ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Για τους “εμποράκους” όλου του κόσμου…

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/08/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Δημοσιεύουμε το εξαιρετικά καλογραμμένο και εύστοχο σχόλιο αναγνώστη μας σχετικά με το χθεσινό άρθρο του Ι.D. “Ο θάνατος του έλληνα-εμποράκου”:

του Αχιλλέα Ν. Μίχου

Διαβάστε Επίσης

«Σύγχρονη Επιθετική Διοίκηση»! Ένα Εντατικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανώτατης Διοίκησης από τη Morax

Jan 11, 2013 - Updated on Jan 13, 2013

Απόδοση 3,7 τόνων τροφίμων από την Interamerican στον Δήμο Αθηναίων

Jan 10, 2013 - Updated on Jan 11, 2013

O Willy Loman δεν ήταν “εμποράκος”. Ήταν πωλητής! Παλιάς σχολής, ίσως όχι επιτυχημένος, σίγουρα όχι με τη σημερινή έννοια του όρου, αλλά ήταν πωλητής! Όχι “εμποράκος” όπως υποτιμητικά (και με το υποκοριστικό και μόνο) αποδόθηκε στα ελληνικά ο ήρωας του Arthur Miller. Το θεατρικό δραματολόγιο βρίθει από άστοχες μεταφράσεις τίτλων (“Ο Σοβαρός Κύριος Ερνέστος”, “Τα 39 Βήματα”, “10 Μικροί Νέγροι”(!) κ.ά.) αλλά ο Ερρίκος Μπελιές έχει αποδώσει στα ελληνικά πάνω από 150 απαιτητικά έργα και σίγουρα δεν παρασύρθηκε από τη βαλίτσα με τα δείγματα που κουβαλούσε ο Willy Loman για να τον αποκαλέσει “εμποράκο”. Η “απρέπεια” όμως αυτή συμπυκνώνει το δράμα του πωλητή που από στυλοβάτης της κοινωνίας φτάνει να θεωρείται κάτι σαν παρίας και σαν μικροαπατεώνας.

Χωρίς τον πωλητή δεν υπάρχει πώληση. Χωρίς πώληση δεν υπάρχει κέρδος. Χωρίς κέρδος δεν υπάρχει δημόσιο έσοδο -φόρος. Χωρίς δημόσια έσοδα δεν υπάρχει συντεταγμένη κοινωνία. Ο πωλητής, αυτός ο ήρωας της καθημερινότητας που μόνος του, σε περιβάλλον αρνητικό έως και εχθρικό ακόμη, αγωνίζεται για την πώληση, αντί για την τιμή που του αξίζει εισπράττει την κοινωνική απαξία. Θα μου πείτε είναι όλοι οι πωλητές έτσι; Ναι, οι ΠΩΛΗΤΕΣ είναι! Είναι αυτοί που δημιουργούν αξία εκ του μηδενός. Που τραβούν τα πράγματα μπροστά. Που κρατούν ζωές και τύχες στα χέρια τους. Είναι αυτοί στους οποίους αξίζει κάθε τιμή και αναγνώριση! Θα μου πείτε ήταν αυτός ο Willy Lomanι; Όχι δεν ήταν. Επικράτησε όμως να θεωρείται σαν το θύμα του κεφαλαίου που ξεζουμίζει τον εργαζόμενο και τον πετάει. Όπως έχει επικρατήσει στα ασφαλιστικά συνέδρια στην Αμερική να τονίζεται ότι λίγο πριν πεθάνει δανείστηκε χρήματα από τον γείτονά του για να πληρώσει τα ασφάλιστρα του συμβολαίου ζωής του. Αυτό που δεν λένε είναι ότι ήθελε να κρατήσει το ασφαλιστήριο σε ισχύ ώστε να εξαπατήσει την εταιρεία με το αυτοκινητικό του δυστύχημα -αυτοκτονία. Όμως “Ο Θάνατος του Πωλητή” δεν αφορά τον φυσικό του θάνατο, αλλά τον θάνατο του ονείρου που ο Willy Loman είχε ως πωλητής. Ναι, ο Willy Loman ήταν πωλητής και ήταν υπερήφανος γι’ αυτό.

Tags: Κατάθεση Αλληλεγγύης
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Swiss Re στην κορυφή των Παγκόσμιων Αντασφαλιστών για το 2025

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 16, 2025
Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025 - Updated on Oct 16, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025

Comments 4

  1. Αλέξανδρος says:
    15 years ago

    Μου άρεσε πολύ η μαχητικότητα του άρθρου και η υπεράσπιση του επαγγέλματος του πωλητή από τον κο Μίχο. Παρόλα αυτά βλέπω κάποια προβλήματα με τον συλλογισμό του.
    Για παράδειγμα το σκεπτικό ότι χωρίς τον πωλητή δεν υπάρχει πώληση είναι φανερά λανθασμένο καθώς από τις απαρχές του κόσμου ο παραγωγός προωθούσε, αντάλλασε και πωλούσε τα προϊόντα που παρήγαγε. Αντίστοιχα η συντεταγμένη κοινωνία κατάφερε να επιβιώσει για αιώνες θαυμάσια από την φορολόγηση των εν λόγω παραγωγών. Πρώτα ήρθε η πώληση και μετά ο πωλητής.
    Κατόπιν βλέπω προβλήματα και με την δήλωση ότι οι πωλητές είναι αυτοί που δημιουργούν αξία εκ του μηδενός. Φανερά αξία εκ του μηδενός είναι δυνατόν να δημιουργήσει ο πωλητής μόνο αν ο ίδιος είναι και παραγωγός  – και τότε κατά την γνώμη μου ο δεύτερος ρόλος υπερτερεί – ή όταν πουλάει ένα ανύπαρκτο προϊόν. Διαφορετικά αξία εκ του μηδενός έχει ήδη δημιουργήσει ο παραγωγός, ο πωλητής φροντίζει για να φτάσει το σχετικό προϊόν στα κατάλληλα χέρια και να  πληρωθεί ο εν λόγω παραγωγός για τον κόπο του ή το ρίσκο του – με το αζημίωτο για τον ίδιο.
    Θα συνεχίσω τη διαφωνία μου λέγοντας ότι είμαι σίγουρος πως ο κόπος και η προσπάθεια να ζήσει το εαυτό του και την οικογένεια του είναι απόλυτα αξιέπαινα, το ίδιο όμως είναι και του αστυνομικού, του εργάτη, του μηχανικού, της μητέρας και τόσων άλλων που θα έπρεπε επίσης και αυτοί να αναγορευθούν όλοι σε ήρωες σύμφωνα με το σκεπτικό του αρθρογράφου.
    Συμφωνώ απόλυτα ότι οι πωλητές βάζουν το λιθαράκι τους για την πρόοδο της κοινωνίας, αλλά το ίδιο κάνουν οι γιατροί, οι επιστήμονες, οι βιομήχανοι και οι παιδαγωγοί και είμαι σίγουρος πως μπορεί ο αναγνώστης να προσθέσει εκατοντάδες άλλους.
    Οι πωλητές ίσως κρατούν κάποιες ζωές σα χέρια τους, αλλά το ίδιο και οι καπετάνιοι, οι στρατιωτικοί, οι πολιτικοί, οι οδηγοί των λεωφορείων, οι ταξιτζήδες και τόσοι άλλοι.
    Να είσαι περήφανος για την δουλειά σου είναι αξιέπαινο, αλλά όλα πρέπει να γίνονται με μέτρο και στα πλαίσια της κοινωνίας στην οποία ζούμε.
    Ίσως η μετάφραση του τίτλου του έργου του Μίλερ να μην είναι ακριβής όσων αφορά της λέξεις αλλά είναι πιστεύω είναι πολύ ακριβής όσον αφορά το πνεύμα. Ο κος Μίχος δεν θα έπρεπε να το παίρνει τόσο προσωπικά, κατά την ταπεινή μου γνώμη ο κος Μίλλερ και ο μεταφραστής του δεν είχαν πρόθεση να προσβάλουν το εξαιρετικά χρήσιμο επάγγελμα του πωλητή αλλά είχαν κάθε πρόθεση να δημιουργήσουν ένα τίτλο που θα βοηθούσε τους βιβλιοπώλες, ένα σημαντικό και μη εξαιρετέο κομμάτι του επαγγέλματος των πωλητών, να πουλήσουν το συγκεκριμένο προϊόν με ευκολία στο κοινό.

    Reply
  2. Christos Konstantopoulos says:
    15 years ago

    Εξαιρετικό σχόλιο !!! Δυστυχώς σήμερα η έννοια πωλητής , ‘εχει καταντήσει να είναι υποτιμητικός τίτλος.Και όμως…όλες οι εταιρείες πάσχουν από πωλήσεις!!! Αραγε για να ειναι καποιος καλός πωλητής χρειάζεται 3 πτυχια 2 master και 1 phd? Μαλλον όχι. Σίγουρα μια επιπλέον μόρφωση  βοηθάει, αλλά δε σε κάνει με τίποτα πωλητή.Γεμίσαμε στελεχάρες με παχυλούς μισθούς με projects με marketing strategies, με αριθμολαγνους οικονομικους αναλυτες και ξεχασαμε πως για να δουλευουν αυτοι και να πληρωνονται για να λενε πολλες φορες τις αρλουμπες τους, καποιοι αλλοι ειναι καθε μέρα στο δρόμο (πεζοδρόμιο καλύτερα), και ψαχνουν για πελατες και και τροπους να πεισουν τον τελικο καταναλωτη χωρίς φαμφάρες και ξενοφερτους ορους τους οποίους πολλοί καταναλωτές ούτε τους ξέρουν αλλά και στο φινάλε ρε αδερφέ δε τους ενδιαφέρει και να τους μαθουν. Ο πωλητής χτίζεται στο δρομο, στην επαφη με τη καθημερινότητα και οχι στα meetings  και στα διαγράμματα πωλήσεων. Αυτα καλα ειναι προς ενημερωση 1 φορα το μηνα και ια κανα 15λεπτο οχι παραπανω.Οπως επίσης καποτε καποιες εταιρειες πρεπει να μαθουν πως δεν υπαρχουν στανταρ τροποι προσεγγισης. Ο καθε πωλητης εχει το τροπο του και καθε πελατης ειναι ξεχωριστος. Ζητώ συγγνώμη απο τον διαχειριστη του site  που ξεφυγα απο το θεμα.Εξαιρετικο αρθρο και παλι.

    Reply
  3. giannis says:
    15 years ago

    σύμφωνα με το πρωτο σχολιο..κ. αλεξανδρε..επειδη εχω κανει και ..παραγωγος..και πωλητης..και εχω εργαστει σε εταιρια Αφών που καθε ενας ειχε και το ποστο του..θελω να επισημανω…οσοι ανακατευονται με τις πωλησεις πως τοτε καταλαβαινουν πολλα για το σχεδιασμο της κοινωνιας και το ρολο του καθε επαγγελματος ως γραναζι της μηχανης της και το ειδικο γραναζι…πωληση!το οποιο..και επειδη βλεπω μια εμμονη σας προς τους παραγωγους…τελικα καποια στιγμη οταν παραγεις..η θα κανεις και τον πωλητη να διωξεις το εμπορευμα(με παντιους τροπους απλους η συνθετους αναλογα το προιον και την ζητηση του)η θα βαλεις πωλητη.αρα λοιπον μη μενουμε στον ορο και στον επαγγελματια..αλλα την αναγκη που δημιουργειται μετα την παραγωγη και ως στην εισπραξη και οποιος και αν το κανει..παραγωγος-πωλητης, ταμειας-πωλητης ..(κλπ διδυμα). ελπιζω να γινω κατανοητος και να αναφερω πως ως πωλητης εμαθα να σεβομαι ολα τα επαγγελματα γιατι χρειαζεται να επικοινωνει ενας πωλητης με ολους για να φερνει εις περας το εργο.και αυτο ειναι το μεγαλειωδες αυτου του επαγγελματος.διοτι χωρις την αναγκη δεν εκτιμας.και ισως εκι χανουν λιγο τα αλλα επαγγελματα διοτι εχουν περιορισμο αναγκων.τωρα.. οσο αναφορα το αρθρο..πολυ σωστη η αποδοση στα ελληνικα..διοτι οταν κατι πεθαινει..σε εισαγωγικα η μη… εχει μαθει ο λαος μας να το αποκαλει με το υποκοριστικο..η να λεει καλος ανθρωπος για να το ευξεμενιζει και να ευξεμενιζεται.

    Reply
  4. pSp says:
    15 years ago

    Ο πωλητής είναι έμπορος. Ο έμπορος μεσολαβεί ανάμεσα στον παραγωγό και τον αγοραστή. Η δουλειά του πωλητή/έμπορου είναι σημαντικότατη, διότι χωρίς αυτόν το προϊόν δεν θα φτάσει στον τελικό αποδέκτη του. Όταν ο παραγωγός διαθέτει μόνος του το προϊόν του, τότε μετατρέπεται, αναγκαστικά, σε πωλητή ο ίδιος, προσπαθώντας μάλιστα να είναι καλός πωλητής, ώστε να ξεπουλήσει γρήγορα και καλά. Όλοι οι επαγγελματίες είναι και λίγο ή περισσότερο πωλητές. Είτε είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, πουλώντας καθημερινά τον (επαγγελματικό) εαυτό τους, είτε  είναι υπάλληλοι που έδειξαν τον καλύτερο εαυτό τους, ώστε να κερδίσουν (και, πολλές φορές, να  διατηρήσουν) τη θέση τους. Όλοι όμως θα ήταν ευχαριστημένοι αν την πώληση την έκαναν άλλοι για λογαριασμό τους. Αν ένας καλός παραγωγός δεν είναι καλός πωλητής, αδικείται. Ομοίως ένας καλός γιατρός (!). Όμως θα ήταν καλύτερα, ο γιατρός να μην χρειάζεται να είναι και πωλητής των υπηρεσιών του (δεν μιλώ για φάρμακα κλπ, κάτι που θεωρώ απαράδεκτο).
    Εδώ υπάρχουν δύο ερωτήματα:
    1)γιατί ο κόσμος έχει κακή εικόνα για τον πωλητή; Γιατί τον έχει ταυτίσει με τον “καταφερτζή”, αυτόν που “πουλάει πάγο στους εσκιμώους”. Στην πραγματικότητα αυτός είναι ο χωρίς μέλλον αεριτζής.
    2)ποιος είναι  καλός πωλητής;  Κατά τη γνώμη μου καλός πωλητής είναι αυτός που τον διατηρεί η αγορά ! Η αγορά ξέρει ποιος πουλάει φούμαρα, ποιος δεν κάνει σέρβις, ποιος κοιτάει την προμήθειά του και όχι τις ανάγκες του πελάτη. Ένας ασφαλιστής αρχίζει να δείχνει την αξία του μετά τα 5 χρόνια, διότι μέχρι εκεί πολλοί μπορούν να φτάσουν. Οι ασφαλιστές της 5ετίας κάνουν τεράστια ζημιά, διότι τις περισσότερες φορές έχουν πουλήσει λάθος, αλλά και μετά την αποχώρησή τους έχουν γίνει ειδικοί στις ασφάλειες και έχουν βαρύνουσα άποψη, ως πρώην ασφαλιστές (τρομάρα τους!) Το ότι είναι πρώην, βεβαίως, δεν είναι τυχαίο.
    Εν κατακλείδι, ο ρόλος του πωλητή είναι σημαντικότατος και απαιτητικότατος. Γιαυτό, και όχι αδίκως, αμοίβεται ικανοποιητικότατα. Οι καλοί πωλητές, ήταν και θα είναι, πάντα λίγοι και περιζήτητοι !

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Credit Risk Management: Οι κορυφαίοι του κλάδου συναντιούνται στο 18ο συνέδριο της ICAP CRIF

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ