ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Είναι ο έμπειρος πελάτης και καλός πελάτης; Ποιος ο ρόλος της Ασφαλιστικής Συνείδησης

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
28/04/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Χρηστικά b2c
A A
Είναι ο έμπειρος πελάτης και καλός πελάτης; Ποιος ο ρόλος της Ασφαλιστικής Συνείδησης
Share on Facebook

Είναι ο έμπειρος πελάτης και καλός πελάτης; Και τι σχέση έχει η εμπειρία του πελάτη με την Ασφαλιστική συνείδηση;

του Νίκου Μωράκη

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Ας τα πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους. Η Ασφαλιστική συνείδηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να συσχετισθεί με την εμπειρία του πελάτη. Είναι δυο διαφορετικά χαρακτηριστικά που καλό θα ήταν να μην τα μπερδεύουμε καθώς στο ένα (Ασφαλιστική συνείδηση) μιλάμε για την αναγνώριση του καταναλωτή στην αξία που προσφέρει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο και στο άλλο (εμπειρία πελάτη) μιλάμε για τις γνώσεις που έχει ο ενδιαφερόμενος προς ασφάλιση ή αποζημίωση καταναλωτής ως προς τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου είτε να ασφαλισθεί είτε να αποζημιωθεί.

Εν ολίγοις ο Ασφαλιστικά συνειδητοποιημένος καταναλωτής απλά έχει καταλάβει την ουσία – τον τρόπο σκέψης αν θέλετε – με τον οποίο λειτουργεί η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση ενώ ο έμπειρος καταναλωτής – π.χ. ένας οδηγός που έχει ασφαλίσει το όχημά του – γνωρίζει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση ατυχήματος πολύ απλά γιατί στο παρελθόν είχε τρακάρει ξανά. Και διαλέξαμε επίτηδες τον κλάδο αυτοκινήτου για παράδειγμα καθώς εκεί θα βρείτε τα περισσότερα παραδείγματα έμπειρων πελατών με σχεδόν μηδενική ασφαλιστική συνείδηση λόγω της υποχρεωτικότητας που ισχύει.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε να διαχειριστούμε τώρα έναν έμπειρο πελάτη στον κλάδο αυτοκινήτου. Γνωρίζοντας την εμπειρία του το πρώτο πράγμα που πρέπει να έχουμε κατά νου και να είμαστε υποψιασμένοι είναι τον τρόπο με τον οποίο θα μας πλασάρει μια ζημιά. Γνωρίζοντας ίσως τα ψιλά γράμματα στο συμβόλαιο θα επιχειρήσει να παρουσιάσει τα γεγονότα προς όφελός του προκειμένου να εξασφαλίσει πιθανή αποζημίωση. Βέβαια σε πελάτες με μεγάλα χαρτοφυλάκια ή χρόνια εμπιστοσύνης στην εταιρεία η αντιμετώπιση ενός περιστατικού θα πρέπει να χρίζει μιας πιο “ιδιαίτερης” μεταχείρισης. Δεν εννοούμε να κάνει η εταιρεία τα στραβά μάτια αλλά σε περίπτωση άρνησης της αποζημίωσης θα πρέπει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ή η εταιρεία να προσπαθήσει να εξηγήσει στον πελάτη την απόφαση αυτή έτσι ώστε να μην τον στρέψει προς τον ανταγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης είτε έχει την εμπειρία είτε όχι πρέπει να διαχειρίζεται δίκαια από το διακανονιστή της ζημιάς του.

Tags: Featuredχρηστικά
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

by Νίκος Μωράκης
Nov 20, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 20, 2025
9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025 - Updated on Nov 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

    Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ