Στον ασθενή σαν καταναλωτή ασφαλιστικών υπηρεσιών και τον ρόλο του Συνηγόρου του Καταναλωτή ως Ανεξάρτητης Αρχής για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, αναφέρθηκε η Ειδικός Επιστήμονας – Νομικός κα. Ελένη Αθανασίου στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών.
Ο βασικός στόχος της Αρχής είναι η προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και η διασφάλιση της δίκαιης λειτουργίας της αγοράς μέσω της ταχείας και ανέξοδης διαμεσολάβησης. Παραδείγματα παρεμβάσεων αφορούν καθυστερήσεις ή άρνηση ασφαλιστικής κάλυψης για ιατρικές πράξεις, αμφισβήτηση ιατρικών αμοιβών, και ζητήματα μη επαρκούς προσυμβατικής ενημέρωσης από ιδιωτικές κλινικές. Παρά τον μη δεσμευτικό χαρακτήρα των αποφάσεών της, η Αρχή επιδεικνύει υψηλό ποσοστό επίλυσης διαφορών, χάρη στην ανεξαρτησία και τη συνεργασία της με άλλους φορείς.
.gif?rand=7699)














.gif?rand=8002)


