ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι Παραδοσιακοί Ασφαλιστές Κινδυνεύουν να Χάσουν Πελάτες στην Ψηφιακή Εποχή

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/07/2014 - Updated on 10/07/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
τεχνολογία & ασφαλιστική αγορά
Share on Facebook

τεχνολογία & ασφαλιστική αγοράΟι παραδοσιακοί ασφαλιστές κινδυνεύουν να χάσουν πελάτες στην ψηφιακή εποχή, σύμφωνα με έρευνα της PwC

Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αντιμετωπίζουν την αυξανόμενη απειλή να χάσουν πελάτες από νεοεισερχόμενους στην αγορά, καθώς ο κόσμος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο όλο και περισσότερο για την εύρεση φθηνότερων συμβολαίων και πιο εξατομικευμένων υπηρεσιών, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της PwC – Ασφάλιση 2020: Το ψηφιακό βραβείο – Ανεβάζοντας τη σύνδεση του πελάτη σε νέα επίπεδα.

Διαβάστε Επίσης

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Έκπληξη: Η Ελλάδα είναι η 6η καλύτερη χώρα για να ζει κανείς το 2022

Jan 14, 2022
1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

1 στους 10 Έλληνες ΔΕΝ έχει ιατρική φροντίδα όταν τη χρειάζεται

Jan 26, 2021

Η έρευνα της PwC, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 10.000 άτομα σε 16 χώρες (από τα οποία ήταν 1.500 ενήλικες από το Ηνωμένο Βασίλειο), αποκαλύπτει πως οι μισοί ερωτηθέντες ήδη αγοράζουν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια από το διαδίκτυο και πάρα πολλοί θα ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν συμβόλαιο από νεοεισερχόμενο, όπως για παράδειγμα από παροχέα διαδικτυακών εφαρμογών (18%), από γνωστή μάρκα λιανικής (18%) ή από διαδικτυακό λιανοπωλητή (15%).

Αυτή η αλλαγή οφείλεται στην μεγαλύτερη έρευνα των Βρετανών καταναλωτών ως προς τις τιμές, αλλά και στις εμπειρίες τους με διαδικτυακούς λιανοπωλητές οι οποίοι τους παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το 86% των ενηλίκων στη Βρετανία κάνουν κάποιου είδους έρευνα στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ασφαλιστικό συμβόλαιο και ότι το 50% των συμβολαίων έχουν αγοραστεί ηλεκτρονικά. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσοστό αυτό φτάνει μόλις το 26%. Ο πιο σημαντικός παράγοντας επιλογής για το 74% των Βρετανών είναι η τιμή, που είναι και το μεγαλύτερο ποσοστό ανάμεσα στις χώρες που πήραν μέρος στην έρευνα. Αντίθετα, μόλις το 20% θεωρούν πως η επωνυμία της επιχείρησης (μάρκα) είναι σημαντική.

Ο Michael Spiteri, συνεργάτης ψηφιακής ασφάλισης δήλωσε στην PwC :

«Όταν πρόκειται για την αγορά γενικών ασφαλίσεων ο πελάτης έχει όλη τη δύναμη. Μπορούν να έχουν πρόσβαση και να συγκρίνουν πληροφορίες σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια και πολλοί χρησιμοποιούν αυτή τη δυνατότητα για να βρουν καλύτερες συμφωνίες. Οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αγωνίζονται να δημιουργήσουν ένα συναρπαστικό και ελκυστικό περιβάλλον για τον πελάτη. Ένα περιβάλλον που παρέχει αφοσίωση στη γρήγορα εναλλασσόμενη βρετανική αγορά. Η έρευνα μας δείχνει ο μέσος Βρετανός ενήλικας αλλάζει ασφαλιστή κάθε τέσσερα χρόνια, πολύ πιο συχνά από το παγκόσμιο μέσο όρο» και συνέχισε:

«Οι ασφαλιστές δεν μπορούν να αγνοούν τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο, όπως τις μηχανές αναζήτησης και τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές. Αν οι παραδοσιακοί ασφαλιστές αποτύχουν να παρέχουν στους πελάτες τους αυτό που θέλουν, αυτοί θα απευθυνθούν στις εταιρίες που εμπιστεύονται και που τους παρέχουν την εξυπηρέτηση που απαιτούν».

Η έρευνα της PwC δείχνει πως οι πελάτες έχουν αρχίσει να έχουν περισσότερες απαιτήσεις από τον ασφαλιστή τους και πως θα ήταν πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον προσωπικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικές με τον τρόπο ζωής τους, προκειμένου να κλείσουν την καλύτερη συμφωνία και να έχουν καλύτερη εξυπηρέτηση. Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) θα ήταν διατεθειμένοι να έχουν ακόμα και αισθητήρα στο σπίτι ή στο αυτοκίνητό τους, όπως π.χ. μια συσκευή που καταγράφει τη συμπεριφορά οδήγησης και προσαρμόζει τα ασφάλιστρα ανάλογα. Επίσης, το 37% θα ήταν πρόθυμο να δώσει επιπλέον στοιχεία προκειμένου να μειώσει τα ασφάλιστρα.

Σύμφωνα με τον Michael Spiteri:

«Εαν οι ασφαλιστές θέλουν να κρατήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και να προσελκύσουν καινούργιους πρέπει να συμβαδίζουν με τις προσδοκίες των πελατών. Η έρευνα μας δείχνει πως οι πελάτες είναι πρόθυμοι να δώσουν επιπλέον στοιχεία σε αντάλλαγμα για καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία για τους ασφαλιστές να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο σύνολο στοιχείων συμπεριφοράς του πελάτη και να παρέχουν πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Οι ασφαλιστές μπορούν έτσι να κοστολογήσουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τον κίνδυνο, αλλά και να προσφέρουν πιο λεπτομερείς συμβουλές σχετικά με το πως μπορεί να μειωθεί και να μετριαστεί» και καταλήγει:

«Ενώ η μετάβαση στα ψηφιακά μέσα είναι επιτακτική, οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να έρχονται σε επαφή και με ένα φυσικό πρόσωπο. Με τη χρήση web-chat, co-browsing και video-chat ενισχύεται η ψηφιακή εμπειρία και γίνεται δυνατή η παροχή βοήθειας στους πελάτες όταν την έχουν ανάγκη. Οι πελάτες περιμένουν και απαιτούν μια συνεπή εξυπηρέτηση».

Tags: Μελέτες
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Ι. Μακρυμίχαλος πρώτος πρόεδρος του ΣΕΜΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Γ. Χατζηθεοδοσίου είναι άτυπα η φωνή της διαμεσολάβησης. Γιατί όχι και τυπικά;

by Νίκος Μωράκης
Jul 25, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεταβίβαση Ομαδικού Ασφαλιστηρίου από την Allianz προς την GENERALI

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποιες ασφαλιστικές θα σηκώσουν το βάρος για τις φονικές πλημμύρες στη Γερμανία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μετά από τους καύσωνες αντιμέτωπη με πλημμύρες η Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποια μέτρα ισχύουν σήμερα για τον καύσωνα

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Ρεκόρ Guinness από τον Σπύρο Χρυσικόπουλο. Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υπερήφανα στο πλευρό του από το 2018!

by Insurancedaily editorial team
Jul 25, 2025
Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος ανανεώνει τις πιστοποιήσεις ISO

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025
Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το ΕΕΘ κατέθεσε πρόταση για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ με τη χρήση κάρτας

by Insurancedaily editorial team
Jul 24, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
banner-250-300-2024png
cnp-banner-300x250-final-1gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ