ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Σημεία – κλειδιά στο ραντεβού με τον πελάτη

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
16/10/2019
in Marketing & Sales
A A
Σημεία – κλειδιά στο ραντεβού με τον πελάτη
Share on Facebook

Τη μεθοδολογία για το ραντεβού του ασφαλιστή με τον πελάτη αναλύει στο βιβλίο του «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα», ο Μ. Ανδρουλιδάκης.

Όπως αναφέραται:

Διαβάστε Επίσης

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

May 21, 2025
  1. Αν ο πελάτης είναι διαθέσιμος

α. Του κάνετε παρουσίαση ή β. Του δίνετε μια προσφορά για ασφάλεια «πυρός» ή «κλοπής».

2. Αν ο πελάτης έχει κόσμο

α. Του αφήνετε την κάρτα σας.

β. Του ζητάτε τη δική του κάρτα.

γ. Του ζητάτε συστάσεις των επαγγελματιών της περιοχής λέγοντας:

“Κύριε Δημητριάδη, πριν φύγω, μπορείτε να μου πείτε ποιόν άλλον ξέρετε εδώ δίπλα για να του αφήσω μια κάρτα μου, μιας και είμαι εδώ σήμερα; (Μάλλον θα σας δώσει δύο – τρία ονόματα επαγγελματιών, οπότε μπορείτε να πάτε εκ μέρους του κ. Δημητριάδη και να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία.)

δ. Ζητάτε ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα, λέγοντας:

«Όπως ίσως ξέρετε κ. Δημητριάδη, εμείς στην εταιρεία μας έχουμε ορισμένες ιδέες που έχουν φανεί ιδιαίτερα χρήσιμες σε πολλούς επαγγελματίες της περιοχής μας, σε ανθρώπους, δηλαδή σαν κι εσάς. Επειδή όμως αυτή την στιγμή δεν έχουμε χρόνο για να συζητήσουμε, πότε θα μπορούσαμε να συναντηθούμε κάποια στιγμή από βδομάδα, για να ανταλλάξουμε απόψεις και να διαπιστώσετε κατά πόσο μπορώ να σας φανώ χρήσιμος; Τι θα λέγατε για την Τρίτη στις 11 το πρωί ή το απόγευμα κατά τις 6;

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΑΥΤΗΣ

Στα 10 ραντεβού με την μέθοδο αυτή έχουμε 1 πώληση και 3 άλλες πωλήσεις στους επόμενους δύο μήνες (60 ημέρες).

Και να θυμάστε

1.Πωλήσεις σημαίνει να ψάχνετε για νέους πελάτες καθημερινά.

2.Πωλήσεις σημαίνει να κάνετε τηλεφωνήματα καθημερινά.

3.Πωλήσεις σημαίνει να λύνετε προβλήματα καθημερινά.

Οι εργασίες του ασφαλιστή είναι 3 και δεν θα σταματήσω να σας το υπενθυμίζω:

Α. Να βλέπει κόσμο

Β. Να βλέπει κόσμο

Γ. Να βλέπει κόσμο

ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Τι είδους αρχείο προσέγγισης πελατών διατηρείτε;

  • Πόσες φορές τηλεφωνείτε καθημερινά για να κλείσετε ραντεβού με νέους υποψήφιους πελάτες;
  • Πόσο χρόνο αφιερώνετε στα τηλεφωνήματα αυτά;
  • Προγραμματίζετε εκ των προτέρων τη δραστηριότητα αυτή στο ημερολόγιο σας;
  • Από πού αντλείτε συστάσεις και επαφές;
  • Πόσες φορές προσπαθείτε να προσεγγίσετε κάποιον υποψήφιο, πριν αποφασίσετε να τον βγάλετε από τις λίστες σας;
  • Σε πόσους νέους υποψήφιους τηλεφωνείτε καθημερινά;
  • Σε πόσους υποψήφιους από τις λίστες σας τηλεφωνείτε, στους οποίους έχετε τηλεφωνήσει πέντε, δέκα, φορές χωρίς αποτέλεσμα;
  • Πώς αισθάνεστε όταν τηλεφωνείτε στο ίδιο άτομο, που – αν και είναι φιλικό – πάντα σας λέει ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να αγοράσει;
  • Ποιοι είναι οι ετήσιοι στόχοι των πωλήσεων σας;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι του επόμενου τετραμήνου;
  • Ποιοι είναι οι μηνιαίοι σας στόχοι;
  • Ποιοι είναι εβδομαδιαίοι σας στόχοι;
  • Ποιοι είναι οι ημερήσιοι σας στόχοι;
  • Ποιες είναι οι καθημερινές δραστηριότητες που θα πρέπει να εκτελείτε ώστε να τους πετύχετε;

Απόσπασμα από το βιβλίο «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα», του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη, επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα και αρθρογράφου

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ