ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλιστικές και διαμεσολαβητικές που δείχνουν το δρόμο στην τηλεϊατρική

Στην επόμενη εξαετία η παγκόσμια αγορά του telemedicine αναμένεται να «εκτοξευτεί», και από 45 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, θα τριπλασιαστεί μέχρι το 2026

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
02/06/2020 - Updated on 03/06/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ασφαλιστικές και διαμεσολαβητικές που δείχνουν το δρόμο στην τηλεϊατρική
Share on Facebook

Τα εργαλεία τηλεϊατρικής αναπτύσσονται με ραγδαίο ρυθμό και τα τελευταία χρόνια υιοθετούνται σε μεγάλο βαθμό από την ασφαλιστική αγορά σε διεθνές επίπεδο, ενώ και στην Ελλάδα υπάρχουν εταιρείες που έχουν αξιοποιήσει την εν λόγω τεχνολογία και αρκετές που σχεδιάζουν να την υιοθετήσουν.

Στην επόμενη εξαετία η παγκόσμια αγορά του telemedicine αναμένεται να «εκτοξευτεί», και από 45 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, θα τριπλασιαστεί μέχρι το 2026 και θα φτάσει τα 175 δισεκατομμύρια δολάρια (statista).

Διαβάστε Επίσης

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

Jun 11, 2025
Οι 50 μεγαλύτεροι Μεσίτες & Πράκτορες (στοιχεία 2023)

Οι 50 μεγαλύτεροι Μεσίτες & Πράκτορες (στοιχεία 2023)

Jun 11, 2025

ρεπορτάζ της Βίκυς Γερασίμου

Οι παράγοντες που συντελούν προς την κατεύθυνση αυτή είναι αναμφίβολα πολλοί. Βασικές αιτίες που προσανατολίζουν τις ασφαλιστικές, την ιδιωτική και τη δημόσια υγεία σε λύσεις τηλε-ιατρικής είναι σίγουρα και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος της υγειονομικής περίθαλψης.

Source: Statista (Η αξία της αγοράς telemedicine παγκοσμίως)

Πλέον η ανάγκη επίσπευσης συστημάτων απομακρυσμένης ιατρικής βοήθειας αναδεικνύεται και από την πανδημική κρίση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες τα αξιοποίησαν για να συμβάλλουν στην προστασία των ασφαλισμένων τους.

Όπως μας εξηγεί ο κ. Παναγιώτης Ταρσινός, Business Development Director στην Teladoc Health «Παρότι και πριν την πανδημία του COVID-19 η χρήση της τηλεϊατρικής ήταν ευρέως διαδεδομένη, το ενδιαφέρον και οι εφαρμογές της επεκτάθηκαν ραγδαία – θα έλεγε κανείς εξερράγησαν – κατά τη διάρκεια της υγειονομικής αυτής κρίσης. Οι κυβερνήσεις, οι ασφαλιστές και τα συστήματα υγείας παγκοσμίως, αναζήτησαν ασφαλείς τρόπους παροχής φροντίδας για τους ασθενείς από την άνεση και ασφάλεια του σπιτιού τους, προκειμένου να περιορίσουν τη μετάδοση και εξάπλωση του νέου αυτού ιού.

Με αφορμή την ολοένα και αυξανόμενη ζήτηση για τηλεϊατρική, πραγματοποιήθηκαν αρκετές αλλαγές στα

Παναγιώτης Ταρσινός, Business Development Director στην Teladoc Health

νομοθετικά πλαίσια των κρατών τα οποία ορίζουν την κάλυψη και εφαρμογή της, προκειμένου να καταστεί η τηλεϊατρική ευρύτερα προσβάσιμη και να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η κρίσιμη κατάσταση που εξακολουθούμε και βιώνουμε.

Στην Ελλάδα, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ευρώπης και της Αμερικής, αρκετές ασφαλιστικές εταιρείες και νοσοκομεία έχουν λάβει μέτρα για τη διεύρυνση και τη διευκόλυνση της χρήσης της τηλεϊατρικής. Έχοντας κινηθεί με άνευ προηγουμένου ταχύτητα, κατάφεραν πολλές από τις ιατρικές επισκέψεις που γίνονταν αυτοπροσώπως, να μπορούν τώρα να τις μετατοπίσουν με ασφαλή και ενδεδειγμένο τρόπο σε μια πλατφόρμα τηλεϊατρικής, παρέχοντας στους ασθενείς πρόσβαση μέσω κλήσης ή βίντεο-κλήσης στις περισσότερες βασικές ιατρικές ειδικότητες».

Σχετικά με τα οφέλη που απορρέουν από την εν λόγω τεχνολογία ο κ. Ταρσινός εξηγεί ότι βελτιώνεται άμεσα όχι μόνο η πρόσβαση και η ποιότητα της περίθαλψης, αλλά και τα αποτελέσματα αυτά καθαυτά της πορείας της υγείας των ασθενών.

«Ταυτόχρονα για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η αύξηση της εμπλοκής του ασθενούς στην πρόληψη και προαγωγή της υγείας του, η αύξηση της ικανοποίησής του και η απλοποίηση-επιτάχυνση της συνολικής εμπειρίας του, αποτελούν ισχυρούς παράγοντες οι οποίοι επεκτείνουν την πρόσβαση στη γενική ιατρική περίθαλψη, μειώνουν το κόστος της φροντίδας και αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα στην αγορά, με τον πλέον ανθρωποκεντρικό τρόπο.»

Εταιρείες που στην Ελλάδα έχουν αξιοποιήσει συστήματα τηλεϊατρικής ή είναι στη φάση της ένταξής τους είναι η AXA, η Generali, η Interamerican και η διαμεσολαβητική εταιρεία Απόλλων.

AXA

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική διαθέτει την καινοτόμο υπηρεσία MyAXA Doctor στους ασφαλισμένους υγείας της μέσω του προγράμματος Mediσυν 3.

Όπως αναφέρει η Εταιρεία χάρη σε αυτήν τη σημαντική παροχή οι πελάτες της ΑΧΑ μπορούν να επικοινωνούν 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, τηλεφωνικά ή με βιντεοκλήση, με γιατρό από ιατρική ομάδα που συνεργάζεται με την Εταιρεία και να έχουν πρόσβαση σε:

  • Καθοδήγηση και ιατρική ενημέρωση σχετικά με ερωτήσεις και προβληματισμούς που αφορούν στην υγεία σας.
  • Σύσταση για παραπομπή σε εξειδικευμένο γιατρό για περαιτέρω διερεύνηση ανάλογα με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζουν.
  • Ιατρική ενημέρωση για θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας.

Επιπλέον, μέσα από την υπηρεσία MyAXA Doctor έχουν τη δυνατότητα 2ης Ιατρικής Γνώμης, με παροχή εξειδικευμένης καθοδήγησης από γιατρούς ειδικότητας ανάλογης με το θέμα που τους απασχολεί.

GENERALI

Όπως αναφέρει η Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ζωής Generali «Στην Generali επενδύουμε σταθερά στην τεχνολογία και την καινοτομία προκειμένου να καταστήσουμε προσβάσιμες τις σύγχρονες υπηρεσίες υγείας σε όλο και μεγαλύτερη μερίδα πελατών μας.

Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Aτομικών Ζωής, Generali

Σε αυτή την κατεύθυνση υποστηρίξαμε την πρωτοβουλία για την παροχή δωρεάν υπηρεσιών τηλεϊατρικής σε εκατοντάδες πολίτες, ασφαλισμένους μας και μη, κατά τη διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας Covid-19. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζουμε επίσης να εντάξουμε αντίστοιχες υπηρεσίες στο ασφαλιστικό μας οικοσύστημα υγείας, για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Ειδικά για όσους ασφαλισμένους διαμένουν εκτός μεγάλων αστικών κέντρων η άμεση πρόσβαση μέσω βιντεοκλήσης ή μιας εφαρμογής σε εξειδικευμένη ιατρική συμβουλευτική, είναι κρίσιμη για την άμεση διάγνωση ενός περιστατικού. Ακόμη, σε περιπτώσεις που υπάρχει ανάγκη παρακολούθησης χρόνιων προβλημάτων υγείας, η έγκαιρη πρόσβαση σε ραντεβού, χωρίς την αναμονή ή τη μετακίνηση, καθώς και η άμεση συμβουλευτική και η καταγραφή των συμπτωμάτων με τη βοήθεια της τεχνολογίας είναι ιδιαίτερα βοηθητική και καθοριστική στη μετέπειτα θεραπεία.

Μελετούμε, λοιπόν, σταθερά τα νέα μοντέλα εξωνοσοκομειακής φροντίδας που αναπτύσσονται και υιοθετούμε τις πιο σύγχρονες λύσεις για να αποτελούμε έναν αξιόπιστο Lifetime Partner των πελατών μας».

INTERAMERICAN

H INTERAMERICAN δημιούργησε την εφαρμογή Μedi-ON. Πρόκειται για ένα app μεθοδικού ελέγχου της υγείας στη βάση πρώτων ενδείξεων που έχει ο ενδιαφερόμενος, που διατίθεται δωρεάν στους ασφαλισμένους της εταιρείας από τις 12 Μαΐου και ήδη, έχει περιέλθει σε χρήση σημαντικού αριθμού πελατών με ατομικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας.

Όπως αναφέρει η εταιρεία τo Medi-ON είναι η πρώτη εφαρμογή ελέγχου συμπτωμάτων που έχει επικυρωθεί επιστημονικά, με ακρίβεια 91,3%. Νοσοκομεία και ινστιτούτα σε Ευρώπη και Αμερική συνεχίζουν σταθερά τις κλινικές μελέτες για την ακρίβεια των αξιολογήσεων, με πιο πρόσφατη σχετική συνεργασία αυτή με το Yale New Haven Health System, ένα από τα σημαντικότερα συστήματα υγείας στις ΗΠΑ, που περιλαμβάνει πέντε νοσοκομεία και συνεργάζεται με την Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου του Yale.

Η εφαρμογή έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα 4.000.000 αξιολογήσεις συμπτωμάτων, οι οποίες μέσω της μηχανικής μάθησης (machine learning) εξελίσσουν τον αλγόριθμο και βελτιώνουν διαρκώς την ακρίβεια των απαντήσεων σε οποιοδήποτε σύμπτωμα υγείας. Επισημαίνεται ότι το Medi-ON βραβεύθηκε κατά το 2018 για την επιστημονική ακρίβειά του στο ετήσιο συνέδριο NODE Health (Network of Digital Evidence in Health).

ΑΠΟΛΛΩΝ

Πλατφόρμα τηλεϊατρικής στην περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού αξιοποίησε και η διαμεσολαβητική

Σικοτάκη Σοφία, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων

εταιρεία ασφαλίσεων Απόλλων, η οποία στήριξε τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της παρέχοντάς την δωρεάν.

Στον πρώτο μήνα που η πλατφόρμα ανέβηκε online περισσότεροι από 2.000 ασφαλισμένοι έκαναν χρήση της υπηρεσίας προκειμένου να έρθουν σε επαφή με γιατρό. Από αυτούς το 60% ήταν γυναίκες και το 40% ήταν άντρες.

Όπως αναφέρει η Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων «Η εν λόγω πρωτοβουλία είχε σαν στόχο να συμβάλλουμε στην προστασία των ασφαλισμένων μας. Υιοθετήσαμε ένα εργαλείο διαδραστικό και απλό, δίνοντας τη δυνατότητα στο χρήστη να συνδεθεί εύκολα 24 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα μέσα από οποιαδήποτε smart συσκευή. Το εγχείρημά μας είχε μεγάλη ανταπόκριση και για αυτό σε δεύτερη φάση θα το διαθέσουμε ως υπηρεσία στο Δίκτυο Συνεργατών μας για τους Πελάτες τους».

Tags: Axa ΑσφαλιστικήGeneraliInteramericanteladocΑπόλλων
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ