ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/10/2015 - Updated on 27/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κρατήστε επαφή με πελάτες χωρίς να γίνεστε ενοχλητικοί
Share on Facebook

business15Σχεδόν κάθε φορά που μιλάω σε επιχειρήσεις για τις πωλήσεις, με ρωτούν «Τι πρέπει να κάνω όταν δεν μου απαντούν; Δεν θέλω να με θεωρούν ενοχλητικό;». Το να κρατάς επαφή είναι αρκετά δύσκολη υπόθεση.

Της Jill Konrath*

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Τους ρωτάω λοιπόν να μου πουν τι λένε όταν θέλουν να κρατήσουν επαφή. Συνήθως λένε κάτι τέτοιο: «Ήθελα να τσεκάρω αν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που μιλήσαμε. Υποθέτω ότι είσαι απασχολημένος. Αν έχεις χρόνο την ερχόμενη εβδομάδα, θα ήθελα πολύ να μιλήσουμε. Ενημέρωσέ με!»

Βαρετό μήνυμα, αξιολύπητο και… σηκώνει διαγραφή!

Με τους ενημερωμένους αγοραστές του σήμερα, δεν μπορούμε να στέλνουμε κάτι τέτοιο, αν θέλουμε να μας θεωρούν αξιόπιστη πηγή… κάποιον που πραγματικά αξίζει να μιλάει κανείς για σημαντικούς επιχειρηματικούς στόχους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο χρειαζόμαστε άλλη προσέγγιση στην στρατηγική πωλήσεων που ακολουθούμε.

Να είστε χρήσιμοι

Ακούγεται πολύ εύκολο. Όχι σαν πωλητής – που πρέπει πάντα να πλασάρει τα προϊόντα του. Όμως αλήθεια, έχει αποτέλεσμα.

Για παράδειγμα, ένας από τους πελάτες μου πουλάει ένα προϊόν που βελτιώνει σημαντικά την εξυπηρέτηση πελατών. Του πρότεινα να στείλει ένα πολύ απλό email:

«Όταν διάβασα αυτό το άρθρο σήμερα στο Harvard Business Review, σε σκέφτηκα αμέσως. Περιλαμβάνει πληροφορίες για τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατών. Ελπίζω να το βρεις ενδιαφέρον».

Προσέξτε ότι δεν ζητάτε τίποτα – απλά δίνετε αξία – κάτι που σας κάνει (εσάς ή την εταιρεία σας) να θεωρείστε αξιόπιστη πηγή.

Κεντρίστε την περιέργειά τους

Μία άλλη σπουδαία στρατηγική πώλησης είναι να στείλετε τον κόσμο σε μία πηγή στη δική σας ιστοσελίδα. Δεν εννοώ ένα μέρος που θα διαφημίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτό είναι τεχνική της δεκαετίας του ’70.

Αντιθέτως, εννοώ κάτι που θα βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη σας να πετύχει τους στόχους του. Όπως μία έκθεση, μία μελέτη, ένα άρθρο, ή μία συνέντευξη που παρέχουν πληροφορίες. Θα μπορούσατε να στείλετε κάτι τέτοιο:

«Την περασμένη εβδομάδα σας έστειλα πληροφορίες για το πως η Χ εταιρεία αξιοποιεί την διαδικτυακή της κοινότητα για να αυξήσει τα έσοδά της. Σκέφτηκα ότι θα σας ενδιέφερε επίσης το πως η Ψ εταιρεία περιόρισε τις απώλειες πελατών κατά 17%. Ορίστε ένας σύνδεσμος για τη σχετική έρευνα: www…. Νομίζω ότι θα εκπλαγείτε από τα ευρήματα που παρουσιάζουν».

Δελεαστικό; Θα έπρεπε να είναι, αν έχετε βρει την κατάλληλη πηγή για τον υποψήφιο πελάτη σας. Και πάλι, δεν υπάρχουν αξιολύπητες φράσεις όπως «Ήθελα να δω…» ή «Επανέρχομαι για…»

Κάθε email ή τηλεφωνικό μήνυμα που στέλνετε στον υποψήφιο πελάτη σας πρέπει να θεωρείται από μόνο του «χρήσιμο». Από τη στιγμή που βρείτε τον τρόπο να το κάνετε, είναι εύκολο. Και ειλικρινά, θα νιώσετε καλύτερα να επικοινωνείτε έτσι.

*Η Jil Konrath είναι συχνή ομιλήτρια σε συνέδρια πωλήσεων. Μοιράζεται τις φρέσκες στρατηγικές πωλήσεων που γνωρίζει και βοηθάει τους πωλητές να επιταχύνουν την απόκτηση πελατών και να κερδίζουν μεγαλύτερα συμβόλαια. Μεταξύ των πελατών της είναι οι IBM, GE, Microsoft, Wells Fargo κ.ά.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ