Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών προς τη γραμμή "1555"
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
  • #insurancetips
  • #statistics2022
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
hdionlinebannergreek01-2728x90gif

Έφθασαν τα 3,5 εκατομμύρια οι απαντημένες κλήσεις πολιτών προς τη γραμμή “1555”

Το 99,4% των αιτημάτων απαντήθηκαν άμεσα ή σε λίγες μέρες

Insurancedaily.gr contributor Insurancedaily.gr contributor •
08/11/2022
• Κοινωνική Ασφάλιση
1 min
Share on Facebook

Το ορόσημο των 3,5 εκατομμυρίων απαντημένων κλήσεων έφτασε το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, λίγους μήνες μετά τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας.

Η επαφή των πολιτών με το Υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του και η εξυπηρέτησή τους συνεχίζει να αναβαθμίζεται. Είναι χαρακτηριστικό πως η συντριπτική πλειονότητα των θεμάτων στο 1555 έχουν διεκπεραιωθεί σε ελάχιστο χρόνο.

Αναλυτικά, από τις 29 Ιουλίου 2021 ως και τις 31 Οκτωβρίου 2022, το 1555 έχει δεχθεί συνολικά 3.775.664 κλήσεις, από τις οποίες έχουν απαντηθεί 3.498.238.

Το 99,4% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων των πολιτών έχουν απαντηθεί είτε κατά τη διάρκεια της κλήσης είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικά ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

· Ο e-ΕΦΚΑ συγκεντρώνει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 2.506.890 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του, με το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων να ανέρχεται σε 99,4%.

· Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 464.830 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ξεπερνά το 99,7%.

· Για θέματα ΟΠΕΚΑ έχουν απαντηθεί 373.701 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 111.112 κλήσεις. Ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας (πρώην ΣΕΠΕ) με 28.579 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 13.468 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 5.746 κλήσεις.

· Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 4.094 κλήσεις προς τη Γραμμή SOS 15900, καθώς και 2.509 κλήσεις που αφορούν στον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία.

· Πλέον στο 1555 έχουν ενταχθεί και το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ), το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), καθώς και το νέο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ), βελτιώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Παράλληλα, αυξάνεται σταθερά και η χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο 1555. Ήδη μέχρι το τέλος Οκτωβρίου 2022, είχαν υποβληθεί με αυτό τον τρόπο 21.349 αιτήματα.

Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε: «Το 1555 σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, τόσο σε επίπεδο κλήσεων όσο και σε επίπεδο ολοκλήρωσης αιτημάτων. Τα τελευταία στοιχεία αποτυπώνουν τη διαρκώς αυξανόμενη αποδοχή και εμπιστοσύνη των πολιτών και επιβεβαιώνουν ότι ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης ήρθε για να μείνει. Δεν το λέμε εμείς, το θέλουν οι ίδιοι οι πολίτες. Στόχος φυσικά παραμένει η συνεχής βελτίωση του 1555, ώστε να γίνει ακόμη πιο χρήσιμος, καθημερινός σύμμαχος των πολιτών».

Ετικέτες: ΕΦΚΑ
katoikia-banner-468x60pxgif

Διαβάστε Επίσης Posts

συντάξεις
Κοινωνική Ασφάλιση

Πειθαρχικός έλεγχος για λάθη σε πληρωμές συντάξεων

Mar 16, 2023
pensions
Κοινωνική Ασφάλιση

Έκτακτη στήριξη σε συνταξιούχους με προσωπική διαφορά & ρυθμίσεις χρεών

Mar 16, 2023
Κοινωνική Ασφάλιση

Τέμπη: 11 παροχές στήριξης και αρωγής συγγενών θυμάτων, τραυματιών και επιβαινόντων

Mar 11, 2023
e-ΕΦΚΑ
Κοινωνική Ασφάλιση

Ο ΕΦΚΑ εκκαθάρισε πάνω από το 50% των ληξιπρόθεσμων επικουρικών συντάξεων σε 60 ημέρες

Mar 9, 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα ΤΕΑ πρέπει να είναι “ασφαλή” καταφύγια για τις συντάξεις

Mar 2, 2023
Κοινωνική Ασφάλιση

Χ. Παπακωνσταντίνου: Πολυεργοδοτικά ΤΕΑ με ελάχιστες προϋποθέσεις

Feb 28, 2023

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − four =

pr17631allianznewbcampbannerjpg
cover1gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ανακοίνωση της Euroins Ελλάδος σχετικά με τη Euroins Romania.

    147 shares
    Share 59 Tweet 37
  • 20 + 1 ερωτήσεις για τα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα

    110 shares
    Share 44 Tweet 28
  • Σε επικοινωνία με τον επόπτη (ΔΕΙΑ) η Euroins Ελλάδος

    94 shares
    Share 38 Tweet 24
  • Χάνουν μερίδια οι ισχυροί του κλάδου Ασφάλισης Οχημάτων

    71 shares
    Share 28 Tweet 18
  • HOWDEN & CONSENSUS: Συμφωνία συνεργασίας με εξαγορά χαρτοφυλακίου  

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • Ασφάλιση Αυτοκινήτου
  • Ασφάλιση Υγείας
  • Ασφάλιση Κατοικίας
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • MARKETING & SALES
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist