ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Real Time πραγματογνωμοσύνη και Direct Repair από την AXA Ασφαλιστική

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/10/2016 - Updated on 13/03/2017
in Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Real Time πραγματογνωμοσύνη και Direct Repair από την AXA Ασφαλιστική
Share on Facebook

14599901_666181213558881_1308805723_oΜε τρεις πρωτοτυπίες στους κλάδους αυτοκινήτου και κατοικίας αλλά και με μια διαφορετική προσέγγιση στο κομμάτι των αποζημιώσεων διαφοροποιείται στην ελληνική αγορά η AXA και υιοθετεί καινοτόμα εργαλεία. Τις κινήσεις αυτές παρουσίασε χθες η εταιρεία σε εκδήλωση για την ενημέρωση του ελεύθερου δικτύου της καθώς και των δημοσιογράφων που ήταν καλεσμένοι.

 

Διαβάστε Επίσης

Η Groupama καινοτομεί με την εφαρμογή NOW και την απευθείας δήλωση ατυχήματος

Η Groupama καινοτομεί με την εφαρμογή NOW και την απευθείας δήλωση ατυχήματος

Jan 16, 2017 - Updated on Apr 6, 2017
NN Hellas

ΝΝ Hellas: Τριπλή διάκριση στα Lighthouse e-volution awards

Dec 13, 2016 - Updated on Mar 13, 2017

Το μήνυμα του Συνεδρίου ένα και ουσιαστικό:

Προτεραιότητα μας η άμεση και απρόσκοπτη αποζημίωση του πελάτη.

Μια διαδικασία η οποία βρισκόταν στο επίκεντρο της χθεσινής συνάντησης με τα στελέχη της Εταιρείας να μας παρουσιάζουν αληθινές ιστορίες ασφάλισης που αποδείχθηκαν σωτήριες για τους ασφαλισμένους της.

Όπως για παράδειγμα στην περίπτωση του Χαράλαμπου Αργυρόπουλου, προέδρου της εταιρείας Alfa Beta Roto ο οποίος όπως μας εξομολογήθηκε μέσα από μαγνητοφωνημένο μήνυμα:

Tο 2011 έβλεπε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας του να τυλίγονται στις φλόγες και τουςalfabeta-roto κόπους μιας ζωής να καίγονται μπροστά του. Στην προκειμένη περίπτωση η AXA είχε την κυριότητα της συνασφάλισης και  σε συνεργασία με τον διαμεσολαβητή που είχε ασφαλίσει το συγκεκριμένο κίνδυνο, τον κ. Ξηρογιαννόπουλο, αντέδρασε αστραπιαία δίνοντας την προκαταβολή μέσα σε 9 μέρες και τη συνολική αποζημίωση μέσα σε 5 μήνες.

Έτσι κατέστη δυνατό η εταιρεία να αποζημιωθεί πλήρως για τις ζημιές που προκάλεσε η πυρκαγιά, δίνοντάς της παράλληλα την ευκαιρία να προχωρήσει σε εξαγορά ανταγωνιστικής εταιρείας που βρισκόταν προς πώληση εκείνο το διάστημα.

glaros_alatiΠαρόμοιο ήταν και το περιστατικό της πυρκαγιάς που έπληξε το 2016 τη βιομηχανία άλατος Γλάρος στην περιοχή της Δράμας, όπου πάλι με τη μορφή μαγνητοσκοπημένου μηνύματος, ο υπεύθυνος της εταιρείας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του τόσο στον Ασφαλιστή όσο και στην AXA για τις άμεσες ενέργειές τους καθώς και για το διάστημα στο οποίο αποζημιώθηκαν (μέσα σε 39 ημέρες). Ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το οποίο τους βοήθησε στο να ξαναχτίσουν τις εγκαταστάσεις τους, να επαναφέρουν το προσωπικό στις θέσεις τους και να επανέλθουν στην καθημερινότητα που είχαν συνηθίσει πριν τη ζημιά.

Ένα περιστατικό το οποίο, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, τον έκανε να αλλάξει τη λανθασμένη γνώμη και εικόνα που είχε για την αξία που προσφέρει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε συνδυασμό όμως με μια αξιόπιστη και φερέγγυα εταιρεία όπως η AXA.

Οι εκπλήξεις του Συνεδρίου όμως δεν αρκέστηκαν στις μαρτυρίες των ασφαλισμένων για την άμεση εξυπηρέτηση που έλαβαν κατά τη διάρκεια των ζημιών στις επιχειρήσεις τους.

Ο Λυκούργος Πέτροβας, Διευθυντής Λειτουργιών στην Εταιρεία παρουσίασε στη συνέχεια τρεις νέες πρωτοτυπίες στην υπηρεσία του ασφαλισμένου στην AXA.

Πραγματογνώμονας Real Time 

Η πρώτη, είχε να κάνει με τη μείωση του χρόνου αποζημίωσης του πελάτη στον κλάδο αυτοκινήτου παρουσιάζοντας την υπηρεσία πραγματογνώμονας real time. Μια υπηρεσία που θα δίνει τη δυνατότητα στον πραγματογνώμονα να εξετάσει το όχημα χωρίς τη φυσική του παρουσία στο συνεργείο. Έτσι οι χρόνοι έγκρισης των αποζημιώσεων θα μπορούν να μειωθούν ακόμα περισσότερο.

Direct Repair

Η δεύτερη είχε να κάνει με την απευθείας διόρθωση ή κατασκευή των ζημιών που προκλήθηκαν στην κατοικία του ασφαλισμένου, χωρίς ο ίδιος να χρειάζεται να μεσολαβήσει. Μια υπηρεσία υποστήριξης προκειμένου η εταιρεία να αναλάβει εξ ολοκλήρου τη ζημιά βάζοντας δικούς της μηχανικούς που στη συνέχεια θα πληρώνει με το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούται ο πελάτης. Μια νέα υπηρεσία από την AXA με την ονομασία “Direct Repair”.

On the Spot Payment

Και τέλος, επιβεβαιώνοντας το μήνυμα του Συνεδρίου που αναφέραμε στην αρχή, ο κ. Πέτροβας παρουσίασε και την υπηρεσία on the spot payment στα συμβόλαια κατοικίας της Εταιρείας όπου ο πελάτης θα έχει την επιλογή να αποζημιωθεί επιτόπου αν δεν θέλει η Εταιρεία να αναλάβει τη διόρθωση των ζημιών που προκλήθηκαν στην κατοικία του.

Τρεις υπηρεσίες για αξιοποίηση από τον ασφαλισμένο στην AXA που αποσκοπούν σε ακόμα πιο γρήγορη και χωρίς γραφειοκρατία αποζημίωση του πελάτη.

Tags: εφαρμογή
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
contract
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ