ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θεμελιώδεις αλλαγές στις επιχειρήσεις για να ενισχύσουν την ανθεκτικότητά τους

HSBC “HSBC Navigator

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
22/07/2020 - Updated on 28/07/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Οι Έλληνες αγωνιούν για τα προς το ζην και μην αρρωστήσουν
Share on Facebook

Οι επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο προβαίνουν σε θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους αφού αρκετές διαπίστωσαν ότι τα πλάνα έκτακτης ανάγκης τους δεν αποδείχτηκαν επαρκή για να αντιμετωπίσουν την πανδημία του COVID-19.

Η φετινή μελέτη του τομέα Επιχειρηματικής Τραπεζικής της HSBC “HSBC Navigator” με τίτλο “Building Back Better”, βασίζεται σε έρευνα στην οποία συμμετείχαν περισσότερες από 2.600 εταιρείες από 14 χώρες και γεωγραφικές περιφέρειες. Η έρευνα δείχνει ότι πολλές επιχειρήσεις παραμέλησαν τον προγραμματισμό έκτακτης ανάγκης σε βασικούς τομείς όπως η τεχνολογία, τα χρηματοοικονομικά και η βιωσιμότητα πριν την κρίση. Μάλιστα, σχεδόν οι μισές (47%) υποστηρίζουν ότι θα μπορούσαν να έχουν κάνει περισσότερα για να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις που προέκυψαν τους τελευταίους μήνες.

Για ορισμένους από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, η μετάβαση στην εξ αποστάσεως εργασία ανέδειξε αδυναμίες στην προετοιμασία που είχαν κάνει ώστε να εξασφαλίσουν την επιχειρηματική τους συνέχεια. Λιγότεροι από τρεις στους πέντε ερωτώμενους (57%) δήλωσαν ότι τα τελευταία δύο χρόνια είχαν δώσει προτεραιότητα στις επενδύσεις στην τεχνολογία, προκειμένου να βελτιώσουν την επιχειρησιακή τους ανθεκτικότητα. Η διατήρηση των ταμειακών ροών αποτέλεσε επίσης μια πρόκληση, καθώς μόνο 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν ότι είχαν δώσει προτεραιότητα σε κινήσεις για την ενίσχυση της οικονομικής τους κατάστασης.

Διαβάστε Επίσης

Η AXA ολοκλήρωσε την πώληση της μονάδας στη Σιγκαπούρη στην HSBC

Η AXA ολοκλήρωσε την πώληση της μονάδας στη Σιγκαπούρη στην HSBC

Feb 14, 2022
HSBC: Οι τάσεις και εξελίξεις στις διεθνείς αγορές

HSBC: Οι τάσεις και εξελίξεις στις διεθνείς αγορές

Feb 3, 2020

Η κρίση ανάγκασε πολλές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) έχουν ήδη τροποποιήσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις (44%) θα τροποποιήσουν περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, είτε διαφοροποιώντας (33%), είτε περιορίζοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους (17%) ώστε να γίνουν πιο εξειδικευμένες.

Σε πιο μακροπρόθεσμο επίπεδο, τα επιχειρηματικά σχέδια απαιτούν πιο ευέλικτη διευθέτηση του προσωπικού και των γραφείων με μεγαλύτερη εστίαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Τα βασικά ευρήματα συμπεριλαμβάνουν:

  • Μείωση της χρήσης ακινήτων: 38% των συμμετεχόντων στην έρευνα επανεξετάζουν το αποτύπωμά τους ως προς τη χρήση γραφείων και των χώρων παραγωγής. Το 29% εκτιμούν ότι θα μειώσουν τους χώρους των γραφείων τους.
  • Πιο ευέλικτες συνθήκες εργασίας: Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (69%) των ερωτώμενων πιστεύουν ότι η ευέλικτη εργασία θα γίνει συνήθης πρακτική και ένα τρίτο εξ αυτών (34%) εκτιμούν ότι θα περιορίσουν τα αεροπορικά ταξίδια.
  • Η κρισιμότητα της τεχνολογίας: έξι στους δέκα (61%) πιστεύουν ότι η εξ αποστάσεως συνεργασία θα καταστεί τυπική πρακτική τα επόμενα δύο χρόνια, με το 57% να δηλώνει ότι οι εικονικές συναντήσεις –εσωτερικές και εξωτερικές– ήρθαν για να μείνουν ακόμα και μετά την άρση των περιορισμών.
  • Η βιωσιμότητα θα ενισχύσει την ανάκαμψη: περισσότεροι από εννέα στους δέκα (91%) στοχεύουν σε μια καλύτερη ανοικοδόμηση επανασχεδιάζοντας τις επιχειρήσεις τους, ώστε να είναι πιο βιώσιμες, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (27%) σκοπεύουν να κάνουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους περισσότερο περιβαλλοντικά βιώσιμες τα επόμενα δύο χρόνια.

Ο Peter Yeates, CEO της HSBC Ελλάδας σχολίασε: «Η μακροχρόνια χρηματοοικονομική κρίση στην Ελλάδα ‘δίδαξε’ τις επιχειρήσεις στη χώρα τον τρόπο για να αντιμετωπίζουν πρωτόγνωρες καταστάσεις. Έτσι, η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων κατάφεραν να προσαρμοστούν πολύ γρήγορα στο νέο περιβάλλον, μετά το ξέσπασμα του COVID-19. Η πρόσφατη πανδημία απέδειξε πόσο ευπροσάρμοστοι μπορούμε να γίνουμε όταν απαιτείται άμεση αντίδραση. Τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας HSBC Navigator ανέδειξαν ότι πολλές επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο θέτουν πλέον ως προτεραιότητα την ανθεκτικότητά τους. Η ιστορία δείχνει ότι οι επιχειρήσεις είναι πιο πιθανό να αποτύχουν όταν εξέρχονται από την κρίση παρά κατά τη διάρκειά της. Συνεπώς, είναι κρίσιμο οι ηγέτες να συνεχίσουν να προωθούν τις προσπάθειες, ώστε να καταστούν οι επιχειρήσεις τους πιο ανθεκτικές».

Η έρευνα της HSBC επισημαίνει ότι πολλές επιχειρήσεις οφείλουν την επιβίωσή τους στη μεταξύ τους συνεργασία κατά τη διάρκεια της κρίσης:

  • Κατά το τελευταίο εξάμηνο, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων (93%) έχουν στηρίξει τους συνεργάτες τους με τις μεγαλύτερες εταιρείες να υποστηρίζουν συχνότερα μικρότερους παίκτες.
  • Σχεδόν έξι στους δέκα (58%) έχουν μοιραστεί πληροφορίες (25%), τεχνογνωσία (24%) ή τις εγκαταστάσεις τους (13%) και περίπου το ένα τέταρτο (26%) έχουν δώσει συμβουλές.
    40% έχουν συνεργαστεί με άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να καταφέρουν να φτάσουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους στους πελάτες τους.
  • Πάντως, παρά το γεγονός ότι η συνεργασία βοήθησε να συνεχιστεί το εμπόριο κατά τη διάρκεια της κρίσης, οι επιχειρήσεις βλέπουν πολλές προκλήσεις στο μέλλον καθώς επιδιώκουν να καταστούν πιο ανθεκτικές κατά τους επόμενους έξι μήνες. Οι αδυναμίες στις δομές που αφορούν στα χρηματοοικονομικά και το ανθρώπινο δυναμικό αναφέρθηκαν ως τα βασικά εμπόδια για την αλλαγή από τα από τα δύο τρίτα των επιχειρήσεων (62%), με το ένα τρίτο (31%) να αγωνίζεται να διατηρήσει επαρκείς ταμειακές ροές. Επιπλέον, το ένα τρίτο των επιχειρήσεων (33%) βλέπει το χαμηλό ηθικό των εργαζομένων ως εμπόδιο στην οικοδόμηση ανθεκτικότητας στο άμεσο μέλλον.
  • Η έρευνα εντοπίζει μια σειρά αλλαγών στις εφοδιαστικές αλυσίδες στις οποίες εκτιμούν ότι θα προβούν οι επιχειρήσεις κατά την επόμενη διετία ούτως ώστε να ενισχύσουν τη διαφάνεια και την ασφάλειά τους:
    Τρεις στους δέκα (29%) θέλουν να διαφοροποιήσουν την εφοδιαστική τους αλυσίδα και να εργαστούν με περισσότερους συνεργάτες, με το ένα τέταρτο (26%) να επιθυμεί να δουλέψει με επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε πιο σταθερές αγορές.
  • Αντίθετα, το ένα τρίτο σχεδιάζουν να περιορίσουν την εφοδιαστική αλυσίδα τους προκειμένου να μειώσουν το ρίσκο.
  • Πάνω από τα δύο τρίτα (67%) σχεδιάζουν να ενισχύσουν την ασφάλεια της εφοδιαστικής τους αλυσίδας εντοπίζοντας και διασφαλίζοντας τους κρίσιμους προμηθευτές τους. Τρεις στους στα δέκα (31%) σχεδιάζουν να επανεξετάσουν την ικανότητα των προμηθευτών τους να αντεπεξέλθουν σε πιθανές μελλοντικές έκτακτες ανάγκες.
Tags: HSBC
new-cover-insurancegif

Related Posts

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
Γυναικείο επιχειρείν: Για 2 στις 3 τα προσωπικά δίκτυα είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας
Μελέτες

Γυναικείο επιχειρείν: Για 2 στις 3 τα προσωπικά δίκτυα είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ