ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ψηφιακός καταναλωτής είναι εδώ. Είναι οι ασφαλιστές έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουν;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
05/11/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Ο ψηφιακός καταναλωτής είναι εδώ. Είναι οι ασφαλιστές έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουν;
Share on Facebook

Κάθε γενιά έχει ένα ιδιαίτερο δημογραφικό προφίλ στο οποίο αποτυπώνονται κοινές εμπειρίες, συμπεριφορές και συνήθειες. Αν σκεφτείτε τους Baby Boomers θα σας έρθουν στο μυαλό αυτόματα εικόνες.

Σε αντίθεση με τους γονείς και τους παππούδες τους, οι millennials είναι η πρώτη γενιά ψηφιακών καταναλωτών. Αυτό σημαίνει ότι είναι άνετοι με την τεχνολογία και την χρησιμοποιούν για να διαχειριστούν ουσιαστικά τη ζωή τους.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Για να πάνε διακοπές θα αγόραζαν εισιτήρια μέσω της Expedia, θα έπαιρναν Uber για να φτάσουν στο αεροδρόμιο, θα έμεναν σε διαμέρισμα που θα “έκλειναν” μέσω Airbnb, θα άκουγαν Spotify κατά μήκος της διαδρομής και θα ανέβαζαν φωτογραφίες στο Instagram. Και αυτοί είναι που θα αποτελέσουν την πλειοψηφία των καταναλωτών για την ασφαλιστική αγορά. Για αυτό και το ενδιαφέρον των ασφαλιστικών εταιρειών στρέφεται τώρα στο πώς θα τους δώσουν μία εμπειρία παρόμοια με άλλα αγαπημένα τους προιόντα.

Πιο συγκεκριμένα, οι ασφαλιστές που επιθυμούν να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες των καταναλωτών πρέπει να επικεντρωθούν σε τρεις επικαλυπτόμενες περιοχές: την εμπειρία των χρηστών, την εξατομίκευση και τις προσφορές προϊόντων. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παρακάτω οι ασφαλιστές μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών:

Εμπειρία χρήστη

  1. Θα πρέπει να είναι ανάλογη με άλλες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν συνεχώς – Spotify, Uber, Airbnb, κλπ.
  2. Η επικοινωνία στο διαδίκτυο είναι προτιμότερη από την ανθρώπινη επαφή.
  3. Διαθεσιμότητα 24×7.
  4. Πίνακες που εμφανίζουν μετρήσεις, καλύψεις, συγκρίσεις, κενά κλπ.
  5. Λιγότερο focus στην “πώληση” και περισσότερο παροχή πληροφοριών
  6. Ο σύγχρονος καταναλωτής θέλει να έχει τον έλεγχο και να αισθάνεται ότι αυτός παίρνει την απόφαση, έχοντας υπολογίσει όλες τις παραμέτρους

Εξατομίκευση

  1. Ρωτήστε σχετικές ερωτήσεις και μόνο για τα δεδομένα που δεν μπορείτε να συλλέξετε από αλλού
  2. Χρησιμοποιήστε διαθέσιμα στο κοινό δεδομένα για να εξατομικεύσετε τις προσφορές και τις τιμές ανά άτομο.
  3. Συλλέξτε δεδομένα από διάφορες πηγές για να διαμορφώσετε μια ολιστική άποψη του πελάτη για να παρέχετε τη βέλτιστη πρόταση.
  4. Προ-συμπληρώστε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.
  5. Οι Millennials θα επιτρέψουν την πρόσβαση στα δεδομένα τους εάν κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους ωστόσο, χρειάζεται μόνο ένα λάθος για να αλλάξουν γνώμη.
  6. Ακολουθήστε τη ζωή και την καθημερινότητά τους και προτείνετε τις επιλογές που τους ταιριάζουν

Προσφορές υπηρεσιών

  1. Απλοποιήστε τις προσφορές υπηρεσιών και εξασφαλίστε μεγαλύτερη διαφάνεια.
  2. Οι προηγούμενες γενιές συχνά κατέφευγαν σε “ασφαλέστερη” επιλογή αγοράς όταν υπήρχαν αμφιβολίες ή σύγχυση.
  3. Οι millennials τείνουν να πηγαίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση.
  4. Παρέχετε μεγαλύτερη ευελιξία – υπηρεσίες a la carte , ομαδοποίηση, συνδρομητικό μοντέλο, κατά παραγγελία, κ.λπ.
  5. Αξιοποιείστε τις νεες ευκαιρίες – (κυβερνοκίνδυνοι, εξατομικευμένη τιμολόγηση κ.α.)
  6. Παρέχετε περισσότερο υπηρεσίες συμβουλευτικές για την “πρόληψη” του κινδύνου και προστιθέμενη αξία
  7. Ο χρήστης πρέπει να το αγοράσει επειδή “θέλει” και όχι γιατί “πρέπει”.
  8. Χρησιμοποιήστε δεδομένα από αισθητήρες, αξιοποιήστε το IoT για να παράσχετε εξατομικευμένες και έγκαιρες ειδοποιήσεις προτρέποντας τους ασφαλισμένους να χρησιμοποιήσουν ανιχνευτές διαρροής νερού για προειδοποίηση πριν από την πλημμύρα ή wearables που καταγράφουν καρδιακούς παλμούς κλπ.

Πηγή: Digital Insurance

Tags: Featuredmillenials
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Cyber Knife: Βάζει στο στόχαστρο όγκους και τους ακτινοβολεί με ακρίβεια κάτω του χιλιοστού
Υγεία

Cyber Knife: Βάζει στο στόχαστρο όγκους και τους ακτινοβολεί με ακρίβεια κάτω του χιλιοστού

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πώς τα υπολογίζω, προθεσμίες και τρόποι πληρωμής
Ειδήσεις

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πώς τα υπολογίζω, προθεσμίες και τρόποι πληρωμής

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Η γήρανση θα μειώσει το ΑΕΠ κατά 14% ως το 2060
Οικονομία - Πολιτική

Η γήρανση θα μειώσει το ΑΕΠ κατά 14% ως το 2060

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Το 83% επινοεί του κωδικούς του on line – Πώς θα δείτε αν σας έχουν χακάρει
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

    Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Cyber Knife: Βάζει στο στόχαστρο όγκους και τους ακτινοβολεί με ακρίβεια κάτω του χιλιοστού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πώς τα υπολογίζω, προθεσμίες και τρόποι πληρωμής

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η γήρανση θα μειώσει το ΑΕΠ κατά 14% ως το 2060

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ