ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz: Αναδεικνύεται ξανά ως το νούμερο ένα ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Η θέση στην κατάταξη επιβεβαιώνει την αυξανόμενη δυναμική του brand της Allianz και την ισχυρή σύνδεσή της με τις ζωές των ανθρώπων 

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/10/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Allianz: Αναδεικνύεται ξανά ως το νούμερο ένα ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Share on Facebook

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz αναδείχθηκε ως το κορυφαίο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands της Interbrand.

Η θετική είδηση έρχεται σε μια περίοδο αβεβαιότητας για τις αγορές και τις βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο, καθώς προσπαθούν να πλοηγηθούν μέσα από τις προκλήσεις μιας παγκόσμιας πανδημίας.

Διαβάστε Επίσης

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

Aug 25, 2025
Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Aug 7, 2025

«Η επικέντρωσή μας στην ανθεκτικότητα, την ακεραιότητα και την πελατοκεντρικότητα αποδίδει. Η Allianz αναδεικνύεται – για μια ακόμη φορά – το νούμερο ένα (#1) ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, μία εξαιρετική είδηση που επιβεβαιώνει, ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο» σχολίασε ο Oliver Bäte, Chief Executive Officer του Ομίλου Allianz.

«Είμαστε πάρα πολύ περήφανοι που είμαστε το #1 ασφαλιστικό brand και έχουμε εξασφαλίσει τη θέση μας και στα 40 κορυφαία brand παγκοσμίως. Σε μόλις δέκα χρόνια, η Allianz ανέβηκε από την 67η θέση της κατάταξης με την αξία του brand στα 4,9 δις. δολάρια το 2010, στην 39η θέση με την αξία του brand να αγγίζει σχεδόν τα 13 δις. δολάρια το 2020. Παρόλο που τα μισά brands της κατάταξης των Top100 δεν κατάφεραν να αναπτυχθούν αυτή τη χρονιά, η αποτίμηση της Allianz αυξήθηκε – παρά την κρίση – κατά 7%, αγγίζοντας τα 12,935 δις. δολάρια», ανέφερε ο Christian Deuringer, Head of Brand & Partnerships της Allianz SE. «Έχουμε θέσει ως στόχο να γίνουμε ένα από τα κορυφαία 25 brands έως το 2025»

Για την Allianz, η θέση της στην κατάταξη είναι κάτι παραπάνω από ένα ενθαρρυντικό σημάδι για την αυξανόμενη δυναμική του brand της. Δηλώνει και τον ολοένα πιο σημαντικό ρόλο της Allianz στις ζωές των ανθρώπων. Η Interbrand δημοσιεύει την έκθεση Best Global Brands σε ετήσια βάση. Η έκθεση της κάθε χρονιάς στοχεύει στην ανάδειξη των 100 κορυφαίων brands παγκοσμίως. Η μέθοδος που χρησιμοποιεί η Interbrand για την αξιολόγηση των brands ήταν η πρώτη που έλαβε πιστοποίηση ISO 10668.

Προκειμένου να μπορούν να συμπεριληφθούν στη λίστα της Interbrand, οι εταιρείες θα πρέπει να είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο και να έχουν διεθνή παρουσία. Έπειτα, αξιολογούνται με βάση τα κέρδη που κατανέμονται στις επώνυμες πωλήσεις, στον ρόλο του brand τους, δηλαδή σε ποιο βαθμό επηρεάζει το ίδιο το brand τις πωλήσεις, και τέλος με βάση τη δύναμη του brand, η οποία καθορίζεται από δέκα διαφορετικούς, εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες απόδοσης του brand.

Για την πλήρη έκθεση και την κατάταξη των Top 100 brands που συνοδεύεται από την ολοκληρωμένη ανάλυση της ανάπτυξης, του κλάδου και των τάσεων αυτού, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.bestglobalbrands.com

Tags: AllianzAllianz Ελλάδος
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ