ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Η προσωπική επαφή με τον πελάτη είναι η αποτελεσματικότερη μορφή πώλησης»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
25/05/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο Ευστράτιος Γιοκαριδάκης, πρώτος Ασφαλιστής της Εθνικής Ασφαλιστικής για το 2010, μίλησε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ: (τεύχος 9 – Μάιος 2012)

Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σας με τις Ασφάλειες;
Τι σας έκανε να επιλέξετε τη συγκεκριμένη εταιρεία; Γεννήθηκα στην Αθήνα. Τελείωσα Μηχανολόγος – Μηχανικός και κατόπιν εργάστηκα 14 χρόνια στην εταιρεία «BIG HELLAS» στον τομέα σχεδιασμού μηχανημάτων. Από το 1994 μέχρι και σήμερα εργάζομαι στον ασφαλιστικό κλάδο. Τυχαία. Με την παρότρυνση του ασφαλιστή μου, ο οποίος μου έλεγε ότι είχα την ικανότητα να ανταποκριθώ στις ανάγκες αυτού του επαγγέλματος, αποφάσισα να δοκιμάσω. Το επάγγελμα αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον και από την έναρξη της ενασχόλησής μου με αυτό κατάλαβα ότι μου ταίριαζε και έτσι συνεχίζω μέχρι σήμερα. Συνολικά στο χώρο των ασφαλίσεων είμαι 18 χρόνια και στην Εθνική 3 χρόνια. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι πρώτη στην Ελλάδα και παρέχει ασφάλεια στους πελάτες της.

Διαβάστε Επίσης

Εθνική Ασφαλιστική: Ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Εθνική Ασφαλιστική: Ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Jun 3, 2025
Υποχρεωτικότητα και συμπράξεις στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών σε Ελλάδα και Τουρκία

Υποχρεωτικότητα και συμπράξεις στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών σε Ελλάδα και Τουρκία

Jun 2, 2025

 

Πώς βρίσκετε πελάτες; Εργάζεστε πολλές ώρες την ημέρα;

Μέσω προσωπικής έρευνας στην αγορά, αναζητώ και απευθύνομαι σε συγκεκριμένο target group πελατών. Συνήθως εργάζομαι έως και 12 ώρες την ημέρα.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το σημαντικότερο για τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη; Πώς κάνετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν;
Μέσω συγκεκριμένης μεθοδολογίας, σύλληψης πληροφοριών και στοιχείων, εκμαιεύω τα απαραίτητα στοιχεία για την οριοθέτηση λύσεων και την καλύτερη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Τι πουλάτε κυρίως; Η κρίση έχει επηρεάσει τη δομή και τον όγκο του χαρτοφυλακίου σας;

Αποταμιευτικά προγράμματα επί σειρά ετών, που συνίστανται κυρίως σε επένδυση, δημιουργία και ασφάλεια κεφαλαίου και στην εξασφάλιση εισοδήματος. Παρόλη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, με συνεχή προσπάθεια και αγώνα, έχω καταφέρει να διατηρήσω το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου μου.

Φοβάστε την κρίση;
Η κρίση προφανώς και έχει επηρεάσει και τον κλάδο των ασφαλίσεων, όμως δεν θα πρέπει να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, να αγωνιζόμαστε και να είμαστε παραγωγικοί, παρόλες τις αντιξοότητες.

Πώς βλέπετε τη διείσδυση του Διαδικτύου γενικότερα και ειδικότερα την τάση της Direct πώλησης μέσω Διαδικτύου;
Παρόλο που η χρήση του Διαδικτύου προσφέρει πολλές δυνατότητες, η προσωπική και άμεση επαφή με τον κάθε πελάτη θα αποτελεί πάντα τη δυνατότερη και αποτελεσματικότερη μορφή πώλησης.

Από τι θα λέγατε ότι πάσχει ο ελληνικός κλάδος Ασφαλειών;
Η Ιδιωτική Ασφάλιση δεν έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών λόγω μη συστηματικής ενημέρωσης από την πλευρά της Πολιτείας. Άλλο σημαντικό σημείο αδυναμίας θα έλεγα ότι είναι και η έλλειψη αξιοπιστίας λόγω κλεισίματος εταιρειών, ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου.

Σκέφτεστε καθόλου στο μέλλον να φτιάξετε τη δική σας ομάδα;
Αν και συμβάλλω στην κατάρτιση και εκπαίδευση συναδέλφων μου όλα αυτά τα χρόνια, λόγω του ότι οι πωλήσεις αποτελούν το κύριο ενδιαφέρον μου, δεν μου έχει δημιουργηθεί η ανάγκη να δημιουργήσω ομάδα μέχρι σήμερα.

Ποιο είναι το πιο ισχυρό σας κίνητρο; Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν Διαμεσολαβητή;
Η πρόκληση να ανταποκρίνομαι κάθε φορά στις ανάγκες του κάθε πελάτη μου. Το μεγαλύτερο προσόν ενός Διαμεσολαβητή είναι η επικοινωνιακή του ικανότητα και η ικανότητά του να προσφέρει σωστές λύσεις στο σωστό χρόνο.

Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας; Και πώς αντιμετωπίζετε την αποτυχία ή την ήττα στη δουλειά σας;
Το επάγγελμα αυτό απαιτεί οργάνωση, πειθαρχία, επιμονή και υπομονή. Λόγω της φύσης του επαγγέλματος, στην περίπτωση μη επιθυμητού αποτελέσματος, προκύπτει γρήγορα η ανάγκη για δημιουργία και αντιμετώπιση νέων προκλήσεων. Τι συμβουλή θα δίνατε στους νεοεισερχόμενους; Επειδή το επάγγελμα αυτό είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, για να πετύχεις τους στόχους σου χρειάζεται οργάνωση, πειθαρχία, δραστηριότητα και ταλέντο.

Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο στο επάγγελμά σας;

Η προσωπική επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσεται μεταξύ μας και η δυνατότητα που μου δίνεται μέσα από αυτό το επάγγελμα να προσφέρω αποτελεσματικές λύσεις στις ανάγκες τους.

Tags: Εθνική Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ