ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
06/04/2014 - Updated on 08/04/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Γιατί ο Πελάτης Διακόπτει τη Συνεργασία Μαζί σας;
Share on Facebook

broken-trustΗ Vanguard-Spectrem παρουσίασε πρόσφατα την έρευνα της, η οποία έχει ως αντικείμενο την διερεύνηση των λόγων για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο.

Στα πλαίσια της συγκεκριμένης έρευνας, ρωτήθηκαν 3.000 επενδυτές ταξινομημένοι σε 3 κατηγορίες (οι οποίοι είναι και οι λήπτες των αποφάσεων οικονομικού περιεχομένου) με επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 25 εκ. δολλάρια:

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

1. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 100 χιλιάδες έως 1 εκ. δολλάρια (πλούσιοι),

2. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 1 έως 5 εκ. δολλάρια (εκατομμυριούχοι)

3. σε όσους έχουν επενδεδυμένα κεφάλαια από 5 έως 25 εκ. δολλάρια (πολυεκατομμυριούχοι).

Προτού αναφερθούμε στους λόγους για τους οποίους οι πελάτες διακόπτουν την συνεργασία τους με τον ασφαλιστικό/επενδυτικό τους σύμβουλο, οφείλουμε να καταγράψουμε τα κριτήρια με βάση τα οποία οι πελάτες επιλέγουν τον σύμβουλο τους.

Κατά σειρά σπουδαιότητας αυτά είναι:

  • εντιμότητα και αξιοπιστία
  • παροχή πληροφόρησης/ενημέρωσης σε πλαίσια διαφάνειας
  • ικανοποιητικό (επιτυχημένο) ιστορικό επενδυτικής συμβουλευτικής

Λόγοι:

1. Χρόνοι ανταπόκρισης σε τηλεφωνικές κλήσεις και αποστολές emails πελατών

Συμβουλή της έρευνας: θέλετε να διατηρήσετε τους πελάτες σας; να απαντάτε στις τηλεφωνικές κλήσεις και στα emails τους ακόμη και εντός της ημέρας.

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 67% και το 53% ανέφεραν ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο την μη έγκαιρη απάντηση του τελευταίου στις τηλεφωνικές κλήσεις τους και στις αποστολές των emails τους.

Ειδικότερα:

  • όσον αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις, το 64% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 22% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 9% εντός 1 ώρας
  • όσον αφορά τα emails, το 60% ανέφερε ότι αναμένει (επιθυμεί) ανταπόκριση του συμβούλου του εντός της ημέρας, το 28% το αργότερο την επόμενη ημέρα και το 8% εντός 1 ώρας.

2. Μη παροχή πληροφόρησης και ενημέρωσης εκ μέρους των συμβούλων

  • το 50% των ερωτηθέντων αξιολόγησε την προσωπική συνάντηση με τον σύμβουλο του ως εξαιρετική
  • το 25% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το πληροφοριακό υλικό του συμβούλου του ως εξαιρετικό
  • το 10% (των ερωτηθέντων) αξιολόγησε το περιεχόμενου του blog του συμβούλου του ως υψηλού επιπέδου.

Συμβουλή της έρευνας: διασφαλίστε στο μέτρο του δυνατού, ότι το περιεχόμενο της επικοινωνίας σας με τους πελάτες θα ανταποκρίνεται και θα καλύπτει τα ενδιαφέροντα τους. Θέματα όπως η φορολόγηση, οι εξελίξεις στα ζητήματα υγείας και οι γενικότερες πολιτικές/νομοθετικές εξελίξεις είναι ζητήματα πρώτης γραμμής. Όσον αφορά τις προσωπικές συναντήσεις, ενημερωθείτε μέσω επικοινωνίας με τους πελάτες, πριν την συνάντηση, για τα θέματα που τους απασχολούν και προετοιμαστείτε κατάλληλα.

3. Ποιότητα και συχνότητα επικοινωνίας

Ενδεικτικά στοιχεία για την κατηγορία 3: το 93% των πελατών αναμένει (και εκτιμά ανάλογα) ότι ο σύμβουλος θα πρέπει να είναι εκείνος ο οποίος θα παίρνει την πρωτοβουλία να επικοινωνεί μαζί τους, προτού ανακύψει πρόβλημα που θα τους αναγκάσει να το πράξουν αυτοί.

Όσον αφορά την συχνότητα επικοινωνίας, το 35% αναμένει και επιθυμεί να έχει επικοινωνία από πλευράς συμβούλου μία φορά το τρίμηνο, ενώ το 32% είναι πιο απαιτητικό, το αντίστοιχο διάστημα ‘’πέφτει’’ στο ένα μήνα.

Συμβουλή της έρευνας: καταστρώστε μία επικοινωνιακή στρατηγική, με βάση την οποία

  • θα επικοινωνείτε στην χειρότερη περίπτωση με τους πελάτες σας μία φορά το τρίμηνο
  • θα τους εφοδιάζετε με υλικό υψηλής πιστότητας (όχι αναγκαστικά εταιρικό αλλά κατά προτίμηση “ανεξάρτητο” βασισμένο σε εξωτερικές, “θεσμικές” πηγές).

4. Μακροπρόθεσμες απώλειες χαρτοφυλακίου*

Το 37% των ερωτηθέντων των κατηγοριών 1 και 2 και το 40% των ερωτηθέντων της κατηγορίας 3 θεωρούν τις μακροπρόθεσμες απώλειες στο χαρτοφυλάκιο τους ως λόγο διακοπής της συνεργασίας τους με τον σύμβουλο τους.

*ως τέτοιες ορίζονται στην έρευνα ως οι απώλειες σε ένα επενδυτικό χαρτοφυλάκιο για διάστημα μεγαλύτερο του έτους

πηγή: giorgos kassapis

Tags: Μελέτες
new-cover-insurancegif

Related Posts

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 20, 2025
9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή της ΕΚΠΟΙΖΩ κατά της Εθνικής Τράπεζας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025 - Updated on Nov 19, 2025
Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μήνυμα της Ιδιωτικής Ασφάλισης έστειλαν με QR οι ασφαλιστές Νοτιοδυτικής Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

    ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΕΕ – ΣΕΜΑ: Ενημερωτική εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ