ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Διεθνείς Ειδήσεις

Η κακοποίηση παιδιών στο.. βωμό του κέρδους

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
06/05/2015 - Updated on 08/05/2015
in Διεθνείς Ειδήσεις
A A
social Media
Share on Facebook


facebook

Σάλο έχει προκαλέσει στη Μ. Βρετανία η προωθητική ενέργεια ασφαλιστικής εταιρείας, η οποία μέσω Facebook, και στο βωμό του κέρδους εκμεταλλευόταν το πολύ ευαίσθητο ζήτημα της κακοποίησης παιδιών.

Διαβάστε Επίσης

O D. Trump ζητά από τις ασφαλιστικές να καλύψουν τα τεστ του Covid-19

O D. Trump ζητά από τις ασφαλιστικές να καλύψουν τα τεστ του Covid-19

Apr 13, 2020
Generali

Generali: Μέλος της Συμμαχίας “Μηδενικού Ισοζυγίου Άνθρακα- Net-Zero Asset Owner Alliance”

Jan 28, 2020

Οι αντιδράσεις των καταναλωτών ήταν, μάλιστα, τέτοιες, που οδήγησαν την αρμόδια Αρχή στην απαγόρευση της διαφήμισης. Πιο αναλυτικά, η βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA), διέταξε την απαγόρευση διαφήμισης ασφαλιστικής εταιρείας στο Facebook καθώς χρησιμοποιούσε την εικόνα ενός παιδιού με… μαυρισμένο μάτι για να προωθήσει ασφάλειες ζωής.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Γηραιά Αλβιώνα, πρόκειται για διαφήμιση της ασφαλιστικής εταιρείας BestLifeProtect, η οποία είχε τίτλο «Το μεγαλύτερο λάθος που μπορούν να κάνουν οι γονείς;»

Η διαφήμιση έδειχνε ένα παιδί με μαύρο μάτι και από κάτω έγραφε τα ακόλουθα: «Αν έχετε παιδί που εξαρτάται από εσάς, πρέπει να το διαβάσετε πριν είναι πολύ αργά…». Η φράση συνοδευόταν από σύνδεσμο που οδηγούσε σε ιστότοπο πώλησης ασφαλιστικών συμβολαίων ζωής.

Η ASA δέχτηκε παράπονα ότι η διαφήμιση προκαλούσε αδικαιολόγητη αναστάτωση με σκοπό να πουλήσει ένα ασφαλιστικό προϊόν. Η ASA ανέφερε ότι ο υπαινιγμός της διαφήμισης ήταν ότι οι γονείς χρειάζονται ασφάλεια ζωής για να διασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα πάθουν κακό ή θα βρεθούν παραμελημένα αν φύγουν από τη ζωή.

«Εκτιμήσαμε ότι η διαφήμιση εκμεταλλεύεται τους φόβους των γονέων για τα παιδιά τους για να προωθήσει ένα προϊόν», ανέφερε η ASA. «Σκεφτήκαμε επίσης ότι κάποιοι καταναλωτές θα θεωρήσουν πως η αναφορά στην κακοποίηση παιδιών – και ειδικότερα την εικόνα ενός μικρού αγοριού με μαυρισμένο μάτι – προκαλεί αναστάτωση», πρόσθεσε.

Tags: Διεθνή
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
Φυσικές καταστροφές: EIOPA και ΕΚΤ προτείνουν ευρωπαϊκό pool
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Φυσικές καταστροφές: EIOPA και ΕΚΤ προτείνουν ευρωπαϊκό pool

by Βίκυ Γερασίμου
May 8, 2025
Μαζικό Blacκοut σε Ισπανία, Πορτογαλία και περιοχές της Γαλλίας
Διεθνείς Ειδήσεις

Μαζικό Blacκοut σε Ισπανία, Πορτογαλία και περιοχές της Γαλλίας

by Insurancedaily editorial team
Apr 28, 2025
Έκρηξη σε τάνκερ ελληνικών συμφερόντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφαλιστικές της Ρωσίας ζητούν έγκριση από την Ινδία για κάλυψη πετρελαιοφόρων

by Insurancedaily editorial team
Apr 25, 2025 - Updated on Apr 28, 2025
1,6 δις δολ. στις ασφαλίσεις για τραυματισμούς από σκύλους
Ασφάλιση Κατοικιδίων Ειδήσεις & Νέα

1,6 δις δολ. στις ασφαλίσεις για τραυματισμούς από σκύλους

by Insurancedaily editorial team
Apr 25, 2025
ομαδική αγωγη insurancedaily
Διεθνείς Ειδήσεις

Ομαδική αγωγή κατά της Toyota για παροχή δεδομένων οδήγησης σε ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Apr 24, 2025
Στο μικροσκόπιο του υπ. Δικαιοσύνης για απάτη η UnitedHealthCare (video)
Διεθνείς Ειδήσεις

Συνελήφθη άντρας που απειλούσε ότι θα πυροβολήσει έξω από τα γραφεία της United HealthCare

by Insurancedaily editorial team
Apr 23, 2025
Τον Ιούνιο το NN Social Innovation Startup Award
Διεθνείς Ειδήσεις

Τον Ιούνιο το NN Social Innovation Startup Award

by Insurancedaily editorial team
Apr 23, 2025
EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου
Διεθνείς Ειδήσεις

EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ