ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς θα βρείτε πελάτες

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
18/01/2018 - Updated on 19/01/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις, Εκπαίδευση
A A
Πώς θα βρείτε πελάτες
Share on Facebook

«Δε χρειάζεται να έχει κανείς τη νοημοσύνη του Αϊνστάιν για να καταλάβει ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κλείνει ο ασφαλιστικός σύμβουλος συνεχώς νέα συμβόλαια ασφαλειών ζωής είναι μέσω συστάσεων. Διευθυντές εταιρειών σε όλο τον κόσμο δεν σταματούν να μου λένε ότι τα απευθείας τηλεφωνήματα είναι λιγότερο αποτελεσματικά για τους συμβούλους από κάθε άλλη φορά (και σε ποιον αρέσουν άλλωστε;).

του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη,

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

Ο Frank, διευθυντής ενός υποκαταστήματος της ING, θέτει το θέμα ως εξής: «Τα απευθείας τηλεφωνήματα είναι η τιμωρία της αγοράς για την ανικανότητα λήψης αρκετών συστάσεων» (Eric Vos «Συστάσεις 2005», κορυφαίο στέλεχος της μεγάλης ολλανδικής εταιρείας ACHMEA). Στα προγράμματά μου, έχω ρωτήσει πάνω από 20.000 συμβούλους σε 18 χώρες από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες πόσα από τα συμβόλαιά τους προέρχονται από συστάσεις.

Αναφέρουν ότι περίπου το 55% των νέων αιτήσεων ΖΩΗΣ οφείλεται στις συστάσεις. Σε χώρες όπως η Ολλανδία, οι Η.Π.Α., η Αυστρία και η Αυστραλία το ποσοστό αυτό αυξάνεται κατά 5 με 10%. Σε άλλες χώρες όπως η Τουρκία, το Μεξικό, η Ουγγαρία και η Νότια Αφρική το ποσοστό μειώνεται κατά 5 με 10%.

Αλλά σχεδόν σε κάθε εταιρεία όλων των χωρών που έχω επισκεφτεί, περίπου το 10 με 15% των συμβούλων κλείνει όλα τα συμβόλαιά του μέσω συστάσεων. Και για φανταστείτε: Είναι όλοι ανεξαιρέτως οι κορυφαίοι ασφαλιστές στην εταιρεία τους. Ενδιαφέρον, δε βρίσκετε;

Τρόποι για να βρείτε πελάτες

Εκμεταλλευθείτε όλες τις πηγές. Σκεφτείτε ποιοι συγγενείς σας, γνωστοί σας ή φίλοι σας ασχολούνται με επαγγέλματα που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για σας και κάντε αυτό που θα έκανε κάθε σωστός επαγγελματίας. Πλησιάστε τους ανθρώπους και μιλήστε τους για όλα αυτά που προσφέρει το επάγγελμά σας.

Υπάρχουν τρόποι αλάνθαστοι και αναλλοίωτοι στο χρόνο. «Καλλιεργείτε τα χωράφια σας συνεχώς. Μη τα αφήνετε να ξεραθούν, γιατί κάποιος άλλος θα σας τα καταπατήσει κι εσείς θα μείνετε χωρίς χωράφια». Με λίγα λόγια φροντίστε και προσέχετε τους πελάτες σας, τόσο αυτούς που ήδη έχετε όσο και αυτούς που θα αποκτήσετε. Είναι καθήκον σας.

Οι μέθοδοι:

1. ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΣΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ. 2. ΑΠΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ.

3. ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.

4. ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

5. ΑΠΟ ΓΕΙΤΟΝΕΣ.

6. ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΧΟΜΠΥ (ποδόσφαιρο-τένις-μπάσκετ κ.λπ.).

7. ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ TELEMARKETING.

8. ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ.

9. ΑΠΟ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙ- ΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ, ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

10. ΑΠΟ E-MAILS.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις πιο κάτω περιπτώσεις:

1. ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΜΕ.

2. ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ.

3. ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.

4. ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ, ΓΝΩΣΤΟΥΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ή ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ/ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ή ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.

5. ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ή ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ.

6. ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ.

7. ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΑΣ.

8. ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΣΥΝΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ (ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙ- ΕΣ).

9. ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

10. ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ.

11. ΑΠΟ ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.

12. ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΡΕΙΑ.

13. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΛΑΝΘΑΣΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ: Η ΜΕΘΟΔΟΣ «DOOR TO DOOR».

Μετά από αυτές τις παραινέσεις και συμβουλές σηκωθείτε από την καρέκλα σας και κάντε το καθήκον σας. Τέλος, επειδή διαχρονικά το πρόβλημα εξεύρεσης υποψηφίων πελατών είναι η μόνιμη ανησυχία όλων σχεδόν των ασφαλιστικών συμβούλων θέλω να σας αναφέρω ότι υπάρχουν συνάδελφοι που βλέπουν 4 με 5 πελάτες την ημέρα.

Δεν κάθονται στο γραφείο, αλλά βρίσκονται καθημερινώς στην αγορά. Εργάζονται 8 ώρες και εάν χρειαστεί και περισσότερο. Εάν προκύψει κάποιο ραντεβού, ακόμη και Σαββατοκύριακο δεν το χάνουν. Τις νέες πωλήσεις τις πραγματοποιούν από τις συστάσεις των παλαιών και των νέων πελατών τους.

*Το άρθρο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Μ. Ανδρουλιδάκη (Συγγραφέα – Αρθρογράφου, Insurance agent trainer & consulting, ex.Διευθυντή Υποκ/τος Interamerican, ex.Επίτιμου Επιθεωρητή πωλήσεων, Limra – I.L.U.) “H ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα”, εκδόσεις Παπαζήση.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ