ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δις δολάρια σε ένα χρόνο

Aνακηρύχθηκε ξανά το «Καλύτερο Ασφαλιστικό Brand» στον κόσμο

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
21/10/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δις δολάρια σε ένα χρόνο
Share on Facebook

Η Allianz εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands του 2021, που δημοσιεύτηκε από την κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία Interbrand, χθες.

Μέσα στις κορυφαίες 100 παγκόσμιες μάρκες, η Allianz ανέβηκε πέντε θέσεις από το 2020 στο #34. Η αξία της μάρκας της Allianz αυξήθηκε κατά 2,2 δις δολάρια ΗΠΑ σε ένα χρόνο φθάνοντας στα 15,2 δις δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 17 τοις εκατό. Αυτή η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από τότε που η Allianz μπήκε στην κατάταξη των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων το 2007 με αξία μάρκας 4,0 δις δολάρια ΗΠΑ.

Διαβάστε Επίσης

Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

Aug 7, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

Jul 25, 2025

Σύμφωνα με την Interbrand, η άνοδος της Allianz στην κατάταξη οφείλεται στις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις και τις προοπτικές της, τα αυξημένα έσοδα και τη δύναμη της μάρκας. Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε η επιρροή της μάρκας Allianz στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

«Συγχαρητήρια σε όλους! Η μάρκα Allianz επιδεικνύει ισχυρή ανθεκτικότητα και απόδοση αξίας για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και την ευρύτερη αγορά. Δουλέψαμε σκληρά για να εφαρμόσουμε τις κατευθυντήριες αρχές μας «Shape, Care, Deliver» στο brand και την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer του Ομίλου Allianz.

Για να αξιοποιήσει περαιτέρω τη δύναμη της μάρκας της, η Allianz έχει ενισχύσει την παγκόσμια συνοχή, ελκυστικότητα και μοναδικότητά της. Η προσέγγιση “One Allianz” εφαρμόστηκε για να ενοποιήσει την παρουσία της μάρκας Allianz σε ένα λογότυπο, ένα μήνυμα και μια καμπάνια. Επιπλέον, η Allianz έχει βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών παγκοσμίως, ακούγοντας προσεκτικά την ανατροφοδότησή τους μέσω πολυάριθμων εργαλείων και καλύπτοντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους.

Η οκταετής παγκόσμια συνεργασία της Allianz με το Ολυμπιακό και το Παραολυμπιακό Κίνημα συνέβαλε επίσης στην υπογράμμιση του ρόλου της Allianz ως παγκόσμιου ασφαλιστή που υποστηρίζει το αθλητικό οικοσύστημα. Από την έναρξη της συνεργασίας τον Ιανουάριο του 2021, η συμπάθεια για το brand Allianz αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των ανθρώπων που γνωρίζουν τη συνεργασία.

«Είμαι πολύ περήφανος για το εκπληκτικό αποτέλεσμα της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους της Allianz, τους διαμεσολαβητές και τους συνεργάτες μας. Ζουν πραγματικά τον σκοπό μας – «We secure your future» – και εργάζονται ακούραστα για να βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών της Allianz και να βρουν απλές λύσεις για να δώσουν στους πελάτες μας περισσότερη σιγουριά στην καθημερινή τους ζωή και στο μέλλον τους», δήλωσε ο Dr.Christian Deuringer, Επικεφαλής Global Brand & Marketing στο Allianz SE.

Η Interbrand πρωτοστάτησε στην έννοια της αποτίμησης της μάρκας το 1988. Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποίησε τη μεθοδολογία της ως ISO 10668 (προδιαγραφές για τη χρηματική αποτίμηση μίας μάρκας) και έπαιξε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του ίδιου του προτύπου. Από το 2000, η ​​κατάταξη και η έκθεση Best Global Brands δημοσιεύεται κάθε χρόνο και είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες βαθμολογίες στη διαχείριση των brands.

Για την πλήρη κατάταξη των κορυφαίων 100 brands στον κόσμο, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/ και για την αναφορά με ολοκληρωμένη ανάλυση, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/ .

 

Tags: Allianz
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ