitter, Facebook και chat.

Οι ερωτήσεις ήταν σκόπιμα παρόμοιες με εκείνες που οι καταναλωτές κάνουν για να αγοράσουν ένα συμβόλαιο. Οι ασφαλιστές παρείχαν απαντήσεις στο 30% των ερωτήσεων που τέθηκαν στις ιστοσελίδες τους, το 23% ως απάντηση σε μηνύματα στο Facebook και το 12% στο twitter. Με μεγάλες διαφοροποιήσεις παρέχονται οι πληροφορίες σε διαφορετικές ασφαλίσεις και σε διαφορετικές ιστοσελίδες.

Λόγου χάρη στην ασφάλιση κατοικιδίων το 57% των ερωτήσεων απαντήθηκαν διαδικτυακά, σε αντιδιαστολή με το 16% που απαντήθηκε Online για υπηρεσίες μακροχρόνιας φροντίδας. Μια οδοντιατρική ασφαλιστική εταιρεία απάντησε σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 13 λεπτά, ενώ μία άλλη χρειάστηκε έξι ημέρες.

Ο ασφαλιστικός κλάδος βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι, με την άνοδο των ψηφιακών τεχνολογιών και την αλλαγή των παραδοσιακών τρόπων επικοινωνίας με τον πελάτη. Για να πετύχουν σε αυτόν τον νέο κόσμο, οι ασφαλιστές θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, που δεν ωφελεί μόνο τους καταναλωτέςαλλά και τις επιχειρήσεις οδηγώντας της σε βελτιωμένες υπηρεσίες.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Εκπαίδευση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Διαμεσολάβηση

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025

Comments 1

  1. Εργενιαδης Α. says:
    9 years ago

    Αφού μας κλείνουν το τηλέφωνο και μας αγριοκοιτάζουν όταν συναντάμε παλιούς πελάτες μας από την ΑΣΠΙΣ και την Commercial Value τι να κάνουμε;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ