ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Παραγωγή… Νέων Προσλήψεων;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
02/09/2010 - Updated on 12/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ένας γνωστός αλλά… εύλογα ανεπιθύμητος τρόπος να μετρήσει μια Εταιρεία την Παραγωγικότητά της είναι να αρχίσει να βαθμολογεί την Παραγωγικότητα των Στρατολόγων της. Δηλαδή, πόσους νέους Ασφαλιστές πρόσθεσε στο Κατάστημά του ο Δ/Κ και ο Ομαδάρχης και ποια ήταν η Νέα Παραγωγή τους τα τελευταία πέντε χρόνια, χρόνο με το χρόνο, μέχρι την περσινή χρονιά. Πόσους Στρατολόγησε το 2005 και πόσοι από αυτούς υπάρχουν και παράγουν σήμερα. Πέρυσι, δηλαδή, αυτοί που Στρατολόγησε το 2005, πόση Νέα Παραγωγή παρήγαγαν το 2009 και φυσικά ποια ήταν η διατηρησιμότητά τους. Το ίδιο με τις προσλήψεις του 2006 κοκ.

Διαβάστε Επίσης

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

efood, Interamerican, Anytime, Deloitte και NAK συμβάλλουν ενεργά στη διάσωση των δασών της Αττικής

Jul 1, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

Jun 26, 2025

Το θέμα είναι πολύ γνωστό σε όσους Δ/Κ έχουν παρακολουθήσει τα αντίστοιχα σεμινάρια της Morax και της Limra τα τελευταία 20 χρόνια και έχει γίνει αντικείμενο αναλύσεων από το “ΕΜΜ” πολλές φορές, όμως, πολλά στελέχη του Κλάδου δεν τολμούν να το αγγίξουν γιατί, πράγματι πρόκειται για “καυτή πατάτα”.  Όπως η δουλειά του Ασφαλιστή Ζωής είναι να βρίσκει συνεχώς και συστηματικά Νέους Πελάτες, έτσι και η δουλειά του Δ/Κ είναι να βρίσκει συνεχώς και συστηματικά Νέους Ασφαλιστές. Ο λόγος που κάνει επιβεβλημένη αυτή την υποχρέωση και των δύο Ασφαλιστών, είναι η φυσιολογική φθορά που περιλαμβάνεται στο Κεφάλαιο Ανάπτυξη Νέων Ασφαλιστών, αφού έχει μεσολαβήσει  μια πολύ αυστηρή πολιτική Ε π ι λ ο γ ή ς Νέων Ασφαλιστών, γεγονός, που φυσικά στη χώρα μας δεν έχει γίνει ποτέ!

Για να καταλάβει ο αναγνώστης την τεράστια διαφορά που υπάρχει μεταξύ των Στρατολόγων των ΗΠΑ, του Καναδά, και της Ελλάδας, παραθέτουμε δύο συγκριτικά στοιχεία:

Στις ΗΠΑ, το ποσοστό Επιβιωσιμότητας Νέων Ασφαλιστών στα μεγάλα και πολύ παραγωγικά γραφεία είναι 16% μετά από 5 χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Limra! Αυτό σημαίνει ότι ο συνάδελφος Αμερικανός, π.χ. ο Harry Hoopis, έβλεπε 100 υποψήφιους με ξεκάθαρες αγγελίες, για να καταλήξει μετά από 3-4 συνεντεύξεις να προσλάβει… 2 συνεργάτες. Από αυτούς τους 2, πέντε χρόνια μετά δεν έμενε κανένας! Έπρεπε δηλαδή, να προσλάβει συνολικά πάνω από 20 Νέους Ασφαλιστές, σε μια χρονιά, ώστε μετά 5 χρόνια, από αυτούς τους 20 να έχουν μείνει στο επάγγελμα και να παράγουν μεγάλες Νέες Παραγωγές τουλάχιστον… 3 Ασφαλιστές (16%)! Υπενθυμίζουμε ότι οι κορυφαίοι Δ/Κ των ΗΠΑ δεν Στρατολογούν όποιον βρεθεί στο δρόμο τους ή Πωλητές “door to door”. Στρατολογούν και στη συνέχεια Ε π ι λ έ γ ο υ ν Ικανούς Ανθρώπους υψηλού Επιπέδου, οι οποίοι από τον πρώτο χρόνο θα είναι σε θέση να Παράγουν €100.000 Νέα Παραγωγή!

Στη χώρα μας, για 40 χρόνια επαναλαμβάνεται το ίδιο γνωστό αποτυχημένο σενάριο, χωρίς να υπάρχει καμία Εταιρεία, τουλάχιστον που να γνωρίζουμε, που να έχει ετοιμάσει την Υποδομή να Αναπτύσσει Επαγγελματίες κάποιου Επιπέδου. Η Στρατολόγηση έχει την έννοια: “Μαζεύτε όσους μπορείτε, ρίξτε τους στη θάλασσα και όποιος επιπλεύσει… για όσο διάστημα επιπλεύσει… μπράβο του”! Υπενθυμίζουμε τη φράση: “Πετάμε το γιαούρτι στον τοίχο και ότι κόλλησε… κόλλησε”! Οι απειροελάχιστοι που διακρίθηκαν, βρέθηκαν τυχαία στον δρόμο μας… Δεν τους επιλέξαμε γιατί διαπιστώσαμε εκ των προτέρων ότι είναι  “Ξεχωριστοί” και “Ικανοί”!

Παραβλέπουμε το γεγονός ότι η Προσέλκυση Νέων Συνεργατών έχει γίνει… ακατόρθωτη για τους περισσότερους Δ/Κ και ότι ο αριθμός των Ασφαλιστών μας μειώνεται επικίνδυνα χρόνο με το χρόνο! Οι μόνοι, σε ολόκληρη την Ελλάδα οι οποίοι συνεχίζουν να προσθέτουν Νέους Ανθρώπους και να αυξάνουν τον αριθμό των ενεργών Ασφαλιστών τους, με πολύ χαμηλά κριτήρια νέας παραγωγής και αυτοί, είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού.

Για αυτό τον λόγο, η Επιβιωσημότητα Νέων Ασφαλιστών στη χώρα μας είναι κάτω του 1%!

Επαναλαμβάνουμε ότι πρόκειται για την πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο! Θα έπρεπε όλοι οι CEO και οι Δ/Π να παρακολουθήσουν την Ημερίδα που οργάνωσε πέρυσι η Morax με τον Harry Hoopis, για να καταλάβουν το μέγεθος του εγχειρήματος και την τεράστια υποδομή που χρειάζεται μια Εταιρεία, προκειμένου να Προσελκύει, να Επιλέγει, να Εκπαιδεύει, να Εποπτεύει, να Παρακινεί, να Αναπτύσσει και να Μυεί, Μορφωμένους, Φιλόδοξους, Οργανωμένους και Υπεύθυνους Ανθρώπους, να τους ειδικεύει σε διάφορους κλάδους, προκειμένου να λειτουργήσουν ως Πραγματικοί Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι και να τους προσθέτει στο Δυναμικό της.

Είναι και αυτός ένας λόγος που η Αγορά μας χρειάζεται Νέο Αίμα Διευθυντών Μάρκετινγκ και Πωλήσεων που να είναι προσανατολισμένοι και παθιασμένοι με το Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών και κυρίως το e-marketing γιατί εκεί προβλέπεται να επικεντρωθεί σε λίγα χρόνια ολόκληρη η Νέα Παραγωγή των τυποποιημένων Συμβολαίων Ζωής και Ζημιών. Η “Προσωπική Πώληση”, κυρίως λόγω του μεγάλου κόστους που συνεπάγεται η Οργάνωσή της είναι πιθανόν να επικεντρωθεί στο Financial Planning, το οποίο βέβαια δεν έχει καμία απολύτως σχέση ούτε με τους υπάρχοντες Δ/Κ και Ασφαλιστές μας, με τις γνωστές εξαιρέσεις, ούτε με την υποδομή των Κεντρικών Υπηρεσιών. Ένα Στρατηγικό Λάθος της Interamerican, είναι ότι λόγω των συνεχών αλλαγών της Διοίκησής της, τα τελευταία 20 χρόνια, άφησε να διαλυθεί η ομάδα των Financial Planners που δημιούργησε στις αρχές του 1990, οι οποίοι είχαν περάσει τα 100 Στελέχη. Ένας  αριθμός Ασφαλιστών Επιπέδου, ρεκόρ, που νομίζουμε ότι δεν πρόκειται ποτέ να επαναληφθεί στην Αγορά μας!  Παρόλο που η φιλοσοφία και η δομή του Προγράμματος του Financial Planning που είχε δημιουργήσει η  Interamerican, ήταν προσανατολισμένο στις Επενδύσεις Αμοιβαίων Κεφαλαίων και όχι στην Ασφάλιση Ζωής και Περιουσίας, στην Αποταμίευση και τελευταία στις Επενδύσεις, όπως ήταν η δομή του ΜΕΛΟΙΚ της Morax, δεν έπαυε να είναι μία Υπηρεσία Επιπέδου που αναβάθμιζε τόσο την αυτοεκτίμηση του Ασφαλιστή, όσο και των πελατών που έβλεπε, πουλούσε δεν πουλούσε. Αφήνουμε το γεγονός ότι ανέβαζε σε πολύ υψηλά επίπεδα την εικόνα του κλάδου στο κοινό!

Στη μόνη Εταιρεία που ελπίζουμε, χωρίς να θέλουμε να υποτιμήσουμε τις υπόλοιπες που πιθανόν να ετοιμάζονται για τη νέα εποχή, είναι η Metlife, η οποία εξαγόρασε την Alico και ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει το δικό της know-how που είμαστε σίγουροι ότι θα σαρώσει στην Ελληνική Αγορά… Ο πιο προετοιμασμένος, είναι αυτός που θα κλέψει την παράσταση με μεγάλη απόσταση από οποιονδήποτε δεύτερο ακολουθήσει…

Εννοείται, ότι μία  παρόμοια Στρατηγική θα πρέπει να μετατρέψει τον CEO από Διαχειριστή σε Στρατηγικό Μάνατζερ, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει…

Ο τολμών, όμως, πάντα  νικά!

Tags: InteramericanMetlife
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Comments 1

  1. DARK ROOM says:
    15 years ago

    νομιζουμε  οτι ο ρθρογραφος  μαλλον προερχεται  απο αλλο πλανητη   !!!!   στο ελλαδισταν   μονο σε μια   αμερικανικων συμφεροντων  ασφαλιστικη εταιρεια ζωης   πλησιαζουν αυτα τα κριτηρια,,,, ολοι οι λλοι   ειναι    δειρτε με και ας κλαιω,,,,οι επι της   συγγρου  ολες   ελληνικων και αλλοδαπων συμφεροντων   ειναι   μακραν οχι να πραξουν  αλλλα   να σκεφτουν  αυτη την λογικη   αλλα και αλλες πολλες   !!!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ