ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Voice of the Customer: Η Allianz δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους

Πολύτιμο εργαλείο, τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κάθε ασφαλισμένο

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
23/05/2022 - Updated on 24/05/2022
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Voice of the Customer: Η Allianz δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους
Share on Facebook

Η Allianz Ελλάδος, με στόχο να αναβαθμίζει διαρκώς την εμπειρία των ασφαλισμένων και τη σχέση μαζί τους, εισάγει το Voice of the Customer (VoC), ένα σύγχρονο πρόγραμμα εξυπηρέτησης και αξιολόγησης των υπηρεσιών της.

Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύει έμπρακτα ότι δίνει «φωνή» στους ασφαλισμένους και αφουγκράζεται τις ανάγκες τους.

Διαβάστε Επίσης

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

Aug 25, 2025
Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Aug 7, 2025

Το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz να λάβει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα σχόλια των ασφαλισμένων, μέσα από ερωτηματολόγια που τη βοηθούν να βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της αλλά και να αυξήσει το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της. Το πρόγραμμα συλλέγει πληροφορίες που προέρχονται από αιτήματα των ασφαλισμένων σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάλυσή τους. Έτσι, η Allianz μπορεί να εστιάσει στις κύριες αιτίες των ζητημάτων που προκύπτουν, επιλύοντάς τα έγκαιρα.

Χάρη στο Voice of the Customer, η επικοινωνία με τους πελάτες επιταχύνεται ακόμα περισσότερο. Η ομάδα της Allianz επικοινωνεί εντός 24 ωρών με τους ασφαλισμένους που δεν έμειναν ικανοποιημένοι, με σκοπό να διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό τους. Σε δεύτερο επίπεδο, η λειτουργία αυτή βοηθά την Allianz να βελτιώσει τις διαδικασίες της για να έχουν οι πελάτες καλύτερη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μελλοντικά.

Παράλληλα, το πρόγραμμα Voice of the Customer βοηθά την Allianz ν’ αναπτύξει ακόμη περαιτέρω τις δεξιότητες των υπαλλήλων της, φροντίζοντας ώστε να υιοθετούν στις καθημερινές τους πρακτικές τα διδάγματα και τις εμπειρίες που προκύπτουν, με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες των ασφαλισμένων.

Στην συνεπή προσπάθεια της Allianz να εξελίσσεται διαρκώς, μαζί με τους ασφαλισμένους, το Voice of the Customer αποδεικνύεται ένα πολύτιμο εργαλείο, τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κάθε ασφαλισμένο ξεχωριστά

Tags: Allianz
new-cover-insurancegif

Related Posts

Παράταση προμηθειών που εκκρεμούν στα νοσοκομεία από το 2010!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

11 επισημάνσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην έκθεση για την ιδιωτική υγεία

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 26, 2025
Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Πλαφόν στις φοροαπαλλαγές των ομαδικών συμβολαίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η «ακτινογραφία» του νέου εργασιακού νομοσχεδίου του ΥΠΕΚΑ σε 16 + 1 ερωταπαντήσεις

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μαΐου 2024 του ΕΙΑΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε δημόσια διαβούλευση το νσ για την εργασία

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025
Πώς η ασφάλιση επιχειρήσεων εξασφαλίζει την ευημερία τους
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ευρώπη θέλει να απαγορεύσει 14.000 “αιώνια χημικά”

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025
ΟΗΕ: Ανάγκη η προστασία των εργαζομένων σε ακραία ζέστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΟΗΕ: Ανάγκη η προστασία των εργαζομένων σε ακραία ζέστη

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ