ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ετήσιο ραντεβού της ηλεκτρονικής αγοράς και επικοινωνίας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
17/09/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
4o Συνέδριο e-Business & Social Media World 2015
Share on Facebook

4o Συνέδριο e-Business & Social Media World 2015

Το τέταρτο κατά σειρά διπλό συνέδριο Social Media & e-Business World, που πραγματοποιήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, επιβεβαίωσε το ρόλο του ως το ετήσιο ραντεβού της ηλεκτρονικής αγοράς και επικοινωνίας. Το περιοδικό “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ MARKETING” και το Insurancedaily.gr ήταν χορηγοί επικοινωνίας.

Διαβάστε Επίσης

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

Jun 12, 2025

Περισσότεροι από 2.500 σύνεδροι από τους χώρους της διαφήμισης, της επικοινωνίας, του εμπορίου, των μεταφορών και των logistics, παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τους ομιλητές, τις συζητήσεις και τα workshops, σε ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας τόσο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, όσο και για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως εργαλείο επικοινωνίας, branding και προσέλκυσης πελατών.

Στη φετινή διοργάνωση αναδείχτηκε ο βαθμός ωριμότητας του eCommerce, που πλέον από την εκρηκτική αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων, έχει μπει στο στάδιο της αναζήτησης της βέλτιστης εμπειρίας πελάτη και της επικοινωνίας του brand. Ιδιαίτερη μάλιστα έμφαση δόθηκε στην έννοια των μετρήσιμων αποτελεσμάτων και τη δημιουργία KPI’s, τα οποία με τη σειρά τους θα ξεχωρίσουν του ερασιτέχνες της αγοράς από τους πραγματικούς επαγγελματίες.

Σημαντική θέση στην ατζέντα είχε η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού διασυνοριακού εμπορίου και κοινός στόχος όλων ήταν, μέσα στα επόμενα χρόνια, να απομακρυνθούν όλα τα εμπόδια που αποτελούν σήμερα τροχοπέδη στις διακρατικές μεταφορές και συναλλαγές. Οι ομιλητές, δεν έμειναν απλά στη θεωρητική αποτύπωση των θέσεων τους, αλλά παρουσίασαν λειτουργικές λύσεις, εργαλεία, στρατηγικές και πραγματικά case studies, που υιοθετεί η ελληνική και διεθνής αγορά, επιδεικνύοντας συνεχή αύξηση του μεριδίου αγοράς του eCommerce. Κύριο χαρακτηριστικό των  πρακτικών αυτών είναι η δημιουργία πρωτοποριακών υπηρεσιών, τόσο προς τους πελάτες, όσο και προς την αποδοτική  λειτουργία της ίδιας της επιχείρησης.

4o Συνέδριο e-Business & Social Media World 2015

Στο επίπεδο των Social Media, το παρών έδωσαν σημαντικά στελέχη και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του eBusiness, του Internet, του ψηφιακού marketing, της διαφήμισης, των public relations και της επικοινωνίας. Κυρίαρχο ρόλο, είχε η διαφήμιση με την έννοια της επικοινωνίας, η οποία βρίσκει μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ιδανικό κανάλι διάχυσης και διαδραστικότητας.

Παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν, μέθοδοι και στρατηγικές, καθώς και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που πρέπει να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να εξελιχθούν στο χώρο των Social Media, το επόμενο μεσοπρόθεσμο διάστημα.

Βασικά θέματα ήταν η παρουσίαση τεχνικών με τις οποίες εταιρείες και brands μπορούν να δημιουργήσουν, αλλά και να αυξήσουν, το engagement των Millennials. Δόθηκε έμφαση στα εργαλεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε marketers, καθώς tips & tricks για τη βέλτιστη αξιοποίηση των social media campaigns. Παρουσιάστηκαν δοκιμασμένες και επιτυχημένες εκστρατείες σε διαφορετικές πλατφόρμες, όπως και τα μικρά αλλά σταθερά βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να είναι ομαλή η μετάβαση προς την έννοια του social commerce.

Η εκδήλωση έκλεισε με τις βραβεύσεις εταιρειών που η Οργανωτική επιτροπή επέλεξε να αναδείξει ως βέλτιστες πρακτικές και υλοποιήσεις, τόσο στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι παρουσιάσεις των ομιλητών έχουν αναρτηθεί στα αντίστοιχα sites των συνεδρίων (https://www.e-businessworld.gr & https://www.socialmediaworld.gr). Πρόσθετες πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό, μπορείτε να βρείτε στα Social κανάλια της SmartPress, στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram και στο YouTube.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
European Union flag against European Parliament
Διεθνείς Ειδήσεις

Μείωση των απαιτήσεων για επενδύσεις σε τίτλους από τις ασφαλιστικές εξετάζει η ΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ