ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Επιχειρήσεων

AXA: Μηχανισμός Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών σε κατοικία και επιχειρήσεις

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/07/2017 - Updated on 18/08/2017
in Ασφάλιση Επιχειρήσεων, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Προγράμματα Ασφάλισης Κατοικίας, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Λυκούργος Πέτροβας
Share on Facebook

Στη βάση της στρατηγικής της να μεταβεί από μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει» σε μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη», η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει την υπηρεσία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών με δύο βασικά χαρακτηριστικά: 1. Επισκευάζει με συνεργαζόμενο συνεργείο, άμεσα, τις ζημιές συντονίζοντας και επιβλέποντας κεντρικά τις εργασίες και 2. Αποζημιώνει άμεσα τους πελάτες για τις ζημιές αυτές.

Μια μοναδική διαδικασία για την ολοκλήρωση ζημιών σε κατοικίες και επιχειρήσεις. Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών προσφέρει στους πελάτες εναλλακτικές να αναλάβει η ΑΧΑ πλήρως το συντονισμό των συνεργείων επισκευής ή να αποζημιώσει άμεσα τους πελάτες αφού πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς για το κόστος επισκευής.

Διαβάστε Επίσης

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024
Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022

Η διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης Ζημιών χαρακτηρίζεται από ταχύτητα και απλότητα, συνθέτοντας ένα περιβάλλον ηρεμίας για τους πελάτες. Στόχος της ΑΧΑ είναι να βοηθήσει τους πελάτες να απαλλαγούν από επιπλέον άγχος και να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό στην κανονικότητα.

Για ζημιές που υπάγονται στη διαδικασία Άμεσης Εξυπηρέτησης ο πραγματογνώμονας επισκέπτεται το χώρο του πελάτη σε ώρα που επιλέγει ο ίδιος, γίνεται επί τόπου αξιολόγηση της ζημιάς και ακολούθως ο πελάτης έχει δύο δυνατότητες:

  • να επιλέξει την άμεση αποζημίωση (η οποία ολοκληρώνεται σε 1-2 μέρες) ώστε να την αξιοποιήσει για τα τεχνικά συνεργεία που θα καλέσει ο ίδιος.
  • να αφήσει το συντονισμό των συνεργείων στην ΑΧΑ η οποία σε συνεργασία με τεχνική εταιρεία θα ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες εργασίες χωρίς να χρειαστεί εκταμίευση χρημάτων από πλευράς του ασφαλισμένου.

Αφού όλες οι εργασίες ολοκληρωθούν γίνεται αυτοψία από τον πραγματογνώμονα και τον υπεύθυνο της τεχνικής εταιρείας, υπογράφεται συμφωνία για το άρτιο πέρας των επισκευών και δίνεται στον πελάτη εγγύηση εργασιών για 2 έτη.

«Η διαδικασία της Άμεσης Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ που δημιουργούμε για να στηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας να ζουν καλύτερα, μεταβαίνοντας από μια Εταιρεία που “απλώς αποζημιώνει” σε μια Εταιρεία “συνοδοιπόρο του πελάτη”. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, να στεκόμαστε δίπλα τους και να ενισχύουμε συνεχώς την αμοιβαία εμπιστοσύνη μέσα από θετικές εμπειρίες» αναφέρει ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ.

Tags: Axa ΑσφαλιστικήFeatured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ