ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ε. Μοάτσος: Δίνουμε έμφαση στη στιγμή. Όχι στη ζημιά

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
15/05/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ, Εκδηλώσεις
A A
Οι 5 αισθήσεις του Επαγγελματία Ασφαλιστή της AXA
Share on Facebook

Για να μπορέσεις να δώσεις σωστή αποζημίωση… για να μπορέσεις να αισθανθείς την πραγματική ανάγκη του ασφαλισμένου σου την ώρα που εκείνος σε χρειάζεται και όχι σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου και τους χρόνους του γραφείου σου… θα πρέπει να “πιάσεις το σφυγμό του”. Να προβληματιστείς μαζί του, να μπεις στη θέση του.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

BNP Paribas εξαγοράζει για 5,1 δις ευρώ τη μονάδα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της AXA

BNP Paribas εξαγοράζει για 5,1 δις ευρώ τη μονάδα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων της AXA

Dec 23, 2024
Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024

Για τον Ερρίκο Μοάτσο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της AXA Ελλάδος, η Ασφαλιστική κάλυψη δεν απευθύνεται σε πελάτες. Απευθύνεται σε ανθρώπους. Η ασφαλιστική εταιρεία δεν αναλαμβάνει την ευθύνη να καλύψει τη ζημιά αλλά να πάρει τον έλεγχο της κατάστασης τη στιγμή που ο άνθρωπος την έχει ανάγκη. Ο Ασφαλιστικός κλάδος πρέπει να γίνει περισσότερο ευέλικτος. Να βγει από το στενό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται όλα αυτά τα χρόνια και να υιοθετήσει ένα νέο ρόλο. Να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τον ασφαλισμένο και να ξανασυστηθεί στο κοινό του.

Διαβάστε επίσης: Οι 5 αισθήσεις του Επαγγελματία Ασφαλιστή της AXA

Και ναι, μπορεί να “παίζουμε με τις λέξεις” αλλά οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Η οπτική γωνία από την οποία ο καθένας έχει επιλέξει να χειριστεί ένα θέμα και που εντέλει θα τον κρίνει για τις επιλογές του.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μια Ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να διαλέξει:

  • Να αποζημιώσει έναν πελάτη τη στιγμή της ζημιάς. Σωστή και τυπική προσέγγιση.
  • Να βοηθήσει έναν άνθρωπο με όλα της τα εργαλεία τη στιγμή που εκείνος την έχει ανάγκη. Να ασχοληθεί πέρα από τις νομικές της υποχρεώσεις προκειμένου να προσφέρει τη μεγαλύτερη δυνατή υπηρεσία στον Ασφαλισμένο της

Η AXA Ασφαλιστική έχει επιλέξει να βρίσκεται στη δεύτερη κατηγορία. Να επενδύει σε υποδομές και υπηρεσίες προκειμένου να εκπαιδεύσει το ασφαλισμένο κοινό της σε θέματα πρόληψης και ταυτόχρονα να αναλαμβάνει τη στιγμή που ο ασφαλισμένος την έχει ανάγκη με χρήση της τεχνογνωσίας της και του όγκου της.

Συγκεκριμένα η Εταιρεία μεταλλάσσει την προσέγγισή της στους τέσσερις βασικούς κλάδους (Υγεία, Κατοικία, Αυτοκίνητο και Επιχείρηση) καθώς:

Στην υγεία   

  • check in στα νοσοκομεία με την επίδειξη κάρτας με σκοπό ο ασφαλισμένος να μη χρειαστεί να ασχοληθεί καθόλου με έξοδα και διαδικαστικά
  • “περιοδικό check up” το οποίο θα λειτουργεί προληπτικά επιβραβεύοντας τον ασφαλισμένο με έκπτωση στο συμβόλαιό του αν κάνει χρήση – η Εταιρεία θα δίνει την έκπτωση χωρίς να δει τα αποτελέσματα του check up

Στο Αυτοκίνητο 

  • AXA Drive Academy: πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς οδήγησης που στοχεύει στην πρόληψη
  • ΑΧΑ Drive 2: Σύστημα που παρακολουθεί και βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά του σφαλισμένου
  • Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο: ο οδηγός πληρώνει ασφάλιστρα ανάλογα τα χιλιόμετρα που διανύει

Στην Κατοικία

  • Αυτόματη προκαταβολή: Αυτόματη κατάθεση προκαταβολής ως άμεση βοήθεια μέσα στα πρώτα 24ωρα
  • Πραγματογνωμοσύνη από απόσταση: Σε συνεργασία με εξουσιοδοτημένο συνεργείο γίνεται εκτίμηση της ζημιάς μέσα από βίντεο κλήση
  • Επισκευή με εγγύηση:  Σε περίπτωση που συμφωνήσει ο ασφαλισμένος η εταιρεία αναλαμβάνει όλα τα έξοδα επισκευής της ζημιάς δίνοντας και διετή εγγύηση
  • Connected Homes: Δυνατότητα ο Ασφαλισμένος να μπορεί μέσω εφαρμογής στο κινητό του να έχει έλεγχο και εικόνα του σπιτιού του σε περίπτωση που συμβεί ατύχημα

Στην Επιχείρηση 

  • Σύμβουλος κινδύνων: Μέσω της εφαρμογής Risk Analysis tool ή μέσω επαφής με εκπρόσωπο της εταιρείας
Tags: AXAAxa ΑσφαλιστικήFeatured
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ