ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz Ελλάδος:
Νέος Οργανωμένος Τρόπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
11/12/2008 - Updated on 03/05/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Allianz Ελλάδος:  Νέος Οργανωμένος Τρόπος Εξυπηρέτησης Πελατών
Share on Facebook

Η Allianz Ελλάδος αφιερώνει ένα νέο Οργανωμένο τρόπο Εξυπηρέτησης των Πελατών της, καθιερώνοντας πρώτα τον εντοπισμό της καθεμίας Ασφαλιστικής Ανάγκης και στη συνέχεια προτείνει τις αντίστοιχες λύσεις. Έτσι, οι Ανάγκες των Πελατών της σε θέματα Προστασίας Ζωής, Υγείας, Επένδυσης, Σύνταξης, Αποταμίευσης, Κατοικίας και Μετακίνησης αντιμετωπίζονται Οργανωμένα και Μεθοδικά.

Διαβάστε Επίσης

Π. Ξενουδάκης: Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης ο κλάδος υγείας

Π. Ξενουδάκης: Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης ο κλάδος υγείας

Jan 24, 2024
Allianz Ελλάδος – Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά σε μία εταιρία

Allianz Ελλάδος – Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά σε μία εταιρία

Jun 1, 2023

Για το σκοπό αυτό δημιουργεί εννέα καινοτόμα έντυπα παρουσίασης προσωπικών λύσεων, που αποτελούν ένα χρηστικό εργαλείο δουλειάς για κάθε συνεργάτη, και γνωστικό υλικό ουσίας για κάθε πελάτη.

Με τα έντυπα αυτά η Allianz Ελλάδος καθιερώνει τις εξής καινοτομίες:

  • Εντοπίζει τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και προτείνει λύσεις διαχρονικά αξιόπιστες, χωρίς να επικεντρώνεται μόνο σε προϊοντικές επιλογές μέσα από στείρες τεχνικές περιγραφές.
  • Αγγίζει συναισθηματικά τον Πελάτη ξεφεύγοντας από την ψυχρή αναφορά σε στοιχεία.
  • Καθοδηγεί και ενημερώνει, καθώς εντοπίζει τις ανάγκες ασφάλισης, αντιμετωπίζει τις αντιρρήσεις και προτείνει την ιδανική λύση, με ένα ιδιαίτερα δομημένο τρόπο, αποφεύγοντας τη σύγχυση του Πελάτη.
  • Ενισχύει την ασφαλιστική και επενδυτική συνείδηση, αναδεικνύοντας τις ανάγκες του πελάτη και αφυπνίζοντάς τον για την κάλυψή τους.
  • Επικοινωνεί με απόλυτη διαφάνεια τις κατάλληλες λύσεις για την κάλυψη των αναγκών του πελάτη μέσα από τρία βασικά βήματα (Ανάλυση Αξίας Προγράμματος – Εντοπισμός Ανάγκης – Παρουσίαση Λύσεων).
  • Προσεγγίζει με ένα διακριτά διαφορετικό τρόπο τέσσερις ηλικιακές ομάδες πελατών, με ξεχωριστές ανάγκες Επένδυσης, Σύνταξης και Αποταμίευσης, απαντώντας με πειστικό τρόπο στις ανησυχίες τους.
  • Παρέχει στον πελάτη τα απαραίτητα εργαλεία για να προγραμματίσει το μέλλον του, υπολογίζοντας με έναν ιδιαίτερα παραστατικό τρόπο το πιθανό ποσό αποταμίευσης σύμφωνα με τη σημερινή ποιότητα ζωής του, τη χρονική διάρκεια και το μηνιαίο ποσό επένδυσης που επιθυμεί.

Με τον τρόπο αυτό η Allianz Ελλάδος διαφοροποιεί τη διαδικασία πώλησης προσφέροντας ισχυρά εργαλεία δουλειάς στο συνεργάτη της αναδεικνύοντάς τον σε επαγγελματία-πρότυπο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Δείτε το Νέο Επικοινωνιακό Προφίλ εδώ.

Tags: Allianz Ελλάδος
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Γιατί αυξήθηκαν οι ναυτασφαλίσεις το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Σήμερα το ”πράσινο” φως για το νέο Επικουρικό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Συνέργεια FairLife και Affidea
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέργεια FairLife και Affidea

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ

by Insurancedaily editorial team
Sep 2, 2025

Comments 9

  1. ΖΟΡΟ says:
    17 years ago

    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΤΥΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟNUS.

    Reply
  2. LEON says:
    17 years ago

    κολοκυθανια με την ριγανη.τα ιδια και τα ιδια.και οι τσεπες αδειες.ασ πανε να τα πουν στα παιδια τω 700 ευρω που ειναι στο δρομο…

    Reply
  3. GIO says:
    17 years ago

    Ποια έντυπα και πράσινα άτια βρε φωστήρες…….Ρε συνάδελφοι, λέτε αυτός που σκέφτηκε αυτή την π*****ά με τα έντυπα να πάρει και bonus?

    Reply
  4. GIO says:
    17 years ago

    Γιατί, συγγνώμη κύριε διαχειριστά μου, αλλά πώς να το εκφράσω αλλιώς δηλαδή? Πώς να πεις αλλιώς την Π*****Α? Να το πεις καινοτομία? …πολύ κοινό!

    Reply
  5. dimitris-dimitrakis. says:
    17 years ago

    αγαπητε αρθρογραφε,
    αν τα γραφομενα σου ειναι copy – paste απο την εταιρεια, εχει καλως. αν ειναι δικα σου, οφειλω να σου θυμισω ότι τα πηρες απο βιβλιο πωλησεων και, μαλιστα ειναι η σειρα με την οποια γραφονται οι καινοτομιες ειναι τα βηματα της πωλησης που εφαρμοζει ο ασφαλιστης ΖΩΗΣ. μην τα πασαρετε και ως καινοτομιες. σε ασφαλιστες απευθυνεστε. εκτος και αν δε θελετε ν΄απευθυνεστε σε επαγγελματιες.

    Reply
  6. Ορθόδοξος says:
    17 years ago

    Αγαπητοί συναγωνιστές. Κατ’ αρχήν είναι καλό που η απασχόληση σας με την εν λόγο εταιρεία είναι για αναπτυξιακές ενέργειες και όχι για οικονομικά, τοξικά προβλήματα. Πολλα χρόνια είχα να δω εταιρεία να ασχολείτε στα επικοινωνιακά της έντυπα με την πώληση και να κάνει προσπάθεια πραγματικής βοήθειας προς τους αγωνιστές της πρώτης γραμμής. Τους ΠΩΛΗΤΕΣ.Αντί να πούμε μπράβο και σ’ ανώτερα, ΄΄διυλίζουμε τον κώνοπα΄΄ και μεμψιμυρούμε για το αν παίρνουν μπόνους και πόσο, αυτοί που τα έβγαλαν…. Να σται καλά πάντως και καλές πωλήσεις, όπως μπορεί ο καθένας. Είτε με φυλλάδια είτε χωρίς….

    Reply
  7. ΑΛΕΞΗΣ says:
    17 years ago

    Μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά λίγο καιρό.
    Μπορείς να κοροιδεύεις λίγους γιά πολύ καιρό.
    ΔΕΝ μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά πολύ καιρό.
    Πως μου ήρθε τώρα αυτό?

    Reply
  8. ΖΟΡΟ says:
    17 years ago

    Η πραγματική βοήθεια συναγωνιστή είναι η εταιρεία σου να επενδύει διαχρονικά στους συνεργάτες της(σύγρονη εκπαίδευση,επίκαιρα προιόντα,ευέλικτες διαδικασίες,προοπτικές αξιοκρατικης καρριέρας κλπ).
    Παράλληλα οφείλει να τιμά και να προστατεύει τους συνεργάτες της ,που επένδυσαν πάνω στην προοπτική της και όχι κατοπιν εόρτης και αφού έχει συμπεριφερθεί αλλαζονικά κ απαξιωτικά στο δίκτυο της πολάκις να “ανακαλύπτει” έντυπα γιά να καλύψει την συνολική της ανεπάρκεια.
    Επί της ουσίας πόσο υποκριτίκο είναι να ανακοινώνεις νέα μεθοδολογία στην πώληση (μεσω εντύπων!!!) και να προσπαθείς να την επιβάλεις σε συνεργάτες 15ετίας και 20ετίας ενώ ήσουν απούσα στην διαμόρφωση της επαγγελματικής τους κουλτούρας, ενώ παράλληλα δεν επενδύεις σε νέους συνεργάτες και εχεις στοχοποιήσει τα χαρτοφυλάκια των παλιών σου συνεργατών λες και πρέπει να τους τιμωρήσεις για την παραγωγή που έκαναν τόσα χρόνια.
    Μεγαλώσαμε αρκέτα και πλέον διακρίνουμε τις εταιρείες που διαχρονικά και ανεξαρτήτως διοικήσεων τίμησαν την αποστολή τους και αυτές που λειτούργησαν και λειτουργουν ευκαιριακά με γνώμωνα την βιτρίνα και τις αμοιβές των εκάστοτε διοικουντων τους .

    Reply
  9. Constantine1964 says:
    17 years ago

    Χωρίς να δει κανείς τι ακριβώς είναι αυτή η μέθοδος και τα έντυπα που τη συνοδεύουν, πως μπορεί να κατακρίνει και να απορρίπτει;

    Μάλλον επιπόλαιος και αφελής είναι.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ