ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δημόσιες Σχέσεις & ΕΚΕ – Μήπως είναι παρεξηγημένες έννοιες από πολλές Εταιρείες;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
19/03/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η εικόνα μιας Εταιρείας έχει τέσσερις πλευρές. Η πρώτη είναι αναμφισβήτητα η εικόνα που έχει για αυτήν το ευρύτερο απρόσωπο κοινό. Η δεύτερη είναι η εικόνα που έχει για αυτήν το πελατολόγιό της και σίγουρα δεν είναι απρόσωπο. Έχει και όνομα και διεύθυνση!  Η τρίτη είναι των Προμηθευτών της, που στην προκειμένη περίπτωση περιλαμβάνει όλα τα Δίκτυα Διανομής (Πράκτορες, Agency, Τράπεζες) και αυτό προσωποποιημένο με ονόματα και διευθύνσεις!  Η τέταρτη είναι η εικόνα που έχουν για την Εταιρεία τους, οι Εργαζόμενοι σε αυτήν και φυσικά υπάγεται και αυτή στ0 απόλυτα προσωποποιημένο κοινό!

Η εικόνα της επομένως είναι άρρηκτα δεμένη και με όλες τις Ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης  που οργανώνει, προκειμένου να παρουσιάσει στο ευρύτερο κοινό το Κοινωνικό της Πρόσωπο. Είναι λάθος, ωστόσο, να μη λαμβάνει υπόψη της και τις τρεις άλλες εικόνες που έχουν για αυτήν και οι υπόλοιπες τρεις ομάδες του πληθυσμού, ιδίως γιατί αυτές επικοινωνούν πολύ συχνά και πολύ τακτικά με την… κύρια ομάδα του ευρύτερου κοινού που την απασχολεί ιδιαίτερα! Τα Δίκτυα, π.χ., έχουν κάνει τη μεγαλύτερη ζημιά στην εικόνα που έχει σήμερα ο κλάδος, ο οποίος με πολύ μεγάλη ευκολία μεταφέρει τα Συμβόλαια από τη μία Εταιρεία στην άλλη κάνοντας μεγάλη κατάχρηση της «Απεριόριστης Δύναμης» που διαθέτει η «Προσωπική Πώληση».

Διαβάστε Επίσης

€20,8 εκατ. οι απαιτήσεις σε ασφαλιστικές από ακραία καιρικά φαινόμενα στην Κρήτη

Ένας απρόσμενος ανταγωνιστής στις ασφαλίσεις κατά φυσικών καταστροφών

Sep 17, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

Sep 17, 2025

Ένα μεγάλο πρόβλημα στην Αγορά μας είναι ότι οι υπεύθυνοι που ασχολούνται με τις νευραλγικές αυτές θέσεις… βρέθηκαν εκεί για διάφορους λόγους, χωρίς να διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα που απαιτεί η θέση. Ένα παράδειγμα είναι να τους ρωτήσει κανείς τι έκαναν όλα αυτά τα χρόνια για τις τρεις υπόλοιπες εικόνες που βρίσκονται κάτω από τη μύτη τους και επηρεάζουν υπερβολικά το κοινό στο οποίο απευθύνουν όλες τους τις κινήσεις!


new-cover-insurancegif

Related Posts

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 17, 2025
businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 16,4% του αριθμού των διαμεσολαβητών σε μία 5ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 17, 2025
Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη και Διοικητική Λογιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Χακάρισμα λογαριασμών στο WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χακάρισμα λογαριασμών στο WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025

Comments 2

  1. Roundos Yiannis says:
    16 years ago

    Οι Δημόσιες Σχέσεις στις μεγάλες, οργανωμένες επιχειρήσεις είναι μέρος της Διοίκησης Εταιρικών Υποθέσεων (Corporate Affairs), όπως και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Corporate Social Responsibility), που πιο σωστά αποδίδεται ως κοινωνική υπευθυνότητα.
     
    Στις σοβαρές εταιρείες τα αρμόδια πρόσωπα γι’ αυτούς τους τομείς δεν λειτουργούν ανευθύνως αυθαίρετα, αλλά εκφράζουν αποφασισμένες πολιτικές ευρύτερης εταιρικής αντίληψης και στρατηγικής. Το πνεύμα των επιλογών που γίνονται σε αυτούς τους τομείς περνά από την εταιρική διακυβέρνηση και τη σχέση με τους διανομείς – προμηθευτές, τους καταναλωτές και τους εργαζόμενους, δομώντας όλες αυτές τις σχέσεις πάνω σε μετρήσιμα μεγέθη αμοιβαίως ανταλλασσόμενης αξίας. Ομοίως, αξιολογούνται με μετρήσιμα μεγέθη και οι λεγόμενοι διαμορφωτές γνώμης, οι οποίοι δεν είναι stakeholders, αλλά κινούνται δορυφορικά γύρω από τα ενδιαφερόμενα μέρη, “επιδρώντας”. Εδώ αρχίζουν οι θλιβερές ιστορίες διαφορετικής αντίληψης για την ανταλλαγή αξίας μεταξύ των “διαμορφωτών” που δημοσιολογούν και των εταιρειών που λειτουργούν με τους ανωτέρω περιγραφόμενους προηγμένους όρους διακυβέρνησης…

    Στην ελληνική χρηματοοικονομική αγορά, ίσως είναι ορατές 2-3 τράπεζες που λειτουργούν στις εταιρικές σχέσεις και στο CSR με τέτοιες δομές και στρατηγικές, ενώ στην ασφαλιστική αγορά προσωπικά δεν γνωρίζω δεύτερη εταιρεία εκτός μιας – αυτή που είναι γνωστή από έγκριτες επιστημονικές αξιολογήσεις της λογοδοσίας της, τουλάχιστον στο CSR. Βεβαίως, το μεγάλο θέμα είναι η έλλειψη στοιχειώδους πολλές φορές κατάρτισης γύρω από τα ζητήματα των Εταιρικών Σχέσεων και του CSR τόσο σε επίπεδο διοικητικών στελεχών, όσο και σε επίπεδο “διαμορφωτών γνώμης”, με αποτέλεσμα τις κατά κανόνα επιπόλαιες μέχρι αφελείς ερμηνείες και προσεγγίσεις, ενίοτε και οφθαλμοφανώς ιδιοτελείς… Αλλά, το πλαίσιο ασφαλείας το θέτει η εταιρική διακυβέρνηση και όπου αυτή δεν υφίσταται, εμφιλοχωρούν και η άγνοια και η εμπάθεια και οι αυτοσχεδιασμοί και οι εκβιασμοί και οι παντός είδους ερασιτεχνισμοί και δολιότητες.
     
    Γι’ αυτό θα συμφωνήσω απολύτως ότι “οι Δημόσιες Σχέσεις και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι παρεξηγημένες έννοιες” όχι μόνο από πολλές εταιρείες, αλλά και από πολλούς “γνώστες” που θέλουν να συναλλάσσονται με τις εταιρείες ως “παράγοντες”.
     
    Είναι ευτύχημα, τουλάχιστον, ότι η ΕΕΔΕ προχώρησε στη σύσταση ενός νέου Τομέα για τις Εταιρικές Υποθέσεις, για τον προσδιορισμό και την ανάπτυξή τους (της Εταιρικής Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων, της Πολιτικής Διαμεσολάβησης, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, των Σχέσεων με την Κοινότητα). Σε κάθε περίπτωση, θα είχα το ενδιαφέρον να συλλέξω το job description (αν υπάρχει…) όσο γίνεται περισσοτέρων αρμοδίων για Δημόσιες Σχέσεις και CSR, ως αντικείμενο μελέτης και εξαγωγής χρήσιμων συμπερασμάτων.

    Reply
  2. \Υ/μέτερος says:
    16 years ago

    Αγαπητέ Συντάκτη,
    …σε τί Σού ’φταιξαν τ’ «άμοιρα» τα δίκτυα; Μονομερώς -κι’ αυτοβούλως- ενεργούν;
    Δεν φταίει -η έως τούδε- «μονοκρατορία» των Εταιριών, οι οποίες…
    –       νομοθετούσαν -εμμέσως- επί παντός σχετικού,
    –       συνέτασσαν -μεταξύ άλλων- και προγράμματα «φύκια», περιβεβλημένα με μεταξωτές κορδέλες,  
    –       διοικούσαν εαυτές, με πολυθεσίτικα μέλη της ίδιας «λέσχης» και ανταλλαγές τους, κατευθύνοντας -παντί τρόπω- όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες, από «προϊσταμένου» ελέγχου τους έως και του τελευταίου τροχού της αμάξης (παραγωγής), ποικιλοτρόπως,  
    –       πληροφορούσαν μερικώς & ελλιπώς, εκτός των «επιτετραμμένων», υπαλλήλους υποστήριξης και συνεργάτες παραγωγής,
    –       παρείχαν κίνητρα, για την διάπραξη κάθε κακώς γενομένου ή έστω παθητικώς συνηγορούσαν,
    –       επιβράβευαν -ως επί το πλείστον- την φερόμενη ποσότητα, περιφρονώντας -ανοήτως- την ποιότητα,
    –       εφήρμοζαν τον «κανόνα του ισχυρού», επιβάλλοντας -ακόμη και μεταξύ τους- τον νόμο της ζούγκλας,
    –       θεωρούσαν κτήμα τους κάθε «μέγεθος», ακόμη και αλλότριο;
    –       Και πολλά άλλα… «θού Κύριε φυλακή τω στόματί μου»,   
    Μη πυροβολείτε -παρακαλώ- πισώπλατα τον «γονατισμένο στρατιώτη» πρώτης γραμμής, μήτε και τα χαμηλόβαθμα στελέχη υποστήριξης…
    Ευχαριστώ για την κατανόηση  

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • €20,8 εκατ. οι απαιτήσεις σε ασφαλιστικές από ακραία καιρικά φαινόμενα στην Κρήτη

    Ένας απρόσμενος ανταγωνιστής στις ασφαλίσεις κατά φυσικών καταστροφών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Γιατί εργάζομαι σαν ασφαλιστής; (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κλινική Γένεσις: Η πρώτη εγκυμοσύνη με εξωσωματική μετά από καρκίνο του ενδομητρίου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tesla: Εμπιστευτικός συμβιβασμός για θανατηφόρο δυστύχημα με Autopilot

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ