ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά σημεία ενός πωλητή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
24/04/2018 - Updated on 04/06/2024
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Δυνατά και αδύνατα χαρακτηριστικά σημεία ενός πωλητή
Share on Facebook

1. Scripta manent verba volant: «Τα γραπτά μένουν τα λόγια πετούν», που στην περίπτωσή μας σημαίνει ότι ένας πωλητής πρέπει να κρατάει σημειώσεις και όχι μόνον να ακούει.

2. Η δύναμη της πίστης του πωλητή: Ο κορυφαίος ή ο «καλός πωλητής», όπως τον εννοούμε στον κόσμο των επιχειρήσεων, είναι αυτός που φέρνει άριστα αποτελέσματα, δηλαδή πωλήσεις με σταθερό και αναπτυσσόμενο ρυθμό. πωλήσεις με σταθερό και αναπτυσσόμενο ρυθμό.

Διαβάστε Επίσης

Η INTERLIFE Μεγάλος Χορηγός του 1ου Olympia Night Run

Η INTERLIFE Μεγάλος Χορηγός του 1ου Olympia Night Run

Aug 28, 2025
ΕΑΕΕ: Ασφάλιση αστικής ευθύνης για μηχανικούς (video)

ΕΑΕΕ: Ασφάλιση αστικής ευθύνης για μηχανικούς (video)

Aug 28, 2025

Ο κυριότερος συντελεστής, που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας του καλού πωλητή και που μπορεί να ασκήσει επιρροή στην ενήλικη περίοδο της ζωής του, συνοψίζεται στη λέξη πίστη.

Η πίστη του πωλητή πρέπει να υπάρχει και να καλλιεργείται σε τέσσερις διαφορετικούς τομείς της εργασίας του:

α. Στην ποιότητα και τη χρησιμότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάει.

β. Στην ανταγωνιστικότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάει.

γ. Στην αποτελεσματικότητα της οργανωμένης παρουσίασης.

δ. Στην αποτελεσματικότητα της σωστής εξυπηρέτησης πελατών.

Η άγνοια και η άρνηση του κοινού, που αμφισβητεί και απορρίπτει, είναι οχυρά πανίσχυρα και συχνά απόρθητα. Για να αντιμετωπιστούν, λοιπόν, για να γκρεμιστεί ο τοίχος που τα υποστηρίζει και να κερδηθεί η μάχη, χρειάζεται απαραίτητα η εγκαθίδρυση της πίστης, εξίσου πανίσχυρης, αν όχι ισχυρότερης, στην ποιότητα, τη χρησιμότητα και την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρουμε για πώληση.

Αν υπάρχει αυτή η πίστη, η οποία θα πρέπει να εμπνέεται και να καλλιεργείται συνεχώς από την επιχείρηση, τότε οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα των πωλητών μπορούν να πλησιάσουν τα ανώτατα όρια των δυνατοτήτων τους. Όταν ο πωλητής διατηρεί τη συζήτηση με τον υποψήφιο αγοραστή σε επίπεδο ενήλικου προς ενήλικα, μπορεί άνετα και ψύχραιμα να αντιμετωπίσει όλες τις αντιρρήσεις του και τελικά να τον πείσει να αγοράσει.

Όταν οι υποψήφιοι αγοραστές προβάλλουν αντιρρήσεις, δεν το κάνουν γιατί δε θέλουν να αγοράσουν, αλλά γιατί θέλουν περισσότερους πειστικούς λόγους για να αγοράσουν. Επίσης, η πίστη δημιουργεί έμφυτα επιχειρήματα απαντήσεων σε αντιρρήσεις, καθώς επιστρατεύεται αυτόματα ο πολύπλοκος ανθρώπινος μηχανισμός της αυτοσυντήρησης και της αυτοάμυνας.

Όταν πιστεύεις σε κάτι, το υποστηρίζεις με όλη τη δύναμη που διαθέτεις. Όταν ο πωλητής πιστεύει απόλυτα, ότι πουλώντας ασφάλειες ζωής και υγείας, παρέχει προστασία στο πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο του κάθε ανθρώπου, στην ικανότητά του να κερδίζει χρήματα, πώς είναι δυνατόν να δεχτεί την άρνηση του αγοραστή; Κανένας σχεδόν άνθρωπος δεν μπορεί να μην ενδιαφερθεί γι’ αυτή την πολύτιμη ασφάλιση.

Όταν ο πωλητής έχει πειστεί ότι η εταιρεία του έχει επενδύσει εκατομμύρια στην έρευνα, την ποιότητα και τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων που πουλάει, καθώς και για τη συγκεκριμένη χρησιμότητα και ανταγωνιστικότητά τους, πώς μπορεί να «αφήσει» τον οποιονδήποτε αγοραστή να απορρίψει εύκολα τα πλεονεκτήματα των προϊόντων αυτών; Βέβαια ενδέχεται ένα προϊόν να είναι ακριβότερο, αλλά οπωσδήποτε προσφέρει κάτι περισσότερο από το αντίστοιχο ανταγωνιστικό, που είναι φθηνότερο.

Δεν υπάρχει ούτε ένας κορυφαίος πωλητής σε ολόκληρο τον κόσμο, που να μην υποστηρίζει την τυποποιημένη παρουσίαση.

Οργανωμένη παρουσίαση

Η πίστη στην αποτελεσματικότητα της οργανωμένης παρουσίασης είναι το δεύτερο σημαντικό σημείο που άμεσα συνδέεται με την επιτυχία. Όπως ο χειρουργός ακολουθεί μια ορισμένη διαδικασία στην εγχείρηση ανοικτής καρδιάς, ώστε να μην κινδυνεύσει η ζωή του ασθενούς, έτσι και ο πωλητής πρέπει, αν θέλει να «επιβιώσει» η πώληση και να μην πεθάνει –ή τουλάχιστον να μειώσει στο ελάχιστο τις πιθανότητες «θανάτου» της πώλησης– να ακολουθεί μια ορισμένη και απόλυτα επιτυχημένη συγκεκριμένη διαδικασία: αυτή της οργανωμένης παρουσίασης.

Η οργανωμένη παρουσίαση, όπως προαναφέραμε, είναι το «εργαλείο πώλησης» του πωλητή. Είναι ο κεντρικός άξονας του εκπαιδευτικού προγράμματος. Όλα τα σημεία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος περιστρέφονται γύρω από την οργανωμένη παρουσίαση και σταδιακά ενσωματώνονται σε αυτή.

Η οργανωμένη παρουσίαση κάθε επιχείρησης:

α. Πρέπει να υπάρχει.

β. Πρέπει να είναι αποτελεσματική.

γ. Πρέπει οι πωλητές να την έχουν αποστηθίσει.

Η «Οργανωμένη παρουσίαση» καλύπτει όλα σχεδόν τα επίκτητα χαρακτηριστικά που μπορούν να καλλιεργηθούν με την εκμάθηση και την εξάσκηση. Η ευγλωττία, αν δεν υπάρχει, αποκτάται, αφού ο πωλητής λέει τα ίδια συνεχώς. Όπως ο ηθοποιός που μαθαίνει το ρόλο του και τον υποδύεται συνεχώς βελτιώνει την απόδοσή του, έτσι και ο πωλητής εξασκείται και βελτιώνει συνεχώς την απόδοση της δικής του παρουσίασης. Η μαγική λέξη δίχως άλλο είναι: εξάσκηση.

*Το κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Μ. Ανδρουλιδάκη (Συγγραφέα – Αρθρογράφου, Insurance agent trainer & consulting, ex.Διευθυντή Υποκ/τος Interamerican, ex.Επίτιμου Επιθεωρητή πωλήσεων, Limra – I.L.U.) “H ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα”, εκδόσεις Παπαζήση.

np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

ΕΑΕΕ: Ασφάλιση αστικής ευθύνης για μηχανικούς (video)
Video

ΕΑΕΕ: Ασφάλιση αστικής ευθύνης για μηχανικούς (video)

by Insurancedaily editorial team
Aug 28, 2025
Με νομοσχέδιο αλλάζει το μοντέλο εξέτασης υποψηφίων οδηγών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου για νέο οδηγό: λάθη και καλύψεις που χρειάζομαι το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 28, 2025
Ευρώπη Holdings: Πρόεδρος ο Ν. Μακρόπουλος και CEO o Ι. Παπαβασιλείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Πρόεδρος ο Ν. Μακρόπουλος και CEO o Ι. Παπαβασιλείου

by Insurancedaily editorial team
Aug 28, 2025
Πώς να επιλέξετε ασφάλεια αυτοκινήτου για νέους οδηγούς;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Tailormade» αυξήσεις ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 27, 2025
Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

by Insurance Daily Author
Aug 27, 2025 - Updated on Aug 28, 2025
Αιώνια χημικά σε 4 στα 10 αυγά δείχνει γαλλική μελέτη- Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αιώνια χημικά σε 4 στα 10 αυγά δείχνει γαλλική μελέτη- Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Παράταση προμηθειών που εκκρεμούν στα νοσοκομεία από το 2010!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

11 επισημάνσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην έκθεση για την ιδιωτική υγεία

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 26, 2025
Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ