ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/10/2015 - Updated on 27/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί
Share on Facebook

business15Σχεδόν κάθε φορά που μιλάω σε επιχειρήσεις για τις πωλήσεις, με ρωτούν «Τι πρέπει να κάνω όταν δεν μου απαντούν; Δεν θέλω να με θεωρούν ενοχλητικό;». Το να κρατάς επαφή είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση.

Της Jill Konrath*

Διαβάστε Επίσης

The New Good Life

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

Jul 5, 2025 - Updated on Jul 6, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Jul 4, 2025

Τους ρωτάω λοιπόν να μου πουν τι λένε όταν θέλουν να κρατήσουν επαφή. Συνήθως λένε κάτι τέτοιο: «Ήθελα να τσεκάρω αν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Υποθέτω ότι είσαι απασχολημένος. Αν έχεις χρόνο την ερχόμενη εβδομάδα, θα ήθελα πολύ να μιλήσουμε. Ενημέρωσέ με!»

Βαρετό μήνυμα, αξιολύπητο και… σηκώνει διαγραφή!

Με τους ενημερωμένους αγοραστές του σήμερα, δεν μπορούμε να στέλνουμε κάτι τέτοιο, αν θέλουμε να μας θεωρούν αξιόπιστη πηγή… κάποιον που πραγματικά αξίζει να μιλάει κανείς για σημαντικούς επιχειρηματικούς στόχους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο χρειαζόμαστε άλλη προσέγγιση στην στρατηγική πωλήσεων που ακολουθούμε.

Να είστε χρήσιμοι

Ακούγεται πολύ εύκολο. Όχι σαν πωλητής – που πρέπει πάντα να πλασάρει τα προϊόντα του. Όμως αλήθεια, έχει αποτέλεσμα.

Για παράδειγμα, ένας από τους πελάτες μου πουλάει ένα προϊόν που βελτιώνει σημαντικά την εξυπηρέτηση πελατών. Του πρότεινα να στείλει ένα πολύ απλό email:

«Όταν διάβασα αυτό το άρθρο σήμερα στο Harvard Business Review, σε σκέφτηκα αμέσως. Περιλαμβάνει πληροφορίες για τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών. Ελπίζω να το βρεις ενδιαφέρον».

Προσέξτε ότι δεν ζητάτε τίποτα – απλά δίνετε αξία – κάτι που σας κάνει (εσάς ή την εταιρεία σας) να θεωρείστε αξιόπιστη πηγή.

Κεντρίστε την περιέργειά τους

Μία άλλη σπουδαία στρατηγική πώλησης είναι να στείλετε τον κόσμο σε μία πηγή στη δική σας ιστοσελίδα. Δεν εννοώ ένα μέρος που θα διαφημίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι τεχνική της δεκαετίας του ’70.

Αντιθέτως, εννοώ κάτι που θα βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη σας να πετύχει τους στόχους του. Όπως μία έκθεση, μία μελέτη, ένα άρθρο, ή μία συνέντευξη που παρέχουν πληροφορίες. Θα μπορούσατε να στείλετε κάτι τέτοιο:

«Την περασμένη εβδομάδα σας έστειλα πληροφορίες για το πως η Χ εταιρεία αξιοποιεί την διαδικτυακή της κοινότητα για να αυξήσει τα έσοδά της. Σκέφτηκα ότι θα σας ενδιέφερε επίσης το πως η Ψ εταιρεία περιόρισε τις απώλειες πελατών κατά 17%. Ορίστε ένας σύνδεσμος για τη σχετική έρευνα: www…. Νομίζω ότι θα εκπλαγείτε από τα ευρήματα που παρουσιάζουν».

Δελεαστικό; Θα έπρεπε να είναι, αν έχετε βρει την κατάλληλη πηγή για τον υποψήφιο πελάτη σας. Και πάλι, δεν υπάρχουν αξιολύπητες φράσεις όπως «Ήθελα να δω…» ή «Επανέρχομαι για…»

Κάθε email ή τηλεφωνικό μήνυμα που στέλνετε στον υποψήφιο πελάτη σας πρέπει να θεωρείται από μόνο του «χρήσιμο». Από τη στιγμή που βρείτε τον τρόπο να το κάνετε, είναι εύκολο. Και ειλικρινά, θα νιώσετε καλύτερα να επικοινωνείτε έτσι.

*Η Jil Konrath είναι συχνή ομιλήτρια σε συνέδρια πωλήσεων. Μοιράζεται τις φρέσκες στρατηγικές πωλήσεων που γνωρίζει και βοηθάει τους πωλητές να επιταχύνουν την απόκτηση πελατών και να κερδίζουν μεγαλύτερα συμβόλαια. Μεταξύ των πελατών της είναι οι IBM, GE, Microsoft, Wells Fargo κ.ά.

new-cover-insurancegif

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 6, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ