Ασφαλίσεις ζωής: Τα 5 σημεία κλειδιά πώλησης στους millennials
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Ασφαλίσεις ζωής: Τα 5 σημεία κλειδιά πώλησης στους millennials

Πολλοί millennials βιώνουν αργότερα από ό,τι οι προηγούμενες γενιές διάφορα γεγονότα όπως τον γάμο, την αγορά σπιτιού ή τα παιδιά

Insurancedaily.gr contributor Insurancedaily.gr contributor •
22/02/2023
• Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα • Μελέτες
1 min
Beautiful young blonde shows his Asian girlfriend photos that she took on vacation

Beautiful young blonde shows his Asian girlfriend photos that she took on vacation

Share on Facebook

Το 45% millennials νοικοκυριών, περίπου 36 εκατομμύρια στις ΗΠΑ, έχουν επί του παρόντος κάποια ασφαλιστική κάλυψη ζωής. Ο ίδιος αριθμός, λόγω της πανδημίας, δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράσει ασφάλιση ζωής το επόμενο έτος. Ένας στους πέντε ανέφερε ότι αγόρασε ασφάλεια ζωής τα τελευταία δύο χρόνια.

Πολλοί millennials βιώνουν αργότερα από ό,τι οι προηγούμενες γενιές διάφορα γεγονότα όπως τον γάμο, την αγορά σπιτιού ή τα παιδιά. Τα κύρια κίνητρα για την αγορά ασφάλισης ζωής οπότε αναβάλλονται. Για το 33% των millennials o βασικός λόγος για να αγοράσουν ασφάλιση ζωής είναι για να αντικαταστήσουν το εισόδημά τους, το 20% για να μεταφέρουν πλούτο στην οικογένειά τους, το 15% για να διασφαλίσουν ότι θα έχει πληρωθεί η υποθήκη τους και το 13% για να καλύψει άλλα έξοδα.

Η πρόταση αξίας του ασφαλιστικού κλάδου αναφέρει η Limra για την προσέλκυση αυτής της τεράστιας αγοράς και της Generation, Z είναι σε εξέλιξη. Ακόμη και όταν επιτευχθούν αυτά τα ορόσημα, οι millennials παρουσιάζουν τους εαυτούς τους λιγότερο καλά οικονομικά από τον πληθυσμό των ΗΠΑ συνολικά, καθιστώντας την οικονομική προσιτότητα σημαντική παράμετρο όσον αφορά την αγορά ασφαλίσεων ζωής.

Σε αυτή τη δυσκολία έρχονται να προστεθούν ο αντίκτυπος γεγονότων όπως η οικονομική ύφεση, η πανδημία κ.α. Η εμπειρία ζωής δίδαξε στους millennials να είναι ήρωες του εαυτού τους, παρόλο που φέρουν τη διάκριση ότι είναι η πρώτη γενιά που δεν θα κερδίσει περισσότερα από τους προκατόχους τους. Είναι επίσης λιγότερο σωματικά υγιείς από τους προκατόχους τους στην ίδια ηλικία.

Βλέποντας και τα θετικά, οι millennials είναι πιο μορφωμένοι από τους γονείς τους στην ηλικία τους και πιο έμπειροι στην τεχνολογία από την οποία αναμένουν πολλά. Είναι επίσης “προσβάσιμοι” σε επαγγελματίες του μάρκετινγκ με τρόπους που δεν ήταν οι γονείς τους.

Οι Millennials σηματοδοτούν τη μετάβαση σε έναν νέο ορισμό της ενηλικίωσης. Οι παλαιότεροι millennials είναι πιο ρεαλιστές, παρόμοιοι με τους προκατόχους τους της Generation X και κάπως αποθαρρυμένοι από αυτό που έχει δημιουργήσει η σκληρή δουλειά και η εκπαίδευσή τους. Οι νεότεροι millennials είναι πιο ένθερμοι στο να αμφισβητούν τις παραδοσιακές προσδοκίες σχετικά με το πώς να ζήσουν και ποιον να εμπιστευτούν.

Έχοντας υπόψη αυτές τις εμπειρίες και προτιμήσεις, υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους μπορεί να επικεντρωθεί ο κλάδος για να βελτιώσει την επιτυχία των πωλήσεων:

  1. Δημιουργήστε σχέσεις με τα παιδιά και τους φίλους των υπαρχόντων πελατών σας. Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι το κλειδί για τη μελλοντική ανάπτυξη των πωλήσεων ασφάλισης ζωής.
  2. Οι Millennials στρέφονται στην οικογένεια, τους φίλους και το Διαδίκτυο για πληροφορίες σε σχέση με την ασφάλισης ζωής. Οι τρεις κορυφαίοι διαδικτυακοί δίαυλοι είναι ο ιστότοπος μιας ασφαλιστικής εταιρείας ζωής, ένας ιστότοπος πρακτόρων ή/και ένας ιστότοπος γενικού οικονομικού τομέα (55%, 45% και 33% αντίστοιχα).
  3. Η πλειοψηφία των millennials δεν βρίσκει αξιόπιστη τη διαδικτυακή διαφήμιση, αυξάνοντας την ανάγκη για σημεία απόδειξης και αναφορές καταναλωτών για τη διευκόλυνση της συνεργασίας.
  4. Εκπαιδεύστε τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού για το απροσδόκητο.
    Οι Millennials είναι ανοιχτοί σε μηνύματα από influencers και μαρτυρίες από ανθρώπους της ηλικίας τους. Επισημάνετε τους πολλαπλούς σκοπούς της ασφάλισης ζωής, συμπεριλαμβανομένων των συνδυαστικών προϊόντων που βοηθούν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης υγείας, ακόμα και σε προγράμματα micro-insurance (που αφορούν π.χ. ταξίδια) και τη σημασία τους στην επιχειρηματική συνέχεια. Οι Millennials οδηγούν τη χώρα στην ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων και περισσότεροι από τους μισούς (56%) λένε ότι η επιχειρηματικότητα ήταν πάντα στόχος, έναντι 43% της Generation X και 21% των Baby Boomers.
  5. Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) συνεχίζει να εξελίσσεται και για τον ασφ;αλιαστικό κλάδο το ζητούμενο είναι οι «έξυπνες» καταναλωτικές πλατφόρμες σε ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη. Οι δυνατότητες όλων των καναλιών πρέπει να είναι έξυπνα ευθυγραμμισμένες. Η στρατηγική χρήση ανθρώπινων σημείων επαφής μπορεί επίσης να κάνει τη διαφορά στη μετατροπή μιας προσφοράς ασφάλισης ζωής σε πώληση.
    Ενώ το κόστος είναι ανησυχητικό, οι millennials είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αναφέρουν τα έξοδα ως λόγο για να μην αγοράσουν. Οι Millennials – περισσότερο από κάθε άλλη γενιά – είναι πολύ πιθανό να συμφωνήσουν ότι οι επαγγελματικές συμβουλές από έναν εξειδικευμένο διαμεσολαβητή είναι απαραίτητες για την οικονομική τους ευημερία.

Οι millennials συμμετέχουν στις παραδοσιακές εκδηλώσεις της ζωής, όπως γάμος, φροντίδα ηλικιωμένων ή ανάπηρων συγγενών – μόνο με το δικό τους πρόγραμμα. Όποτε και όπου προκύψει η ανάγκη για ασφάλεια ζωής, το επιτυχημένο μάρκετινγκ θα αντικατοπτρίζει την κατανόηση των στόχων των καταναλωτών, την οικονομική πραγματικότητα και ότι κανείς δεν αγοράζει πια κάτι απλά παραδοσιακά αλλά γιατί το χρειάζεται.

Ετικέτες: LIMRA
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

Image by drobotdean on Freepik
Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

Τι δείχνει η παραγωγή στις ασφαλίσεις ζωής την τελευταία 20ετία

May 22, 2023
Μελέτες

4,9% αυξήθηκαν τα παγκόσμια ασφάλιστρα το 2022

May 19, 2023
Full concentration at work. Group of young business people working and communicating while sitting at the office desk together with colleagues sitting in the background
Μελέτες

Το κόστος ζωής η κύρια ανησυχία για τις γενιές Gen Z & Millennial

May 19, 2023
Μελέτες

Έρευνα: 1 στους 2 Έλληνες αγοράζει μόνο τα απαραίτητα

May 12, 2023
Μελέτες

ICAP CRIF: H απασχόληση και η ανεργία στην Ελλάδα το 2022

May 10, 2023
Διεθνείς Ειδήσεις

Εκτοξεύεται η αγορά τηλε-υγείας: Από 41 δις το 2021 σε 224 δις το 2030

May 8, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + 20 =

imperial-dekrafinalgif
hs-banner-santorini4gif
arag-insurance-dailygif

TOP#5 Insurancedaily

  • Κ. Γιαννιώτης: Είμαστε ο μεγαλύτερος ελληνικός ασφαλιστικός όμιλος

    102 shares
    Share 41 Tweet 26
  • NN: Η μεγαλύτερη Ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα με €884 εκατ. Ασφάλιστρα

    77 shares
    Share 31 Tweet 19
  • Ευρωπαϊκή Πίστη: Στη Νέα Υόρκη οι κορυφαίοι του Δικτύου Πωλήσεων

    65 shares
    Share 26 Tweet 16
  • MEGA Brokers: Πωλήσεις 72,1 εκ. & έσοδα 14,35 εκ. το 2022

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Το ασφαλιστικό σχήμα Χαραλάμπη & η NGU ενώνουν τις δυνάμεις τους

    55 shares
    Share 22 Tweet 14
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist