ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση 2014

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/02/2014 - Updated on 03/03/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
capgemini_logo
Share on Facebook

capgemini_logoΤα τελευταία χρόνια, σε μια προσπάθεια οι Ασφαλιστικές Εταιρείες να διατηρήσουν τους πελάτες τους, έχουν ρίξει το ενδιαφέρον τους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Ωστόσο, παρά την τάση αυτή, η Παγκόσμια Ασφαλιστική Έκθεση (WIR) της *Capgemini και της *Efma για το 2014 αποκαλύπτει ότι μόνο το 32% των πελατών που ερωτήθηκαν έχουν θετικές εμπειρίες από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες τους, αφήνοντας περισσότερο από τα δύο τρίτα της παγκόσμιας Ασφαλιστικής Αγοράς εκτεθειμένα.

Η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στα Ασφαλιστικά προϊόντα είναι υψίστης προτεραιότητας, υπογραμμίζει η Έκθεση (WIR). Η συνέπεια και η υψηλή ποιότητα στις παροχές είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργηθούν πιστοί πελάτες. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες που το πετυχαίνουν αυτό, μπορούν να μετατρέψουν τους απλούς πελάτες, σε υποστηριχτές τους οι οποίοι αισθάνονται σεβασμό, εκτίμηση και πίστη προς την Εταιρεία, δημιουργώντας έτσι, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που είναι δύσκολο να ανατραπεί. Ένα κερδοφόρο πελατολόγιο πιστό στις υπηρεσίες της Εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες θα πρέπει να παρέχουν μοναδικές εμπειρίες σε όλα τα κανάλια της διαμεσολάβησης με ιδιαίτερη προσοχή στις, μέσω Ασφαλιστικού Συμβούλου, πωλήσεις και στις απευθείας πωλήσεις.

stats_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πως οι θετικές εμπειρίες (με μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων υπηρεσιών από μια Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (με κίτρινο χρώμα).

Οι Θετικές Εμπειρίες δημιουργούν ευκαιρίες για να ενισχυθεί η κερδοφορία

Η Έκθεση αποκαλύπτει μια σαφή σχέση μεταξύ των θετικών εμπειριών και συμπεριφορών του πελάτη που οδηγούν σε μεγαλύτερη κερδοφορία. Οι πελάτες με θετικές εμπειρίες έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να παραπέμψουν τους φίλους τους στην ίδια Ασφαλιστική Εταιρεία. Αυτές οι κινήσεις παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς. Οι πελάτες που είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εντυπώσεις τους από μια επιχείρηση σε τρίτους είναι συνήθως η κύρια πηγή των νέων επιχειρήσεων. Οι εμπειρίες τους έχουν ιδιαίτερη σημασία στους πιθανούς νέους πελάτες, επειδή προσφέρουν ένα επίπεδο γνησιότητας που δεν μπορεί να συγκριθεί με τις τεχνικές πωλήσεων από την ίδια την επιχείρηση.

 

Εκτός από τις συστάσεις από στόμα σε στόμα (word of mouth), οι πελάτες με θετικές εντυπώσεις είναι επίσης πολύ πιθανό να αγοράσουν πρόσθετες καλύψεις από τον ασφαλιστή τους. Ο συνδυασμός πολλών και διαφορετικών εισροών στην επιχείρηση μέσα από την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών οδηγεί σε μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με την απλή αύξηση των εσόδων από καινούργιους πελάτες. Η παροχή περισσοτέρων καλύψεων στους υπάρχοντες πελάτες είναι πιο αποδοτική και απαιτεί λιγότερο κόστος από ό,τι στην απόκτηση νέων πελατών. Επίσης, δεσμεύοντας τους με περισσότερες υπηρεσίες μειώνετε και τον κίνδυνο να τους χάσετε από πελάτες. Αυξάνοντας τα ποσοστά θετικών εντυπώσεων στους πελάτες, βελτιώνεται η δυνατότητα μιας εταιρείας να υπερέχει κατά μήκος όλων των δραστηριοτήτων της.

non_life_insurance

Αυτό το γράφημα δείχνει πώς οι θετικές εμπειρίες & εντυπώσεις (σε μπλε χρώμα) επηρεάζουν την τάση για αγορά περισσότερων προϊόντων από μια Ασφαλιστική Εταιρία Ζημιών, σε σχέση με τις αδιάφορες ή αρνητικές εμπειρίες (σε κίτρινο χρώμα)

Αντιθέτως, οι αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες των πελατών – μπορεί να αποφευχθούν ζημιογόνες. Σύμφωνα με την έκθεση διαπιστώθηκε ότι στις περισσότερες περιοχές, το ποσοστό των πελατών που είχαν εκφράσει την πρόθεση να αλλάξουν Ασφαλιστική Εταιρία, ήταν διπλό για όσους είχαν αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες σε σύγκριση με εκείνους με θετικές εμπειρίες και εντυπώσεις.

 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την Έκθεση πατήστε εδώ

*Η Cap Gemini S.A. είναι μια Γαλλική πολυεθνική εταιρία με έδρα το Παρίσι. Είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως στη τεχνολογία διαχείρισης πληροφοριών (IT) και στην παροχή συμβουλευτικών και επαγγελματικών υπηρεσιών στις εταιρείες  με περισσότερους από 130.000 υπαλλήλους σε πάνω από 40 χώρες. 

*Για πάνω από 40 χρόνια η Efma προάγει την καινοτομία στον τομέα των λιανικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών με την προώθηση της συζήτησης , υποστηριζόμενη από ένα ισχυρό φάσμα υπηρεσιών, πληροφοριών και ευκαιριών δικτύωσης.

 

 

Tags: Μελέτες
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Οι 26 κορυφαίοι διαμεσολαβητές που ξεχώρισαν στα FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 26 κορυφαίοι διαμεσολαβητές που ξεχώρισαν στα FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

by Insurancedaily editorial team
Dec 16, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Future-Ready” εργαζόμενοι: Τι τους κάνει να ξεχωρίζουν;

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Atradius: Με ενισχυμένα έσοδα 8,3% και αυξημένη κερδοφορία πάνω από 10% το 9μηνο του 2024
Ασφάλιση Πιστώσεων Ειδήσεις & Νέα

Η Atradius Hellas στηρίζει τον ΣΕΒΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διψήφια άνοδος των αποθεματικών για κεφαλαιοποιητικές συντάξεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 15, 2025
Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Οι 26 κορυφαίοι διαμεσολαβητές που ξεχώρισαν στα FMIA25

    Οι 26 κορυφαίοι διαμεσολαβητές που ξεχώρισαν στα FMIA25

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πενιχρή η συμμετοχή των επιχειρήσεων στην ασφάλισή τους έναντι φυσικών καταστροφών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Παρέμβαση Γ. Χατζηθεοδοσίου για την παράνομη μείωση των εισοδημάτων των ασφαλιστών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Infotrust προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ