ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η διαφήμιση της μπύρας Άλφα που μας βάζει τα γυαλιά

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
04/04/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Η διαφήμιση της μπύρας Άλφα που μας βάζει τα γυαλιά
Share on Facebook

Κάθε χρόνο κάνουμε λόγο για την εξωστρέφεια της Ασφαλιστικής Αγοράς. Συγκεκριμένα μιλάμε για την ανύπαρκτη εξωστρέφειά της. Δυστυχώς ενώ η αγορά καταρτίζεται από τους καλύτερους πωλητές της χώρας… σαν σύνολο δεν πουλάμε τις υπηρεσίες μας στον κόσμο. Δεν αφήνουμε τη φήμη μας να προηγηθεί, την κρατάμε τυπωμένη στην επιταγή που δίνουμε την ώρα της αποζημίωσης ή κλειδωμένη στο συρτάρι του γραφείου μας.

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Δεν βγαίνουμε να το φωνάξουμε στον κόσμο και να τους αποδείξουμε με στοιχεία ότι ο Ασφαλιστής είναι ο μόνος επαγγελματίας που μπορεί να δώσει λύσεις όταν όλοι οι άλλοι αδυνατούν. Η Ασφάλιση είναι το πολυτιμότερο αγαθό στη ζωή ενός ανθρώπου. Στο Περιοδικό αλλά και στο Insurancedaily.gr στην κυριολεξία «κυνηγάμε» εταιρείες και ασφαλιστές προκειμένου να μοιραστούν μαζί μας μια υπόθεση αποζημίωσης –χωρίς ονόματα και προσωπικά στοιχεία– για να την αναδείξουμε.

Και όμως για έναν ανεξήγητο λόγο αρνούνται! Φοβούνται, αδιαφορούν; Πραγματικά δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Και μετά φτάνουμε στο συναίσθημα. Ο κλάδος μας, η Ασφαλιστική Αγορά, μπορεί να θεωρηθεί ως η πιο συναισθηματική αγορά. Και δικαιολογημένα. Όταν μιλάμε για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα ενός ανθρώπου τότε το συναίσθημα είναι επιτακτικό. Και ενώ το συναίσθημα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της αγοράς μας όταν φτάνουμε ξανά στο σημείο της εξωστρέφειας δεν το χρησιμοποιούμε.

Πάρτε για παράδειγμα την πρόσφατη διαφήμιση της μπύρας Άλφα. Βουτηγμένη στο συναίσθημα! Συνδέει την κατανάλωση μπύρας με τις οικογενειακές και προσωπικές στιγμές της καθημερινότητας της ελληνικής οικογένειας. Η μπύρα! Δηλαδή αν μια μπύρα μπορεί να εγείρει τόσο έντονα συναισθήματα μέσω μιας τηλεοπτικής διαφήμισης τότε ένα συμβόλαιο Ζωής τι μπορεί να κάνει; Γιατί δεν έχει στην κυριολεξία βομβαρδιστεί η ελληνική τηλεόραση ή το ίντερνετ από τέτοιου είδους διαφημίσεις ασφαλιστικών εταιρειών ή της Ένωσης;

Γιατί δεν έχουμε στην Ελλάδα σποτάκια όπως αυτά του εξωτερικού που παρακολουθούμε από πολυεθνικές Ασφαλιστικές οι οποίες με τον πιο γλαφυρό τρόπο περιγράφουν την αξία της ασφάλισης; Είναι μήπως μεγάλη η δαπάνη; Μα αν δεν δαπανήσουμε χρόνο και χρήμα πώς θα ανέβει το ποσοστό επί του ΑΕΠ της Ασφαλιστικής Αγοράς;

Πώς θα εμπιστευτεί ο κόσμος την Ασφαλιστική Αγορά; Συναίσθημα στο μάρκετινγκ λοιπόν και πιστεύω πως έτσι θα φτάσουμε ένα βήμα πιο κοντά στη διάδοση της Ασφαλιστικής συνείδησης.

Πηγή:  Ασφαλιστικό Marketing/ Τεύχος Μαρτίου 2017

Tags: Featured
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας: Η ήρεμη δύναμη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας: Η ήρεμη δύναμη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
European Union flag against European Parliament
Διεθνείς Ειδήσεις

Μείωση των απαιτήσεων για επενδύσεις σε τίτλους από τις ασφαλιστικές εξετάζει η ΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ