ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΑΧΑ 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως για 7η συνεχόμενη χρονιά

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/10/2015 - Updated on 12/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
AXA
Share on Facebook

AXA

Η κατάταξη των Best Global Brands επιβεβαιώνει σήμερα την ισχυρή συνεχή φήμη και την αξία της επωνυμίας της ΑΧΑ: 48η καλύτερη επωνυμία παγκοσμίως, αύξηση 5 θέσεων σε ένα χρόνο, 1η ασφαλιστική επωνυμία, 4η καλύτερη γαλλική επωνυμία σε όλες τις βιομηχανίες και αύξηση της αξίας της επωνυμίας κατά 14% αυτό το έτος, η οποία πλέον αποτιμάται σε 9,254 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι μία από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις γαλλικές επωνυμίες.

Διαβάστε Επίσης

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Dec 24, 2025
contract

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

Dec 24, 2025

«Η αποστολή μας είναι να προστατεύουμε τους πελάτες μας, διαθέτοντας οποτεδήποτε και οπουδήποτε την εμπειρία μας στην ασφάλιση και τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Η επωνυμία της AXA μεταφέρει αυτή την αποστολή, τις αξίες μας και την εταιρική μας υπευθυνότητα, σε όλο τον κόσμο: σε όλα τα δίκτυα διανομής μας, στα smartphones των πελατών μας και στα Πανεπιστήμια, όπου προσλαμβάνουμε τα μελλοντικά μας ταλέντα!

Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που η AXA, στην 30η επέτειο της, κατάφερε να μπει στις 50 καλύτερες επωνυμίες παγκοσμίως. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους και τα δίκτυα διανομής που είναι οι ισχυρότεροι πρεσβευτές της AXA, υποστηρίζοντας την επωνυμία μας κάθε μέρα στους πελάτες μας», ανέφερε η κ. Véronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου ΑΧΑ και μέλος της Επιτροπής Διοίκησης του Ομίλου ΑΧΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand, «Η επιλογή της ΑΧΑ να τοποθετήσει στην καρδιά της στρατηγικής της τις επενδύσεις στην επωνυμία της και να επικοινωνήσει την κουλτούρα της σε κάθε της συνεργασία ήταν καθοριστική για τη βιώσιμη ανάπτυξή της. Το 2015 βρίσκει την ΑΧΑ να διεκδικεί όχι μόνο τη συνεχή κυριαρχία της ως την πιο αναγνωρισμένη ασφαλιστική επωνυμία, αλλά και την εξέχουσα απόδοσή της στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, τον μεγαλύτερο τομέα στα Best Global Brands».

«Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχουμε κερδίσει 11 θέσεις στην κατάταξη της Interbrand και έχουμε αυξήσει την αξία της επωνυμίας μας κατά 30%. Η εξέλιξη αυτή αντανακλά την ομαλότητα, τη συνοχή και τη συνάφεια των επενδύσεών μας στην επωνυμία της ΑΧΑ. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που αποτελεί κινητήριο δύναμη για την εμπιστοσύνη των 103 εκατομμυρίων πελατών μας και την υπερηφάνεια των ομάδων μας και που βοηθά σημαντικά το έργο των 130.000 ασφαλιστών μας.»

«Τους τελευταίους μήνες έχουμε επεκταθεί στην Ασία, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, έχουμε επιταχύνει  τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στον οποίο έχουμε διαθέσει το 42% των επενδύσεών μας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχουμε αναπτύξει τη στρατηγική μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω παγκόσμιων συνεργασιών με τις εταιρείες Facebook και LinkedIn και έχουμε αναπτύξει την επωνυμία μας στον χώρο των κινητών συσκευών, όπως για παράδειγμα μέσω της εφαρμογής MyAXA, της Ασπίδας της ΑΧΑ στο mobile game της εναλλακτικής πραγματικότητας της Google, το Ingress (5.000.000 λήψεις), και της εφαρμογής AXA Drive (700.000 λήψεις). Έχουμε επίσης συνάψει νέες συνεργασίες στις ψηφιακές και ανταλλακτικές οικονομίες, ιδίως με την BlaBlaCar, τον Ευρωπαίο ηγέτη στην κοινή χρήση αυτοκινήτου (carpooling) και την Endeavor, έναν μη κυβερνητικό οργανισμό που συμβουλεύει τους επιχειρηματίες στις αναπτυσσόμενες χώρες. Σήμερα, η σχέση μας με τους πελάτες μας είναι μια καθημερινή συζήτηση, ένα εγχείρημα που στοχεύει να εξετάσουμε πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες και προσδοκίες τους.

Είμαι πεπεισμένος για τις τεράστιες δυνατότητες της επωνυμίας της AXA που κατά ένα μεγάλο μέρος καθοδηγείται από τη φιλοδοξία μας να προλαμβάνουμε κινδύνους που αφορούν στους πελάτες μας, να τους προστατεύουμε και να τους φροντίζουμε, παρέχοντάς τους υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στα νέα πρότυπα κατανάλωσης», πρόσθεσε ο Frédéric Tardy, Διευθυντής Marketing και Δικτύων Διανομής του Ομίλου ΑΧΑ.

Ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας, ανέφερε ότι «Αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι που συνεχίζουμε να είμαστε στην κορυφή, ως η 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως. Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, καταφέραμε και στην Ελλάδα να πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα για την Εταιρεία μας, προσφέροντας πολύ σημαντικά ψηφιακά εργαλεία, καθώς και καινοτόμα προϊόντα με πρωτοποριακές για την Ελληνική αγορά νέες υπηρεσίες που βοηθούν τους συνανθρώπους μας να ζουν πιο προστατευμένα και πιο ήρεμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους ανθρώπους μας, εργαζόμενους και δίκτυα διανομής, γιατί αυτή η επιτυχία στηρίζεται πάνω από όλα στην υψηλή δέσμευσή τους και στην καθημερινή επιλογή τους να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

new-cover-insurancegif

Related Posts

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
contract
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
designiaagentsbanner2025300x250gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ