ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz Ελλάδος:
Νέος Οργανωμένος Τρόπος Εξυπηρέτησης Πελατών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
11/12/2008 - Updated on 03/05/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Allianz Ελλάδος:  Νέος Οργανωμένος Τρόπος Εξυπηρέτησης Πελατών
Share on Facebook

Η Allianz Ελλάδος αφιερώνει ένα νέο Οργανωμένο τρόπο Εξυπηρέτησης των Πελατών της, καθιερώνοντας πρώτα τον εντοπισμό της καθεμίας Ασφαλιστικής Ανάγκης και στη συνέχεια προτείνει τις αντίστοιχες λύσεις. Έτσι, οι Ανάγκες των Πελατών της σε θέματα Προστασίας Ζωής, Υγείας, Επένδυσης, Σύνταξης, Αποταμίευσης, Κατοικίας και Μετακίνησης αντιμετωπίζονται Οργανωμένα και Μεθοδικά.

Διαβάστε Επίσης

Π. Ξενουδάκης: Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης ο κλάδος υγείας

Π. Ξενουδάκης: Σε σταθερή πορεία ανάπτυξης ο κλάδος υγείας

Jan 24, 2024
Allianz Ελλάδος – Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά σε μία εταιρία

Allianz Ελλάδος – Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά σε μία εταιρία

Jun 1, 2023

Για το σκοπό αυτό δημιουργεί εννέα καινοτόμα έντυπα παρουσίασης προσωπικών λύσεων, που αποτελούν ένα χρηστικό εργαλείο δουλειάς για κάθε συνεργάτη, και γνωστικό υλικό ουσίας για κάθε πελάτη.

Με τα έντυπα αυτά η Allianz Ελλάδος καθιερώνει τις εξής καινοτομίες:

  • Εντοπίζει τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη και προτείνει λύσεις διαχρονικά αξιόπιστες, χωρίς να επικεντρώνεται μόνο σε προϊοντικές επιλογές μέσα από στείρες τεχνικές περιγραφές.
  • Αγγίζει συναισθηματικά τον Πελάτη ξεφεύγοντας από την ψυχρή αναφορά σε στοιχεία.
  • Καθοδηγεί και ενημερώνει, καθώς εντοπίζει τις ανάγκες ασφάλισης, αντιμετωπίζει τις αντιρρήσεις και προτείνει την ιδανική λύση, με ένα ιδιαίτερα δομημένο τρόπο, αποφεύγοντας τη σύγχυση του Πελάτη.
  • Ενισχύει την ασφαλιστική και επενδυτική συνείδηση, αναδεικνύοντας τις ανάγκες του πελάτη και αφυπνίζοντάς τον για την κάλυψή τους.
  • Επικοινωνεί με απόλυτη διαφάνεια τις κατάλληλες λύσεις για την κάλυψη των αναγκών του πελάτη μέσα από τρία βασικά βήματα (Ανάλυση Αξίας Προγράμματος – Εντοπισμός Ανάγκης – Παρουσίαση Λύσεων).
  • Προσεγγίζει με ένα διακριτά διαφορετικό τρόπο τέσσερις ηλικιακές ομάδες πελατών, με ξεχωριστές ανάγκες Επένδυσης, Σύνταξης και Αποταμίευσης, απαντώντας με πειστικό τρόπο στις ανησυχίες τους.
  • Παρέχει στον πελάτη τα απαραίτητα εργαλεία για να προγραμματίσει το μέλλον του, υπολογίζοντας με έναν ιδιαίτερα παραστατικό τρόπο το πιθανό ποσό αποταμίευσης σύμφωνα με τη σημερινή ποιότητα ζωής του, τη χρονική διάρκεια και το μηνιαίο ποσό επένδυσης που επιθυμεί.

Με τον τρόπο αυτό η Allianz Ελλάδος διαφοροποιεί τη διαδικασία πώλησης προσφέροντας ισχυρά εργαλεία δουλειάς στο συνεργάτη της αναδεικνύοντάς τον σε επαγγελματία-πρότυπο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Δείτε το Νέο Επικοινωνιακό Προφίλ εδώ.

Tags: Allianz Ελλάδος
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Παρουσιάζουν τους διαμεσολαβητές ως υπαίτιους για τις υπέρογκες αυξήσεις στα προγράμματα υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Προσοχή: Hackers με «όχημα» τηλεπλατφόρμες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ηνωμένο Βασίλειο: Σχέδιο για απαγόρευση πληρωμής λύτρων από δημόσιους φορείς σε κυβερνοεγκληματίες

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 23, 2025
Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Στην Generali Hellas η Ευρωκλινική

by Insurance Daily Author
Jul 22, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025
Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλισμένο το Metropolitan στον Χολαργό

by Νίκος Μωράκης
Jul 22, 2025
«Αστική Θερμονησίδα» – τι είναι και πως αντιμετωπίζεται
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για τον καύσωνα στον ιδιωτικό τομέα σήμερα

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έναρξη του Ευρωπαϊκού προγράμματος IDeAS4GR για τη στήριξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών

by Insurancedaily editorial team
Jul 22, 2025
Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

by Insurancedaily editorial team
Jul 21, 2025

Comments 9

  1. ΖΟΡΟ says:
    17 years ago

    ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΤΥΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ & ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟNUS.

    Reply
  2. LEON says:
    17 years ago

    κολοκυθανια με την ριγανη.τα ιδια και τα ιδια.και οι τσεπες αδειες.ασ πανε να τα πουν στα παιδια τω 700 ευρω που ειναι στο δρομο…

    Reply
  3. GIO says:
    17 years ago

    Ποια έντυπα και πράσινα άτια βρε φωστήρες…….Ρε συνάδελφοι, λέτε αυτός που σκέφτηκε αυτή την π*****ά με τα έντυπα να πάρει και bonus?

    Reply
  4. GIO says:
    17 years ago

    Γιατί, συγγνώμη κύριε διαχειριστά μου, αλλά πώς να το εκφράσω αλλιώς δηλαδή? Πώς να πεις αλλιώς την Π*****Α? Να το πεις καινοτομία? …πολύ κοινό!

    Reply
  5. dimitris-dimitrakis. says:
    17 years ago

    αγαπητε αρθρογραφε,
    αν τα γραφομενα σου ειναι copy – paste απο την εταιρεια, εχει καλως. αν ειναι δικα σου, οφειλω να σου θυμισω ότι τα πηρες απο βιβλιο πωλησεων και, μαλιστα ειναι η σειρα με την οποια γραφονται οι καινοτομιες ειναι τα βηματα της πωλησης που εφαρμοζει ο ασφαλιστης ΖΩΗΣ. μην τα πασαρετε και ως καινοτομιες. σε ασφαλιστες απευθυνεστε. εκτος και αν δε θελετε ν΄απευθυνεστε σε επαγγελματιες.

    Reply
  6. Ορθόδοξος says:
    17 years ago

    Αγαπητοί συναγωνιστές. Κατ’ αρχήν είναι καλό που η απασχόληση σας με την εν λόγο εταιρεία είναι για αναπτυξιακές ενέργειες και όχι για οικονομικά, τοξικά προβλήματα. Πολλα χρόνια είχα να δω εταιρεία να ασχολείτε στα επικοινωνιακά της έντυπα με την πώληση και να κάνει προσπάθεια πραγματικής βοήθειας προς τους αγωνιστές της πρώτης γραμμής. Τους ΠΩΛΗΤΕΣ.Αντί να πούμε μπράβο και σ’ ανώτερα, ΄΄διυλίζουμε τον κώνοπα΄΄ και μεμψιμυρούμε για το αν παίρνουν μπόνους και πόσο, αυτοί που τα έβγαλαν…. Να σται καλά πάντως και καλές πωλήσεις, όπως μπορεί ο καθένας. Είτε με φυλλάδια είτε χωρίς….

    Reply
  7. ΑΛΕΞΗΣ says:
    17 years ago

    Μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά λίγο καιρό.
    Μπορείς να κοροιδεύεις λίγους γιά πολύ καιρό.
    ΔΕΝ μπορείς να κοροιδεύεις πολλούς γιά πολύ καιρό.
    Πως μου ήρθε τώρα αυτό?

    Reply
  8. ΖΟΡΟ says:
    17 years ago

    Η πραγματική βοήθεια συναγωνιστή είναι η εταιρεία σου να επενδύει διαχρονικά στους συνεργάτες της(σύγρονη εκπαίδευση,επίκαιρα προιόντα,ευέλικτες διαδικασίες,προοπτικές αξιοκρατικης καρριέρας κλπ).
    Παράλληλα οφείλει να τιμά και να προστατεύει τους συνεργάτες της ,που επένδυσαν πάνω στην προοπτική της και όχι κατοπιν εόρτης και αφού έχει συμπεριφερθεί αλλαζονικά κ απαξιωτικά στο δίκτυο της πολάκις να “ανακαλύπτει” έντυπα γιά να καλύψει την συνολική της ανεπάρκεια.
    Επί της ουσίας πόσο υποκριτίκο είναι να ανακοινώνεις νέα μεθοδολογία στην πώληση (μεσω εντύπων!!!) και να προσπαθείς να την επιβάλεις σε συνεργάτες 15ετίας και 20ετίας ενώ ήσουν απούσα στην διαμόρφωση της επαγγελματικής τους κουλτούρας, ενώ παράλληλα δεν επενδύεις σε νέους συνεργάτες και εχεις στοχοποιήσει τα χαρτοφυλάκια των παλιών σου συνεργατών λες και πρέπει να τους τιμωρήσεις για την παραγωγή που έκαναν τόσα χρόνια.
    Μεγαλώσαμε αρκέτα και πλέον διακρίνουμε τις εταιρείες που διαχρονικά και ανεξαρτήτως διοικήσεων τίμησαν την αποστολή τους και αυτές που λειτούργησαν και λειτουργουν ευκαιριακά με γνώμωνα την βιτρίνα και τις αμοιβές των εκάστοτε διοικουντων τους .

    Reply
  9. Constantine1964 says:
    17 years ago

    Χωρίς να δει κανείς τι ακριβώς είναι αυτή η μέθοδος και τα έντυπα που τη συνοδεύουν, πως μπορεί να κατακρίνει και να απορρίπτει;

    Μάλλον επιπόλαιος και αφελής είναι.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ