ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις Insurtech

Google: Οι διαμεσολαβητές έχουν σημαντικό ρόλο στην ασφάλιση

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
31/07/2019
in Insurtech
A A
Google: Οι διαμεσολαβητές έχουν σημαντικό ρόλο στην ασφάλιση
Share on Facebook

“Αυτή τη στιγμή οι διαμεσολαβητές παίζουν σημαντικό ρόλο στη ιδιωτική ασφάλιση”. Αυτό απάντησε ο David Black, MD financial services στην Google UK, σε ερώτηση του δημοσιογράφου Laurence Eastham, αν οι μεσίτες και οι διαμεσολαβητές γενικότερα μέσα από την εξέλιξη της τεχνολογίας θα χάσουν θέσεις εργασίας.

“Υπάρχουν” πρόσθεσε “ασφαλιστικές διαδικασίες που ψηφιοποιούνται. Πού ακριβώς θα καταλήξει αυτό; Είναι δύσκολο να το πούμε. Αυτό που όμως ξέρουμε είναι ότι οι εταιρείες που επενδύουν στην καινοτομία θα έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν. Για εμένα το disruption στον κλάδο θα προέλθει από τα data.

Διαβάστε Επίσης

Αγωγές από σχολικές περιφέρειες στις ΗΠΑ σε social media

Αγωγές από σχολικές περιφέρειες στις ΗΠΑ σε social media

Jun 11, 2024
391,5 εκατ. αποζημιώσεις από την Google για παράνομη παρακολούθηση τοποθεσίας

391,5 εκατ. αποζημιώσεις από την Google για παράνομη παρακολούθηση τοποθεσίας

Jan 5, 2023 - Updated on Jan 9, 2023

Οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τη συμπεριφορά των καταναλωτών και καινοτομούν. Αυτό το έχουμε δει σε όλους τους κλάδους επιχειρήσεων”. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο insurance age o David Black εξήγησε ότι “ένας καταναλωτής που αγοράζει ασφάλιση, κατά μέσο όρο, χρησιμοποιεί τώρα 11,7 πηγές πληροφοριών για να αποφασίσει.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών χρειάζεται περίπου ένα μήνα για να λάβει αυτή την απόφαση. Η πραγματική ευκαιρία για τους ασφαλιστές έγκειται στο να κατανοήσουν πραγματικά ποια είναι η πορεία του καταναλωτή μέχρι να αγοράσει και, στη συνέχεια, να βρουν πώς μπορούν να τον επηρεάσουν.

Η συμβουλή που δίνω στις εταιρείες είναι να εστιάσουν στην εμφάνιση, τη γνώση και την ταχύτητα. Εμφάνιση: είστε εκεί σε όλες αυτές τις στιγμές για να φτάσετε στον καταναλωτή; Γνώση: καταλαβαίνετε τα δεδομένα; Και τέλος Ταχύτητα: Εάν η επιχείρησή σας δεν κινείται με την ταχύτητα στην καινοτομία στο διαδίκτυο, έχετε τον κίνδυνο μείνετε πίσω”.

Πηγή: .insuranceage.co.uk

Tags: Featuredgoogleδιαμεσολαβητές
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI
Insurtech

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

by Insurancedaily editorial team
Mar 21, 2025 - Updated on Mar 26, 2025
Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό
Insurtech

Η Allianz Trade και η Inclusive Brains δημιουργούν πληκτρολόγιο που ελέγχεται από το μυαλό

by Insurancedaily editorial team
Mar 12, 2025
OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH
Insurtech

OSCAR: Ο ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH

by Insurancedaily editorial team
Feb 6, 2025
Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON
Insurtech

Capsula: Πρωτοποριακό εργαλείο για την ευεξία του εργασιακού πληθυσμού από την AON

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany
Insurtech

Λύσις: O AI βοηθός της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε συνεργασία με τη Netcompany

by Insurancedaily editorial team
Jan 30, 2025
H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL
Insurtech

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2024
Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά
Insurtech

Η DGTAL εισάγει ΑΙ Agents στην Ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 18, 2024
Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος
Insurtech

Παρά την πτώση στις επενδύσεις fintech, ο όγκος των συναλλαγών παραμένει αισιόδοξος

by Insurancedaily editorial team
Oct 3, 2024
5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024
Insurtech

5 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE AWARDS 2024

by Insurancedaily editorial team
Sep 18, 2024

Comments 1

  1. Άνισοι όροι says:
    6 years ago

    Ο νόμος πρέπει εφαρμοστεί το ίδιο προς ΟΛΑ τα δίκτυα, όπως άλλωστε προβλέπεται. Δεν είναι δυνατόν οι ασφαλιστικές να κάνουν τα “στραβά μάτια” όταν πρόκειται για έκδοση ασφαλιστηρίου μέσω διαδικτύου και να είναι σχολαστικότατες στις διαδικασίες που τηρούν όταν πρόκειται για ΤΟ ΙΔΙΟ ασφαλιστήριο εκτός όμως internet αλλά μέσω διαμεσολαβητή συμβούλου! Ασφαλιστήριο αυτοκινήτου που από internet site ασφάλισης βγαίνει άμεσα, το ίδιο ακριβώς είναι ακόμη σε εκκρεμότητα έκδοσης μετά μια εβδομάδα, αφού η… “πρώτη” ασφαλιστική απαιτεί προασφαλιστικό έλεγχο γιατί περιλαμβάνεται η κάλυψη της κλοπής. Ή ασφαλιστήριο που ο πελάτης θα βγάλει στις διακοπές του από πρακτορείο της περιφέρειας βγαίνει χωρίς να ζητηθούν από πολλές ασφαλιστικές αποδεικτικά μόνιμης κατοικίας, ενώ όταν η αίτηση γίνει από πρακτορείο της Αθήνας ζητάνε “την μάνα τους και τον πατέρα τους”… Ήθελα να ήξερα τί σόι έλεγχο κάνει η ΤτΕ. Γιατί σε κάθε περίπτωση η ασφαλιστική κάνει αυτό που θέλει: “Πουλάει”. Στην ζημιά όμως θα ελέγξει! Για αυτό είναι απαραίτητος ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου που θα ενημερώσει και θα “εκπαιδεύσει” ασφαλιστικά τον πελάτη του, ώστε να αποφύγει τις “κακοτοπιές”. Όποιοι πελάτες το καταλαβαίνουν έχει καλώς. Οι υπόλοιποι ας τα βρουν την στιγμή της αποζημίωσης απ΄ευθείας με την ασφαλιστική και μάλιστα χωρίς βοήθεια από ασφαλιστικό σύμβουλο.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ