ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Η προσωπική επαφή με τον πελάτη είναι η αποτελεσματικότερη μορφή πώλησης»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
25/05/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο Ευστράτιος Γιοκαριδάκης, πρώτος Ασφαλιστής της Εθνικής Ασφαλιστικής για το 2010, μίλησε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ: (τεύχος 9 – Μάιος 2012)

Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σας με τις Ασφάλειες;
Τι σας έκανε να επιλέξετε τη συγκεκριμένη εταιρεία; Γεννήθηκα στην Αθήνα. Τελείωσα Μηχανολόγος – Μηχανικός και κατόπιν εργάστηκα 14 χρόνια στην εταιρεία «BIG HELLAS» στον τομέα σχεδιασμού μηχανημάτων. Από το 1994 μέχρι και σήμερα εργάζομαι στον ασφαλιστικό κλάδο. Τυχαία. Με την παρότρυνση του ασφαλιστή μου, ο οποίος μου έλεγε ότι είχα την ικανότητα να ανταποκριθώ στις ανάγκες αυτού του επαγγέλματος, αποφάσισα να δοκιμάσω. Το επάγγελμα αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον και από την έναρξη της ενασχόλησής μου με αυτό κατάλαβα ότι μου ταίριαζε και έτσι συνεχίζω μέχρι σήμερα. Συνολικά στο χώρο των ασφαλίσεων είμαι 18 χρόνια και στην Εθνική 3 χρόνια. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι πρώτη στην Ελλάδα και παρέχει ασφάλεια στους πελάτες της.

Διαβάστε Επίσης

Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

Aug 12, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική

Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική

Aug 5, 2025

 

Πώς βρίσκετε πελάτες; Εργάζεστε πολλές ώρες την ημέρα;

Μέσω προσωπικής έρευνας στην αγορά, αναζητώ και απευθύνομαι σε συγκεκριμένο target group πελατών. Συνήθως εργάζομαι έως και 12 ώρες την ημέρα.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το σημαντικότερο για τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη; Πώς κάνετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν;
Μέσω συγκεκριμένης μεθοδολογίας, σύλληψης πληροφοριών και στοιχείων, εκμαιεύω τα απαραίτητα στοιχεία για την οριοθέτηση λύσεων και την καλύτερη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Τι πουλάτε κυρίως; Η κρίση έχει επηρεάσει τη δομή και τον όγκο του χαρτοφυλακίου σας;

Αποταμιευτικά προγράμματα επί σειρά ετών, που συνίστανται κυρίως σε επένδυση, δημιουργία και ασφάλεια κεφαλαίου και στην εξασφάλιση εισοδήματος. Παρόλη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, με συνεχή προσπάθεια και αγώνα, έχω καταφέρει να διατηρήσω το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου μου.

Φοβάστε την κρίση;
Η κρίση προφανώς και έχει επηρεάσει και τον κλάδο των ασφαλίσεων, όμως δεν θα πρέπει να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια, να αγωνιζόμαστε και να είμαστε παραγωγικοί, παρόλες τις αντιξοότητες.

Πώς βλέπετε τη διείσδυση του Διαδικτύου γενικότερα και ειδικότερα την τάση της Direct πώλησης μέσω Διαδικτύου;
Παρόλο που η χρήση του Διαδικτύου προσφέρει πολλές δυνατότητες, η προσωπική και άμεση επαφή με τον κάθε πελάτη θα αποτελεί πάντα τη δυνατότερη και αποτελεσματικότερη μορφή πώλησης.

Από τι θα λέγατε ότι πάσχει ο ελληνικός κλάδος Ασφαλειών;
Η Ιδιωτική Ασφάλιση δεν έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών λόγω μη συστηματικής ενημέρωσης από την πλευρά της Πολιτείας. Άλλο σημαντικό σημείο αδυναμίας θα έλεγα ότι είναι και η έλλειψη αξιοπιστίας λόγω κλεισίματος εταιρειών, ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου.

Σκέφτεστε καθόλου στο μέλλον να φτιάξετε τη δική σας ομάδα;
Αν και συμβάλλω στην κατάρτιση και εκπαίδευση συναδέλφων μου όλα αυτά τα χρόνια, λόγω του ότι οι πωλήσεις αποτελούν το κύριο ενδιαφέρον μου, δεν μου έχει δημιουργηθεί η ανάγκη να δημιουργήσω ομάδα μέχρι σήμερα.

Ποιο είναι το πιο ισχυρό σας κίνητρο; Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν Διαμεσολαβητή;
Η πρόκληση να ανταποκρίνομαι κάθε φορά στις ανάγκες του κάθε πελάτη μου. Το μεγαλύτερο προσόν ενός Διαμεσολαβητή είναι η επικοινωνιακή του ικανότητα και η ικανότητά του να προσφέρει σωστές λύσεις στο σωστό χρόνο.

Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας; Και πώς αντιμετωπίζετε την αποτυχία ή την ήττα στη δουλειά σας;
Το επάγγελμα αυτό απαιτεί οργάνωση, πειθαρχία, επιμονή και υπομονή. Λόγω της φύσης του επαγγέλματος, στην περίπτωση μη επιθυμητού αποτελέσματος, προκύπτει γρήγορα η ανάγκη για δημιουργία και αντιμετώπιση νέων προκλήσεων. Τι συμβουλή θα δίνατε στους νεοεισερχόμενους; Επειδή το επάγγελμα αυτό είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, για να πετύχεις τους στόχους σου χρειάζεται οργάνωση, πειθαρχία, δραστηριότητα και ταλέντο.

Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο στο επάγγελμά σας;

Η προσωπική επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η σχέση εμπιστοσύνης που αναπτύσσεται μεταξύ μας και η δυνατότητα που μου δίνεται μέσα από αυτό το επάγγελμα να προσφέρω αποτελεσματικές λύσεις στις ανάγκες τους.

Tags: Εθνική Ασφαλιστική
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
300250png
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ