Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σ. Μαλαχιάς: Την διαφορά την κάνουν οι Άνθρωποι όχι η Τεχνολογία


Έχοντας διατελέσει για περισσότερα από 9 χρόνια κορυφαίο στέλεχος τις Ισπανικής πολυεθνικής Telefonica (μιας εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών τηλεπικοινωνιών στον κόσμο) σε νευραλγικές θέσεις όπως Head of Region σε νοτιοανατολική Ευρώπη, κεντρική Ευρώπη και Γαλλία αλλά και Vendor Managment Director για τον όμιλο παγκοσμίως, ο Στέφανος Μαλαχιάς, ο νέος Εμπορικός Διευθυντής της Allianz Greece, είναι η πιο πρόσφατη μεγάλη μεταγραφή στον Ασφαλιστικό κλάδο.

του Νίκου Μωράκη

Έχοντας αναλάβει τα ηνία της εμπορικής διεύθυνσης από τον Μάρτιο του 2018, ο κ. Μαλαχιάς μαζί με τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της Allianz, Φιλίππα Μιχάλη, υποδέχθηκαν την Τετάρτη 6 Ιουνίου ολόκληρο το δίκτυο της Εταιρείας προκειμένου να τους ενημερώσουν για τα παραγωγικά αποτελέσματα της περσινής χρονιάς, για τα σχέδιά τους αλλά και για να βραβεύσουν τους κορυφαίους συνεργάτες τους.

Ο κ. Μαλαχιάς, στο πρώτο “crash test” με το δίκτυο της Εταιρείας εμφανίστηκε άρτια προετοιμασμένος. Αν και μόνο τρεις μήνες στην Εταιρεία γνώριζε επακριβώς τα θέματα που απασχολούν τους συνεργάτες της Allianz όπως επίσης και τη γλώσσα επικοινωνίας τους.

Σύμφωνα με το νέο εμπορικό, η Allianz επιδιώκει να είναι μέρος ενός οικοσυστήματος μέσα στο οποίο ο Συνεργάτης (Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής) βρίσκεται σε άμεση επικοινωνία και συνεργασία με την Ασφαλιστική Εταιρεία όπως και με τον Πελάτη. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο ίδιος:

“Για να αναπτυχθεί ένα υγιές οικοσύστημα πρέπει όλοι να κερδίζουν – εμείς θέλουμε να έχουμε ευχαριστημένο μέτοχο -συνεργάτες με ανταγωνιστικά προϊόντα στα χέρια τους και πελάτες που να νιώθουν ότι το κάθε ευρώ που δίνουν έχει ανταποδοτικότητα”.

Να δίνουν προτεραιότητα στην κοινωνική υπευθυνότητα και να κρατάνε τον πελάτη στην καρδιά των όσων κάνουν. Συγκεκριμένα για την Εταιρεία το Customer Loyalty και το Customer Excellence είναι δύο δείκτες που χαίρουν ιδιαίτερης προσοχής και συνεχούς βελτίωσης.

Διαβάστε επίσης: Ετήσιο Συνέδριο Allianz 2018: Να περιμένουμε περισσότερα!

Στο customer loyalty η Εταιρεία έχει καταφέρει τα τελευταία τρία χρόνια να παραμένει leader στη γνώμη του κοινού στην ικανοποίηση πελατών ενώ έχει διατηρήσει την υψηλή της θέση (3η) σε ό,τι αφορά το brandname της.

Όσον αφορά το customer excellence ανακοίνωσε μια σειρά από αλλαγές σε κλάδους προϊόντων που είτε “τρέχουν” είτε “θα τρέξουν” μέσα στο έτος.

Πιο συγκεκριμένα στον κλάδο υγείας το ανανεωμένο My Health έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα καθώς παρουσιάστηκε μια αύξηση της τάξεως του +14,2% το 2017 και + 2,3% το πρώτο τρίμηνο του 2018 με την Εταιρεία να εξετάζει να μειώσει περαιτέρω τις απαλλαγές του προγράμματος ενώ όπως ανακοίνωσε ο κ. Μαλαχιάς έχει ήδη αποφασίσει να αφαιρέσει τις συγγενείς παθήσεις από τις εξαιρέσεις του προγράμματος.

Στα επενδυτικά/συνταξιοδοτικά προϊόντα και πιο αναλυτικά στο My Allianz Global η Εταιρεία δίνει τη δυνατότητα εφάπαξ ασφαλίστρου ενώ δημιουργεί και ένα νέο πρόγραμμα με την ονομασία “Target for Life” το οποίο θα το διαχειρίζεται μαζί με την Allianz Global Investors.

Στο αυτοκίνητο η Allianz το περασμένο διάστημα προχώρησε σε μείωση των τιμολογίων της σε 16 νομούς διατηρώντας την ποιότητα των υπηρεσιών της, όπως μηδενική απαλλαγή εκτός της μεικτής ασφάλισης, επισκευή στο επίσημο δίκτυο επισκευαστών και εγγύηση αξίας. Παράλληλα διατηρώντας την υπεροχή της σε τεχνολογίες αιχμής προσφέρει την εφαρμογή Allianz Road Assistance (RSA) και προετοιμάζεται για την εφαρμογή της τηλεματικής υπηρεσίας All Safe που θα ψηφιοποιεί την όλη διαδικασία ασφάλισης και αποζημίωσης του ασφαλισμένου παρέχοντας παράλληλα έκπτωση βάσει της οδηγικής του συμπεριφοράς.

Στην κατοικία, η νέα online πλατφόρμα της Allianz θα προσφέρει σε επιχειρήσεις και συνεργάτες μέσα από ξεκάθαρα βήματα και εύκολη πλοήγηση την τιμολόγηση των προϊόντων All House Master, All House Basic και των δανειοληπτών, όπως επίσης και τη δυνατότητα διακοπής της τιμολόγησης και συνέχισής της αργότερα μέσω αποστολής customized link. Επίσης, η πλατφόρμα θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να εκδίδει συμβόλαιο αφού τακτοποιηθεί πρώτα η πληρωμή του μέσω e-banking.

Όσον αφορά την ασφάλιση επιχειρήσεων η Allianz επιδιώκει να γίνει insurer of choice. Στόχος της να αυξήσει “x5” το μερίδιο αγοράς της δημιουργώντας μια πιο εμπορική ματιά στην αξιολόγηση των κινδύνων μέσα από νέα προϊόντα εκμεταλλευόμενοι το knowhow του group.

Την διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι όχι η τεχνολογία

Στην εκπαίδευση ο κ. Μαλαχιάς ήταν συγκεκριμένος. Η Εταιρεία θα επενδύσει περαιτέρω στην εκπαίδευση και στα νέα εργαλεία. Η πλατφόρμα e-learning θα αναβαθμιστεί με παρουσιάσεις προϊοντικών τεχνικών πωλήσεων σε μορφή video ενώ η πρόσβαση θα είναι δυνατή από όλες τις συσκευές τεχνολογίας. Η ανάλυση αναγκών – βασικό βήμα στη διαδικασία κλεισίματος της πώλησης θα αποκτήσει μέσα στο 2018 ψηφιακή μορφή προς όφελος των συνεργατών της Εταιρείας ενώ προσωπικό στοίχημα του κ. Μαλαχιά είναι να κάνει γνωστό στους Ασφαλιστές της Allianz τον όρο “Gamification”. Να δημιουργήσει δηλαδή ένα ψηφιακό περιβάλλον μέσα στο οποίο ο ασφαλιστής θα μπορεί να εκπαιδευτεί στη διαχείριση αναγκών, αντιρρήσεων και κλεισίματος της πώλησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης. Ένα online sales game σε σκοπό την εκπαίδευση του συνεργάτη μέσα από ρεαλιστικά σενάρια.

Συνοψίζοντας η Allianz μέσω του ετήσιου συνεδρίου της θέλησε να περάσει το μήνυμα ότι θα υποστηρίξει κάθε προσπάθεια των συνεργατών της να γίνουν καλύτεροι στη δουλειά τους. Να αυξήσουν τα παραγωγικά τους αποτελέσματα και να προσθέσουν αξία στο οικοσύστημα μέσα στο οποίο έχουν επιλέξει να συνυπάρχουν. Να δημιουργήσουν το αίσθημα στους ασφαλισμένους τους να περιμένουν περισσότερα τόσο από τους ίδιους όσο και από την Allianz Greece.


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × two =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
Σ. Μαλαχιάς: Την διαφορά την κάνουν οι Άνθρωποι όχι η Τεχνολογία! https://www.insurancedaily.gr/s-malachias-tin-diafora-tin-kanoun-anthropi-ochi-technologia/