ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα analytics που «επιβεβαιώνουν» τον Φίλιππο Μωράκη και το έργο του

Το να είσαι ειλικρινής κοστίζει. Ειδικά αν κρατάς το «μικρόφωνο» στο δωμάτιο  

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
10/09/2020 - Updated on 18/09/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τα analytics που «επιβεβαιώνουν» τον Φίλιππο Μωράκη και το έργο του
Share on Facebook

Κάθε χρόνο, σε κάθε μεγάλο ή μικρό περιστατικό που απασχολεί την αγορά μας έχω (αρχικά) την ίδια αυθόρμητη σκέψη. Τι θα έλεγε ο Φίλιππος Μωράκης αν ζούσε αυτές τις αλλαγές.

Αυτή την επικαιρότητα, αυτές τις δύστροπες – ιστορικές – εποχές. Είναι φυσιολογικό να έχω αυτή την αντίδραση; Νομίζω πως ναι. Και ας πέρασαν 7 χρόνια από τότε που μας άφησε.

Διαβάστε Επίσης

Ο Φίλιππος Μωράκης και η κοινωνική πλευρά της Ιδιωτική Ασφάλισης 

Ο Φίλιππος Μωράκης και η κοινωνική πλευρά της Ιδιωτική Ασφάλισης 

Sep 10, 2023 - Updated on Sep 11, 2023
FMIA22: Digital Orientation στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

FMIA22: Digital Orientation στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

Jul 19, 2022 - Updated on Aug 10, 2022

γράφει ο Νίκος Μωράκης (editorial AM #78) 

Φυσιολογικό γιατί πέρα από ότι ήταν πατέρας μου και πρότυπο, είχε κι έναν δικό του τρόπο να αντιλαμβάνεται καταστάσεις και να «ζυγίζει» τα θέματα της αγοράς. Μια δική του προσέγγιση η οποία μαζί με το εκπαιδευτικό του έργο, του έδωσε την αναγνωρισιμότητα και το σεβασμό που είχε στην Ασφαλιστική Αγορά. Δεν μασούσε τα λόγια του, υποστήριζε τα γραπτά του ακόμα και αν αυτό του στοίχιζε συνεργασίες ακόμα και φιλίες και αν καμιά φορά το «χόντρυνε» χάνοντας το δίκιο του, αυτό συνέβαινε συνήθως από το πάθος που τον παρέσυρε και τον έκανε να γράφει πράγματα που δεν γράφονται, που πολύ δύσκολα αποτυπώνονται στο χαρτί χωρίς να παρεξηγηθούν.

Αυτή του η αδυναμία όμως αποκάλυπτε και την αυθεντικότητά του.

Και μετά από τόσα χρόνια και κουβέντες που έχω κάνει με ανθρώπους της αγοράς καταλαβαίνω ότι αυτό ήταν και το μυστικό της επιτυχίας του. Γι΄ αυτό αγαπήθηκε. Η αγορά είχε και έχει ανάγκη από ειλικρινείς, αυθεντικούς ανθρώπους και δη δημοσιογράφους. Από ανθρώπους που οι στόχοι τους δεν αποβλέπουν καθαρά και μόνο στο προσωπικό τους κέρδος, αλλά στο συλλογικό. Που θέλουν να προσφέρουν και να εργαστούν για το καλό της αγοράς, ανεξάρτητα από τις όποιες συνέπειες για τους ίδιους. Εύκολα το λες, δύσκολα το κάνεις. Θέλει γερό στομάχι και πείσμα. Οι πράξεις σου, μεταγενέστερα, μπορεί να σε κάνουν πλούσιο, να σου δώσουν φήμη και αναγνώριση, υπάρχει όμως το ενδεχόμενο και να σε ξεβράσουν στα… αζήτητα χωρίς καμία αναγνώριση. Ποτέ δεν ξέρεις την έκβαση των προσπαθειών σου. Ειδικά σε θέματα εκπαίδευσης, διαχείρισης και μεταφοράς ευαίσθητων πληροφοριών, που πολύ εύκολα θα μπορούσαν να σε κάψουν. Ειδικά την εποχή των social media.

Ο Φ.Μ. σίγουρα κέρδισε αναγνώριση και καλό όνομα, το οποίο σε συνδυασμό με τη δική μας σκληρή δουλειά και τον επαγγελματισμό που έχουμε δείξει τα τελευταία 7 χρόνια, ανέδειξαν το Ασφαλιστικό Marketing και το insurancedaily.gr ως δύο από τα πλέον αντικειμενικά και αξιόπιστα ειδησεογραφικά μέσα στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.

«Μάρτυράς μας» τα google analytics που φροντίζουν από το 2007 – οπότε ιδρύθηκε το site – να μετράνε και να καταγράφουν τις επιδόσεις μας. Αυτά τα analytics είναι το feedback που παίρνουμε και επιβεβαιώνει τις αποφάσεις τις οποίες κατά καιρούς λαμβάνουμε αλλά και την πρόοδο που κάνουμε. Πιο συγκεκριμένα το 2013 – σύμφωνα πάντα με τα google analytics – το insurancedaily.gr το επισκεπτόντουσαν καθημερινά κατά μέσο όρο 3.200 μοναδικοί επισκέπτες. Σήμερα – όχι την περίοδο της γενικευμένης καραντίνας και έξαρσης του Covid-19 – το επισκέπτονται κατά μέσο όρο 6.500 μοναδικοί επισκέπτες (103% αύξηση επισκεψιμότητας), ενώ την περίοδο από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τα τέλη Μαΐου η επισκεψιμότητα σε καθημερινή βάση δεν έπεφτε κάτω από τις 8.000 μοναδικούς χρήστες με την ημέρα ρεκόρ να σημειώνεται στις 30 Μαρτίου που έσπασε το φράγμα των 12.000 μοναδικών χρηστών. Εντυπωσιακά νούμερα για μια αγορά 20.126 πιστοποιημένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών οι οποίοι περιμένουμε (δυστυχώς) να μειωθούν μετά και την εφαρμογή του νόμου για τις υποχρεωτικές ώρες επαναπιστοποίησης.

Και αυτά είναι τα «στεγνά» ποσοτικά νούμερα τα οποία δυστυχώς δεν… μετράνε το ηθικό πλεονέκτημα που εμείς στην ομάδα του insurancedaily.gr και του Ασφαλιστικού Marketing πιστεύουμε ότι διαθέτουμε και το οποίο χτίσαμε μέσα από ρεπορτάζ πρώτης γραμμής, ειδήσεις ουσιαστικού περιεχομένου, με αμεσότητα στην επικοινωνία και αντικειμενικότητα στη μεταφορά της πληροφορίας.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και για την επιλογή του δικού μας μέσου για την ενημέρωσή σας όπως ευχαριστούμε και τον Φίλιππο Μωράκη για την μοναδική ευκαιρία που μας έδωσε και ο οποίος σαν σήμερα το 2013 έφυγε από τη ζωή.

Tags: Φίλιππος Μωράκης
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Γκιόκα: Η ασφάλιση επιχειρήσεων ως θεμέλιο οικονομικής ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παίζουμε, Μαθαίνουμε, Οραματιζόμαστε τον Ασφαλιστή της Νέας Εποχής

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Γιατί αυξήθηκαν οι ναυτασφαλίσεις το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων πλοίων και θαλασσίων μεταφορών

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT Day: Διαμοιρασμός γνώσης 29 ομιλητών από όλο τον κόσμο

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025
Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον Καναδά από τις φωτιές

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Σήμερα το ”πράσινο” φως για το νέο Επικουρικό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Πάνω από 3,5 εκατομμύρια καταγεγραμμένες υπερωρίες στο 7μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Συνέργεια FairLife και Affidea
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνέργεια FairLife και Affidea

by Insurancedaily editorial team
Sep 3, 2025
Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρουσία του ΣΕΜΑ στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το ΕΕΘ

by Insurancedaily editorial team
Sep 2, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ