ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γίνε ο πιο αποτυχημένος πωλητής, μπορείς!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
27/11/2015 - Updated on 01/12/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γίνε ο πιο αποτυχημένος πωλητής, μπορείς!
Share on Facebook

Έχετε βαρεθεί να πετυχαίνετε τον ένα στόχο μετά τον άλλο και να είστε ευχαριστημένοι με την παραγωγή σας, την οποία βλέπετε να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο; Κουραστήκατε να είστε ο αγαπημένος άνθρωπος των πελατών σας και εκείνος που τους προσφέρει ένα χέρι βοήθειας όταν το χρειάζονται;

Το άρθρο αυτό θα σας βοηθήσει να απαλλαχτείτε από αυτά τα βάρη.

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να είστε ασφαλιστικός σύμβουλος αλλά να είστε συγχρόνως κακός στις πωλήσεις. Σκεφτείτε το. Πρέπει να είστε κακός σε τόσα πολλά πράγματα μαζεμένα: στη διαχείριση χρόνου, στην εύρεση υποψήφιων πελατών, στην εκμάθηση προϊόντων, στην εξυπηρέτηση πελατών, στην ανάπτυξη σχέσεων, στην οργάνωση.
Είναι πολλές κακές συνήθειες για να τις έχετε όλες μαζί.

Κι όμως, υπάρχουν και οι σύμβουλοι που έχουν αυτό το… ταλέντο του να είναι κακοί πωλητές. Το κάνουν να φαίνεται τόσο εύκολο. Αν θέλετε να μπείτε κι εσείς σε αυτό το «κλαμπ» δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις συμβουλές που ακολουθούν:

Αφήστε τις επαγγελματικές σας κάρτες σπίτι. Αν χρησιμοποιείτε επαγγελματικές κάρτες, σιγουρευτείτε ότι είναι τσαλακωμένες και βρόμικες. Όμως, στ’ αλήθεια, χρειάζεστε τέτοιες κάρτες; Μπορείτε να τις «ξεχάσετε» στο γραφείο, στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο. Άλλωστε, αν κάποιος θέλει πραγματικά να επικοινωνήσει μαζί σας, θα το κάνει. Θα σας βρει όπως και να’ χει. Θα σας «γκουγκλάρει» βρε αδερφέ…

Μην στέλνετε ευχαριστήριες επιστολές. Κανείς δεν το κάνει πια, άρα γιατί να είστε ντεμοντέ; Επιπλέον, η αγορά ειδών γραφικής είναι πονοκέφαλος και το να γράφεις σημειώματα με το στυλό χάσιμο χρόνου. Αν είναι μεγάλη ανάγκη να ευχαριστήσετε κάποιον, απλώς στείλτε ένα email και καθαρίσατε.

call

Να μιλάτε με τους πελάτες σας μόνο όταν θέλετε κάτι. Δηλαδή για ποιον άλλον λόγο να τους μιλήσετε; Μην κρατάτε αρχείο για τους πελάτες σας όταν αλλάζει η δουλειά τους, η οικογενειακή τους κατάσταση, η κατάσταση της υγείας τους, το εισόδημά τους και ο τρόπος ζωής τους. Να είστε σίγουροι ότι θα βρουν κάποιον άλλο ασφαλιστή που θα σας απαλλάξει από αυτούς. Αφήστε κάποιον άλλον να κάνει τον ήρωα…

Αποφύγετε να τηλεφωνείτε σε υποψήφιους πελάτες. Γιατί να τηλεφωνείτε σε ανθρώπους που δεν θέλουν να τους παίρνουν τηλέφωνο για πράγματα που δεν θέλουν να αγοράσουν; Θα σας προσβάλουν, έτσι δεν είναι; Αν πρέπει να το κάνετε, μπορείτε να το αναβάλλετε για κάποια άλλη ημέρα, όταν αυτό είναι εφικτό. Και τι έγινε που κάποιοι κερδίζουν από το cold calling; Είναι σίγουρα τυχεροί. Δεν είναι δα, ότι έχουν κάποιο μαγικό τρόπο που τους κάνει αρεστούς στους υποψήφιους πελάτες…

Μην κάνετε σχέδια, μην προγραμματίζετε. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η ζωή είναι πιο διασκεδαστική όταν λειτουργούμε με το ένστικτο. Το να ξοδεύετε χρόνο για να φτιάξετε λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνετε ή να ακολουθείτε καθημερινές συνήθειες είναι βαρετό. Να κάνετε επιχειρηματικά πλάνα; Πλάνα μάρκετινγκ; Τι χάσιμο χρόνου θεέ μου! Υπάρχουν πολύ πιο διασκεδαστικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Απολαύστε τη στιγμή!

Αποκτήστε τη συνήθεια του να μην επιστρέφετε κλήσεις. Όλοι αυτοί που σας παίρνουν τηλέφωνο μπορεί να σας τρελάνουν. Και δεν είναι ότι αν είχατε ένα σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, αυτό θα σας διπλασίαζε τα έσοδα, έτσι δεν είναι; Άλλωστε αν είναι τόσο σημαντικό, θα σας ανακαλέσου. Το φοβερό με τη συγκεκριμένη τεχνική είναι ότι στο τέλος θα σταματήσουν να σας τηλεφωνούν και το όποιο πρόβλημα υπάρχει θα λυθεί με κάποιον τρόπο από μόνο του. Μη μου αγχώνεστε…

meeting2

Μην ζητάτε συστάσεις. Μπορεί οι συστάσεις να αποτελούν έναν από τους καλύτερους τρόπους να βρίσκετε πελάτες, αλλά δεν είναι τρομακτικό να θέτετε τον εαυτό σας σε τέτοιο κίνδυνο; Είναι λες και παρακαλάτε. Αφήστε που δεν θέλετε να ενοχλείτε τους πελάτες σας. Αν σας συμπαθούν είναι δεδομένο ότι θα σας συστήσουν κόσμο χωρίς να κουνήσετε ούτε το δαχτυλάκι σας.

Μην εξελίσσεστε επαγγελματικά. Καλά, δεν τελειώσατε με το σχολείο; Εξάλλου, πάντα υπάρχει κάποιος που ξέρει περισσότερα από σας και μπορείτε να του τηλεφωνήσετε αν χρειαστεί. Αφήστε τις μεθόδους εκμάθησης με CD και τα κλασικά βιβλία επιχειρήσεων στους κορυφαίους πωλητές. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που θέλετε να έχετε έναν καλό μέντορα ή εκπαιδευτή. Έτσι κι αλλιώς, ξέρετε από μόνοι σας τι πρέπει να κάνετε, έτσι δεν είναι;

Μην κάνετε follow-up σε ευκαιρίες πώλησης. Αν οι υποψήφιοι πελάτες, οι υφιστάμενοι πελάτες ή οι πηγές συστάσεων ενδιαφέρονταν να συνεργαστείτε, θα επικοινωνούσαν αυτοί μαζί σας. Δεν υπάρχει λόγος να εκφράσετε ενδιαφέρον να συνεργαστείτε μαζί τους ή να τους γνωρίσετε καλύτερα. Και ότι κάνετε, μην προσπαθήσετε να αναπτύξετε μία σχέση συμπάθειας ή να τους λύσετε τα προβλήματα.

Πότε μην στέλνετε συστάσεις σε αξιοσέβαστους ανθρώπους. Μπορεί να καταλάβουν λάθος και να σας στείλουν και αυτοί συστάσεις. Το να στέλνετε κόσμο σε άλλες εταιρείες είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να χτίσετε σχέσεις, να κερδίσετε σε αξιοπιστία και να δημιουργήσετε μία συνεχόμενη ροή υποψήφιων πελατών. Αλήθεια, ποιος έχει χρόνο γι’ αυτά;

advisor1

Μην τελειοποιήσετε την παρουσίασή σας. Να έχετε μαζί σας πολλά φυλλάδια και αρκετή χαρτούρα για να «σκλαβώσετε» το ακροατήριό σας. Όσα περισσότερα βοηθήματα μάρκετινγκ έχετε που περιγράφουν την ιστορία της εταιρείας σας, την αποστολή, το όραμα, τις βασικές αξίες, τη φήμη, τους πελάτες και το οικονομικό της κύρος, τόσο το καλύτερο. Είναι πάντα ωραίο να κάνετε μία μεγάλης έκτασης παρουσίαση που θα περιγράφει κάθε πτυχή της εταιρείας σας, καθώς και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της (να θυμάστε να κοιτάτε τις διαφάνειες και όχι το ακροατήριο). Μην έχετε άγχος για το αν είστε χαρισματικοί ή για να το πως θα εξελίξετε την ικανότητά σας στις δημόσιες ομιλίες. Στον κόσμο αρέσετε έτσι όπως είστε. Ειδικά στον ανταγωνισμό.

Μη ρωτάτε για τη δουλειά. Είναι σχεδόν πάντα προφανές γιατί βρίσκεστε εκεί, άρα γιατί να πείτε το αυτονόητο; Μην ανακαλύψετε ποιες είναι οι ανάγκες του πελάτη ή οι αντιδράσεις του σε αυτά που του παρουσιάσατε. Είναι καλύτερα να φύγετε από τη συνάντηση χωρίς να ξέρετε τι σκέφτεται, τι θέλει ή τι περιμένει ως επόμενα βήματα ο υποψήφιος πελάτης. Αύριο είναι μία καινούρια μέρα.

Να πουλάτε με κάθε τρόπο. Όλοι είναι υποψήφιοι πελάτες – απλώς δεν το ξέρουν ακόμη. Παρουσιάστε τον εαυτό σας ως ασφαλιστικό σύμβουλο σε οποιονδήποτε συναντάτε, ειδικά σε κοινωνικές περιστάσεις. Ενημερώστε τους ότι πουλάτε και για το πόσο πολύ σας έχουν ανάγκη. Πείτε τους πως μπορείτε να μειώσετε τις προμήθειές σας και εγγυηθείτε για τη δουλειά σας. Στην πραγματικότητα, δοκιμάστε πρώτα το σενάριο πώλησης σε συγγενείς και φίλους. Το εκτιμούν πάντα.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ